• Jawel, want ik kwam er van de week achter dat Kingsman: The Golden Circle op 21 september in première gaat! Dus die wil ik sowieso in de bioscoop zien want de eerste heb ik ook in de bioscoop gezien.

    Daarnaast vind ik Taron Egerton een goeie acteur (heeft ook een stem ingesproken in de film Sing en ook zelf gezongen) en ik kan niet wachten om hem in actie te zien in een mooi pak. En blijkbaar speelt Channing Tatum ook mee in de tweede film oftewel gewoon twee knappe mannen in een geweldige film. Dus ik kan niet wachten om hem in de bioscoop te kunnen zien. Ik weet alleen nog niet of ik naar de première ga. Want de première is op een donderdag.

    Onder de spoiler staan de twee trailers.




    Kingsman Night

    Dit is een avond/nacht waarbij in Pathe bioscopen zowel The Secret Service als The Golden Circle te zien al zijn. Dit is op woensdag 20 september. Dus mocht je The Secret Service nog een keer in de bios willen, tijd en zin hebben dan kan het dus. Ik heb gekeken en in vrijwel iedere plaats waar Pathe zit, is er minimaal een bioscoop die het doet.

    Link naar de site van Pathe met meer informatie

    Dus wie wil nog meer deze film in de bioscoop gaan zien?!

    [ bericht aangepast op 18 aug 2017 - 20:29 ]


    Physics is awesome

    Nou ja iets.


    Aan niets denken is ook denken.

    Vrij gevraagd voor werk en het kaartje is gekocht. Gaan nog meer mensen in Amsterdam er naar toe?


    Physics is awesome

    Er is een nieuwe/laatste trailer uitgebracht, omdat de film vanaf volgende week in de bioscoop draait.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Wat leuk dat ze nog een laatste trailer uit hebben gebracht. Nu kan ik helemaal niet meer wachten tot het woensdag is en ik de oude en de nieuwe film kan zien.

    Btw, Taron/Eggsy had ik wel in dat blauwe pakje willen zien. Channing Tatum ziet er ook goed uit in een blauw pakje (tenminste ik denk dat hij het was), maar ik heb zo het gevoel dat hij is gecast om de hunk te spelen (ik val in herhaling) en dat vind ik zo jammer. Ik bedoel, heb je gezien hoe knap Taron Egerton is?!


    Physics is awesome

    Door die trailer is Elton John eindelijk eens in beeld geweest. Ik ben benieuwd wat voor scènes hij heeft in de film.
    En ik ben ook benieuwd of we toevallig een scène te zien krijgen waarin Eggsy geen bovenkleding aanheeft.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Gaz schreef:
    Door die trailer is Elton John eindelijk eens in beeld geweest. Ik ben benieuwd wat voor scènes hij heeft in de film.
    En ik ben ook benieuwd of we toevallig een scène te zien krijgen waarin Eggsy geen bovenkleding aanheeft.


    Zit Elton John er ook in? Die heb ik helemaal niet gezien.
    Hopelijk krijgt ie dan dezelfde reactie als toen Taylor Lautner zijn shirt uit trok


    Physics is awesome

    MacGyver schreef:
    (...)

    Zit Elton John er ook in? Die heb ik helemaal niet gezien.
    Hopelijk krijgt ie dan dezelfde reactie als toen Taylor Lautner zijn shirt uit trok


    Op 0:32 - 0:33.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    MacGyver schreef:
    (...)

    Hopelijk krijgt ie dan dezelfde reactie als toen Taylor Lautner zijn shirt uit trok

    Taylor Lautner hebben we nou al genoeg gezien zonder shirt. Geef dat soort scènes maar gewoon even aan Taron.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Sunfyre schreef:
    (...)

    Op 0:32 - 0:33.


    Die man in het joggingpak met rode bril is Elton John?! Nu je het zegt, herken ik hem er wel in.


    Physics is awesome

    Gaz schreef:
    (...)
    Taylor Lautner hebben we nou al genoeg gezien zonder shirt. Geef dat soort scènes maar gewoon even aan Taron.


    Weet ik. Channing Tatum trouwens ook. Maar toen New Moon in de bios was, heb ik hem gezien en wel geteld drie meiden begonnen te gillen. Waarna de rest van de zaal ze aan heeft zitten kijken, daarna zijn ze de hele film stil geweest.


    Physics is awesome

    Kingsman: The Secret Service wordt nu uitgezonden op Veronica! Hij is al een tijdje bezig, maar wilde het toch even laten weten.


    Physics is awesome