• Ooit (zo'n 5 jaar geleden) was hier al een topic van!
    Maar iedereen heeft waarschijnlijk wel een crush op iemand die de meeste mensen niet perse aantrekkelijk vinden.

    Mijn weird crush is denk ik Mads Mikkelsen. Ik vind hem best eng (thanks to Hannibal) maar vreemd genoeg ook best aantrekkelijk?



    Wie is jullie weird crush (nerd)?




    Alleen maar tranen van geluk

    Mads is supersympathiek irl tho, dus ik snap je wel (:
    Ik heb niet echt een crush, maar holy smokes, ze mogen geen personages zoals Jack Frost animeren. Dat is gewoon niet gezond, oké?


    Mhm?

    Sebastian Roché en Thomas Müller, denk ik. Iedereen kijkt me altijd zo raar aan als ik zeg dat ik ze aantrekkelijk vind. :')


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Sinds ik Mads gezien heb in a Royal Affair, moet ik toegeven dat ik 'm ook wel erg erg erg sympathiek vind.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Stiekem vind ik Seth MacFarlane de bedenker van Family Guy erg knap. 😇


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Story of my life. Nee, dat zijn er echt zoveel, omg. Om even de eerste te noemen die in me opkomt:



    Maar dat komt vooral door z'n stem :9~


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    ^ Ik heb geen crush op de man, maar hij lijkt me een erg charismatische man.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Geen idee tbh. Ik heb niet per se een crush, maar wel personages die ik zo goed uitgewerkt vind dat ik er onder de indruk van ben zeg maar. Met een bijkomend jaloers gevoel dat ik zulke dingen niet kan bedenken :')


    26 - 02 - '16


    Tom Hiddleston


    +



    Deze weirdo

    [ bericht aangepast op 9 sep 2017 - 17:28 ]


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Gaz schreef:
    Stiekem vind ik Seth MacFarlane de bedenker van Family Guy erg knap. 😇


    Ja omg, ik vind hem ook echt niet lelijk. Maar elke keer als ik hem hoor praten zie ik Brian voor me.


    Alleen maar tranen van geluk

    Varekai schreef:
    Story of my life. Nee, dat zijn er echt zoveel, omg. Om even de eerste te noemen die in me opkomt:



    Maar dat komt vooral door z'n stem :9~


    Omg ja hij heeft echt zo'n fijne stem. Vind eigenlijk de meeste acteurs uit GOT mooi.


    Alleen maar tranen van geluk

    Of dees:



    Specifiek in deze rol ook.


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen



    This man will be the death of me.:9~


    You can't keep dancing with the devil and ask why you're still in hell

    Ik heb echt een ding voor Jamie Hewlett, de tekenaar van Gorillaz :W



    Caution first, always.

    Whoo! Hannibal is echt geweldig! (Geen crush, maar hij is wel awesome) :3