• S U B U R B I A


    Welcome to Wisteria Lane,
    A peaceful street with selected neighbors, parks and the simplicity of 50’s houses. It’s the perfect place for those who want to escape the noise of the city.
          Or those that want to bury their secrets.
          Here, in Fairview, we do not judge you for your past actions. Heck, we might share some skeletons in the closet. But remember, be a good neighbor, or all the things you tried so desperately to hide will storm out before you get a grip of yourself.
    We hope you enjoy your stay, here in Paradise!

    R O L L E N

    —————————————————————————
    Charmaine —— Evangelina Rose Sánchez, 32 • 1,3
    Hopps —— Elea Crawford–Hull, 25 • 1,3
    Campeon —— Charlie Davina Hamilton, 16 • 1,3
    FinnBalor —— Piper Jaylene Steffanina, 33 • 1,3
    Micaela —— Caroline Yasmin Vasquez, 25 • 1,3
    Carneliana —— Skyler “Sky” Marcail Bailey, 10 • 1,3
    Sappho —— Eleonora Naomi Travers, 29 • 1,3

    Scurll —— Amara Johnson, 36 • 1,3

    —————————————————————————
    Charmaine —— Dmitri Weston, 42 • 1,4
    Webster —— James “Jem” Crawford, 27 • 1,3
    Campeon —— Jonathan “John” Reyes, 41 • 1,2
    Ziegler —— Isaac Jonathan Kowalski, 24 • 1,2
    Bbang —— Alexander David Garcia, 32 • 1,2
    Spaghetti —— Daniel Hamilton, 34 • 1,2
    Greenlight —— Benjamin “Ben” Declan Whithead, 30 • 1,3
    SebastianVerlac —— Douglas Wesley “West” Bailey, 27 • 1,2
    Vaiana —— Greyson Mozart Clark, 29 • 1,3


    ————————————————————————

    I N V U L L I J S T

    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Status: (Heb je een partner of ben je single?)
          Geaardheid:
    Baan:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Verleden: (Hoeft niet heel uitgebreid te zijn, gewoon een paar zinnen is goed genoeg. Het is wel handig om te weten wat er allemaal met deze persoon is gebeurd.)
    Relaties: (Vrienden, familie, affaires, vijanden. . . Geen toekomstige relaties verzinnen!)
    Geheim:
    Extra: (Vergeet niet het huisnummer erbij te zetten!)
    R E G E L S
    ➳ Laten we de minimum leeftijd van 24 aanhouden, tenzij je zelf een gezin hebt en als kind mee wilt doen van iemand. Dan wil ik echter wel dat je ouder(s) gespeeld wordt door een andere user. Er mag natuurlijk altijd gevraagd worden of iets mag als je een ander idee hebt. Mijn GB en PB staan voor je open!
          Zorg er wel voor dat, zodra je een familie hebt, je praat met elkaar wat ze bijvoorbeeld moeten verbergen voor andere spelers. Daar gaat het om, althans. Niet iedereen van je familie hoeft het te weten, maar als één iemand het al weet, overleg wel met elkaar.
    ➳ 16+, schelden e.d. mag, maar ruzie OOC wil ik niet in het topic hebben. Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, respecteer elkaar en sluit elkaar niet buiten. De huisregels van Quizlet gelden hier vanzelfsprekend ook. Als er toch iets aan de hand is met een user, dan wil ik graag helpen om het op te lossen. Wanneer je je niet gehoord denkt te voelen, is er ook altijd nog het Vertrouwenspersonen topic.
    ➳ Er is een minimum van 300 woorden. Liever geen one – liners of personen die na enkele (of geen) posts geplaatst te hebben gelijk stoppen. Het zou zonde zijn van je RPG personage en de roleplay zelf, denk dus alsjeblieft na voor je hieraan mee wilt doen. Zodra je langer dan een maand niet gereageerd hebt, zullen we je personage vermoorden of aan iemand anders geven.
    ➳ Originaliteit in rollen is een must! Het is een RPG waar je je fantasie juist in los kunt laten, dus leef je vooral uit—— dit betekent geen Gary – Stu’s en Mary Sue’s. Suburbia is een roleplay gebaseerd op drama en geheimen, ik verwacht daarom ook behoorlijk wat plot twists! Dus, ga vreemd, experimenteer, bega een misdaad, doe wild!
          Niet godmodden. Bestuur enkel je eigen personages, tenzij je toestemming hebt van de desbetreffende user. Bedenk verder ook dat als je personage niets van een gebeurtenis heeft gehoord, gezien of meegemaakt (of gelezen in de krant, etc.), weet je er niets over. Je hebt geen alziend oog!
    ➳ Veranderingen van je username graag doorgeven in het praattopic. Daarnaast maak alleen ik nieuwe topics aan, tenzij, nogmaals, daarvoor toestemming gegeven is.
    ➳ Over het algemeen laat ik reserveringen 48 uur staan. Hier zit echter wil een aanpassing aan vast, gezien het nu vakantietijd is, zal ik je na die 48 uur een bericht sturen. Dan kan je vertellen of je de rol nog wilt hebben of niet, want ik heb deze RPG aangemaakt wetende dat mensen wellicht meer tijd nodig hebben. Meld het ook als je vakantie hebt of niet kan reageren, zodat ik hier rekening mee kan houden. Dus ik hoop niet dat users het afschrikt hier een rol voor aan te maken!
    ➳ Houd vrouwen en mannen gelijk. Probeer in elk geval een man te spelen als je dit niet eerder gedaan hebt, want iedereen heeft 1/1 man en vrouw.


