• 18 April 2016. Dat was de dag waarop ik mezelf in Krolock veranderde. En dat betekent dat ik die naam meer dan een jaar heb gehad - poeh. Ik ga er waarschijnlijk wel weer naar terug, maar voor nu is het tijd voor een nieuwe naam. In de eerste instantie wilde ik dolgraag "phantom", but alas, die naam was uiteraard al bezet. Dus heb ik naar één van zijn andere namen gegrepen; Opera Ghost. ^^

    Ik heb gelijk mijn profiel weer helemaal overhoop gegooid, maar ik heb nog even 1 probleem. Welke profielfoto zal ik nemen? Ja ja, I know, first world problems enzo. Links of rechts?

    Ik vind rechts leuker.

    Nee ik ben van gedachten veranderd. Ik kies ook links.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2017 - 23:27 ]

    Respect dat je een naam zolang kan houden, though, ik word al gek na 2 weken. :'D

    Ik vind de linker leuker.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Links vind ik denk ik leuker.
    Ik wil de phantom ook echt een keer zien, leuke naam, al gaat het wel wennen zijn (:


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Oeh leuk, Laura!! Ik vind vooral de linker leuk, komt realistischer over dan die andere. ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    Dex schreef:
    Ik vind rechts leuker.

    Nee ik ben van gedachten veranderd. Ik kies ook links.

    Hahaha, dat kan natuurlijk ook nog

    Ik vind de compositie en verhouding mooier aan de linkerkant dan rechts.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Harnois schreef:
    Respect dat je een naam zolang kan houden, though, ik word al gek na 2 weken. :'D

    Ik vind de linker leuker.

    Ja, ik weet ook niet hoe ik het heb gedaan. Nouja behalve het feit dat ik dan niet telkens mijn profiel hoef aan te passen... dus misschien heeft het wel iets met luiheid te maken haha.

    1832 schreef:
    Links vind ik denk ik leuker.
    Ik wil de phantom ook echt een keer zien, leuke naam, al gaat het wel wennen zijn (:

    Echt doen! Het is zo mooi!
    Jaa ik moet ook echt even wennen haha

    Papiliones schreef:
    Oeh leuk, Laura!! Ik vind vooral de linker leuk, komt realistischer over dan die andere. ^^

    Thanks. ^^
    Ik denk dat het wel duidelijk is dat het de linker wordt hehe

    THE PHANTOM. HYPED! Vind overigens links mooier dan rechts en je username is awesome. c:


    The truth is out there.

    OperaGhost schreef:
    (...)
    Echt doen! Het is zo mooi!
    Jaa ik moet ook echt even wennen haha

    Staat op mijn ooit-to-do lijstje (:
    En erg begrijpelijk, al zal het vast snel wennen.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    omg, Phantom!! Heb het boek denk ik 6 keer gelezen, was vroeger enorme fan en heb gehuild toen ik voor de opera in Parijs stond en niet binnen kon wegens vernieuwingen/verbouwingen :,)))))) Ik vind het lachje in de rechtse wel geinig, om eerlijk te zijn, maar links is idd de leukste ^^


    groetjes

    Omg, ik was zo gek op die film! Love it (H)
    Zo te zien heb je al een keuze gemaakt over welke profielfoto.


    -

    Leliana schreef:
    THE PHANTOM. HYPED! Vind overigens links mooier dan rechts en je username is awesome. c:

    YES. En dankje haha.

    Pompadour schreef:
    omg, Phantom!! Heb het boek denk ik 6 keer gelezen, was vroeger enorme fan en heb gehuild toen ik voor de opera in Parijs stond en niet binnen kon wegens vernieuwingen/verbouwingen :,)))))) Ik vind het lachje in de rechtse wel geinig, om eerlijk te zijn, maar links is idd de leukste ^^

    Aww dat klinkt wel heel sad. ):
    Ja, die rechtse heeft ook zeker wel wat.