• En daardoor kom ik hier en daar wat vreemde dingen tegen.

    1) Een video met de titel "QUICK and EASY RUNNING LATE HAIRSTYLES" (niet exact, maar al die woorden zaten erin) waarbij de eerste stap bestond uit een french braid (een ingevlochten vlecht) maken in je eigen haar. Nou weet ik niet hoe het met jullie haarskills zit, maar voor mij is dit niet quick, niet easy, en zeker niet iets wat ik zou doen als ik 's ochtends weinig tijd heb. To be fair, het is wel een hairstyle, dus de titel was 1/4 correct.

    2) Ik keek een bakvideo waar iemand net een deeg had gemaakt en uitgerold en vormpjes moest uitsteken, en volkomen uit het niets, totaal onverwacht, vermeldde de voice-over dat hij een ronde vorm gebruikte in plaats van gewoon vierkantjes te snijden omdat dat weliswaar onhandiger was, maar cirkels gewoon van nature superieur zijn aan vierkanten en iedereen meer van cirkels houdt. Ik, als vierkant, was totaal onvoorbereid op deze onverwachte, bijtende aanval. Autsch. (no_chears)

    3) Er was een video van ongeveer vijf minuten met een simpel brownierecept. De eerste twee minuten bestonden uit opgewekt geklets van de videomaakster, in de derde minuut werd het recept erg vriendelijk uitgelegd, en toen nam ze vrolijk afscheid van haar kijkers en volgden er nog twee minuten absoluut doodse stilte met een zwart scherm. Ik weet dat er bepaalde regels zijn voor hoe lang een video moet zijn zodat de YouTuber er geld mee kan verdienen via advertenties, dus mogelijk was dat de reden, maar ik ben desondanks niet helemaal overtuigd dat hier geen demonische activiteit in het spel was en dit video-einde een verborgen boodschap bevatte in zijn diepe, zwarte duisternis en leegte. Als jullie me ooit bij een meeting zien en mijn ogen plotseling rood lijken of ik een grote boog maak om wijwater (want dat is natuurlijk iets wat je vaak tegenkomt op straat, duh), dan weten jullie wat het moment was waarop het allemaal misging.

    Wat voor avonturen hebben jullie recent meegemaakt op YouTube of in andere hoeken van het internet?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik denk dat het woord "easy" bij die hair-gurus een hele andere betekenis heeft soms. :'D

    Op de één of andere manier eindigen mijn tochten door YT altijd bij enge conspiracy video's. En dan kan ik 's avonds om elke hoek en deur kijken voordat ik een ruimte in stap, omdat ik dan een schijterd ben, oeps.

    Bij je eerste filmpje las ik Harrystyles, dus ik was even heel erg in de war. :')

    Hmm... Mijn avonturen op YT bestaan voornamelijk uit FBE/React filmpjes. Oh en Boldly. En ik vond onderstaand filmpje zeer leuk en cute en adorable. c:



    Smile. You're beautiful. <3

    JA DAT FILMPJE HIERBOVEN OMG nee maar echt die moet iedereen even zien want dat was ook mijn laatste youtube avontuur en ik huilde (goh verrassing)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Zooooooo herkenbaar!
    Ik kijk 's nachts altijd documentaires over dingen als "pregnant behind bars" in de hoop dat ik in slaap val. Dan blijkt het echter toch best interessant en kijk ik tot 3 uur 's ochtends door. (nerd)


    everything, in time

    Kalokagathia schreef:
    Bij je eerste filmpje las ik Harrystyles, dus ik was even heel erg in de war. :')

    Hmm... Mijn avonturen op YT bestaan voornamelijk uit FBE/React filmpjes. Oh en Boldly. En ik vond onderstaand filmpje zeer leuk en cute en adorable. c:


    (...)


    YES YES YES, die heb ik gezien en het was zo schattig en puur dat ik me zorgen begon te maken om mijn eigen hart, mijn hemel, aw. Dat was inderdaad erg goed. (bloos)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Herkenbaar. :')
    Ik eindig op een of andere manier vaak op de raarste plekken op YouTube. Dan kijk ik om 1 uur 's nachts bijvoorbeeld naar een filmpje van een kip die niest.
    Vines doen het ook altijd goed bij mij, trouwens.