    E X T R A      I N F O R M A T I E
    ——SPEELTOPIC
    ——PRAATTOPIC

    In het praattopic kunnen er bepaalde zaken afgesproken worden, zoals de ideeën over verschillende events die in de RPG kunnen worden gegooid. Er kan ook een PB naar mij gestuurd worden met daarin dingen (geheimen, roddels. . .) over je eigen personage die door de buurt heen kunnen gaan, dan zal ik dat anoniem in het topic plaatsen. Als je een ander idee hebt dat je liever anoniem in het topic geplaatst wilt hebben, mag dat ook! Niets is te gek, dus stuur alles wat je je maar kunt bedenken in.
    (Ik had ook een idee dat als de RPG eenmaal loopt een random iemand een PB krijgt met daarin een bepaalde opdracht. Dit valt natuurlijk allemaal te discussiëren! Als jullie dit liever niet willen, zal ik het weglaten.)

    Voor degenen die de hele Desperate Housewives serie al hebben gezien: plaats dingen die als spoiler opgevat kunnen worden alsjeblieft onder het spoiler – knopje. Better safe than sorry, ladies.

    Overigens, deze RPG is niet geopend met in gedachten de originele personages te gebruiken!

    ——Handige links
    Desperate Housewives Wikipedia;
    Wisteria Lane huizen;
    Meer informatie over Wisteria Lane.



    [ bericht aangepast op 4 aug 2017 - 22:06 ]


    [ heaven knows ]

    > Titel aangepast op aanvraag.

    [ bericht aangepast op 23 juli 2017 - 22:04 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Hoii,
    Ik zou heel graag een (vrouwelijke) rol willen, Maar ik ga morgen voor een week op vakantie...

    Ik hoor het graag!


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Ik zou graag een mannelijke rol willen reserveren. Ik laat zo snel mogelijk weten of ik mee doe ja / nee.


    •

    Hm dit vind ik wel leuk. Ik wil graag een vrouw reserveren!


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik claim alvast huisnummer 4354! *O*


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mag ik een man en een vrouw? (:


    El Diablo.

    Kan ik een vrouw reserveren?


    16 - 09 - '17

    Mag ik een man?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    M0NA schreef:
    Hoii,
    Ik zou heel graag een (vrouwelijke) rol willen, Maar ik ga morgen voor een week op vakantie...

    Ik hoor het graag!

    Dat maakt niet uit, maar bedankt voor het vermelden. (: Ik weet dat er veel mensen bezig zijn in deze tijd en zal hier rekening mee houden. Het is ook niet dat ik gelijk een rol verwacht, maar zal dus wel na 48 uur vragen of je je rol nog wilt. Eerder om te controleren dan users eraf te gooien b.w.v.s.

    Ik zal iedereen erbij zetten! Laat het maar weten als je je bedenkt.


    [ heaven knows ]

    Voor degenen die al zeker weten mee te willen doen: is het handig om alvast een praattopic aan te maken zodat het gemakkelijker te bespreken is wie wiens familie etc. wordt?


    [ heaven knows ]

    Mag ik een vrpuw reserveren?


    Some people in your life come as blessings, others come in your life as lessons.

    Is het goed als ik een oude rol gebruik?


    El Diablo.

    Campeon schreef:
    Is het goed als ik een oude rol gebruik?

    Natuurlijk! Als het bij de RPG hoort wel, althans. Ik lees de rollen toch altijd goed door dus mocht er iets niet kloppen, dan vertel ik het wel. (:


    [ heaven knows ]

    Lovecraft schreef:
    Voor degenen die al zeker weten mee te willen doen: is het handig om alvast een praattopic aan te maken zodat het gemakkelijker te bespreken is wie wiens familie etc. wordt?


    Lijkt me handig! c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik zal wel een man nemen ☺


    Don't walk. Run, you sheep, run.