• Hallooooo Quizletters.

    Aangezien topics altijd welkom zijn en vakantietopics altijd leuk zijn — bij deze: het AdsgaatnaarSpanjewoehoew-topic.

    Ik vertrek 12 augustus rond zo'n 20:00 uur. Ik ga met de auto dus dat wordt sightseeing en tankstationijsjes, hoera. De reden dat ik dit topic open is omdat ik heel veel foto's wil posten en omdat ik iets moet met mijn bergen mobiele data.

    Dus ja dit zijn enkele steden waar ik langs ga:

    • Lyon, Millau, Barcelona, Valencia, Alicante en Murcia.

    Oke, ja, nu is dit topic niet nuttig maar ik ga probably toch gewoon aftellen haha.

    Ook vind ik dit wel een goed onderwerp om een Q-blog over bij te houden! Yay!

    A L G E M E N E P A G I N A

    [ bericht aangepast op 9 aug 2017 - 22:33 ]


    Heaven is a place that we all have

    Ik ben zo jaloers (cat) Ik wil ook op vakantie :c Maar iig veel plezier! Spanje lijkt me echt een heel leuke vakantiebestemming!


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Have fun!


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Trouwens, meesteridee enzo. Oke nee, maar ik heb besloten een Quizletblog bij te houden over mijn tripje. In de beginpost gaan alle links staan ─ maar nu even omdat het kan.

    A L G E M E N E P A G I N A


    Heaven is a place that we all have

    Ik zit al in je koffer joe


    Tijd voor koffie.

    SOPHIE HOERA.


    Heaven is a place that we all have

    ohmygod de hype is nu echt real


    Heaven is a place that we all have

    Adsthetic schreef:
    (...)

    Ik zit de veertiende in Barcelona. Dan naar Valencia en Alicante. Vervolgens zit ik in mijn huisje, hoera! (krul)

    Ah, ik ga de negentiende pas naar Barcelona (: Maar het klinkt echt onwijs gaaf!


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Wat leuk dat je er ook een blog van gaat bijhouden! ^^ Geniet van je vakantie!


    Ik wil een tuin vol egels

    Rip nog maar 1 dag.


    Heaven is a place that we all have

    OHNEE WE GAAN BJJNA


    Heaven is a place that we all have