• Heey mensen,

    Ik wil al een tijdje een eigen bedrijfje starten en nu komt het er toch echt op aan: Ik ga een eigen webshop beginnen. De site bestaat al, maar nu heb ik alleen nog producten nodig die ik er op kan verkopen. Seizoensgebonden of niet, alle tips worden meegenomen. Hieruit ga ik kijken of het echt wat is.
    Iedereen wiens idee ik ga gebruiken, krijgt van mij een kortingsbon die bij de eerste aankoop geldig is c:

    Denk aan t-shirts, piercings, winterkleding, herfstkleding, huisdecoratie, sieraden, tuindecoratie, creativiteit etc.

    Hoe ik het voor mij zie is dat jullie mij gaan helpen met brainstormen voor producten (:

    Thanks alvast (:

    Zodra er producten zijn en deze verkocht kunnen worden, plant ik hier een linkje neer en stuur ik de mensen een kortingsbon.

    [ bericht aangepast op 3 okt 2017 - 11:00 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik weet niet of je ergens fan van bent. Stel je bent hp fan of je wilt die mensen bereiken dan kan je posters en shirts maken met die opdruk. Maar ik denk dat het vooral belangrijk is dat alles iets van jou heeft.


    Firm believer of all that is magic

    Tuena schreef:
    Ik weet niet of je ergens fan van bent. Stel je bent hp fan of je wilt die mensen bereiken dan kan je posters en shirts maken met die opdruk. Maar ik denk dat het vooral belangrijk is dat alles iets van jou heeft.


    Nee totaal niet. Ik wil gewoon iedereen bereiken en niet een bepaalde doelgroep. Het gaat hier om een echte webwinkel. Natuurlijk kunnen er merchandise in verkocht worden, maar dit zou ik dan op moeten kopen via de originele site, anders kan ik problemen krijgen xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Horloges, armbanden? :)


    Let's see the eight world wonders, Before we six feet under.

    Ik vind het zelf altijd leuk om bij woonaccessoires tussen sierkussentjes (of eigenlijk dan dus meer de kussensloop zelf), van die zachte dekentjes, opbergdoosjes en fotolijstjes te snuffelen online. Misschien geurkaarsen per seizoen, dus bijvoorbeeld kaneel in de herfst?
    En qua accessoires oorbellen, armbanden en kettingen, petten/hoedjes, riemen? En in de winter/herfst kan je denken aan sjaals, handschoenen en mutsen; in de zomer/lente misschien meer aan zonnebrillen, petten, strandlakens, strandtassen etc.

    Leuk bedrukte sokken misschien? :Y)

    Edit: oh en ik weet niet hoeveel moeite dat eventueel zou kosten, maar misschien kan je dingen aanbieden die jij voor iemand laat personaliseren? Dat je bijvoorbeeld iets op aanvraag op telefoonhoesjes, kussens, shirts etc. kan laten drukken?

    [ bericht aangepast op 3 okt 2017 - 12:57 ]


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    Apaixonar schreef:
    Ik vind het zelf altijd leuk om bij woonaccessoires tussen sierkussentjes (of eigenlijk dan dus meer de kussensloop zelf), van die zachte dekentjes, opbergdoosjes en fotolijstjes te snuffelen online. Misschien geurkaarsen per seizoen, dus bijvoorbeeld kaneel in de herfst?
    En qua accessoires oorbellen, armbanden en kettingen, petten/hoedjes, riemen? En in de winter/herfst kan je denken aan sjaals, handschoenen en mutsen; in de zomer/lente misschien meer aan zonnebrillen, petten, strandlakens, strandtassen etc.

    Leuk bedrukte sokken misschien? :Y)

    Edit: oh en ik weet niet hoeveel moeite dat eventueel zou kosten, maar misschien kan je dingen aanbieden die jij voor iemand laat personaliseren? Dat je bijvoorbeeld iets op aanvraag op telefoonhoesjes, kussens, shirts etc. kan laten drukken?


    Om even op het dikgedrukte aan te sluiten: Ik vind het zelf echt heel lastig om van die vierkante kussentjes te vinden. Kussenslopen zat, maar echt een kussentje kan ik niet vinden, dus mocht je dit doen zou je eventueel beide kunnen aanbieden.

    Verder zal ik nog eens nadenken straks in de bus of ik nog wat dingetjes weet.


    Edit: Ik ben zelf erg fan van goedkope hebbedingetjes, zoals kleine knuffeltjessleutelhangers, plaktattoos en stickers. Eventueel zou je zelf dingetjes kunnen maken of mensen de gelegenheid bieden om hun producten via jouw site te verkopen. Sommige mensen vinden het leuk om één specifiek ding te maken, maar krijgen het dan niet verkocht (bijvoorbeeld gehaakte Disney prinsesjes). Je zou eens rond kunnen vragen op Quizlet of andere social media platforms om te vragen of mensen interesse hebben in het verkopen via jouw site.

    Verder raad ik voor een start-up bedrijfje aan om klein te beginnen, dus niet te veel zoals iedereen hier aangeeft. Focus op een paar dingen en probeer daar variatie in te vinden zoals verschillende telefoonhoesjes (hard, siliconen, schattige beestjes, van die squishy beestjes op je hoesje, bieropeners in hoesje).

    [ bericht aangepast op 3 okt 2017 - 17:18 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Iphone hoesjes! Ik vind het zelf altijd erg leuk om rond te kijken voor Iphone hoesjes.
    Oortjes? Voor muziek en / of voor slapen


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Mooie/speciale notitieboeken (zoals blanco's, zie je maar weinig), bijzondere pennen (brush pennen, van bijv Tombow), mildliners, pastelkleurige markers, ander creatief spul, ...


    oi, suzy

    Sleutelhangers?


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.