• MANHATTAN'S ELITE
    © Cranston & Ziegler


    * Ik heb toestemming van Cranston om dit praattopic te openen.


    Mt.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    MT
    Thank you for opening this


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Geen probleem — alles om het draaiende te houden. :Y)


    MT, thanks Mirte c:

    Sanne en ik heropenen na volgende week ergens het rollentopic. Sanne is op vakantie en ik heb zelf komende anderweek best wat dingrn gepland waardoor ik niet echt tijd heb om rollentopic goed in de gaten te houden.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    @ Cheryl — wordt het speeltopic dan ook opnieuw geopend of niet?


    Nope, we gaan gewoon met deze verder.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    oi.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    * Blaast weer leven in. *


    Het spijt me, maar ik schrijf me uit.
    Ik heb het gevoel moeilijk aansluiting te vinden en mijn motivatie voor dit rpg is eerder verdwenen.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Ik ben sowieso de meeste van mijn leuke relaties kwijt, dus mocht dit RPG herstart worden (inclusief speeltopic) dan doe ik graag weer mee. Maar voor nu houdt het voor mij ook een beetje op helaas. :c


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    Ik ben sowieso de meeste van mijn leuke relaties kwijt, dus mocht dit RPG herstart worden (inclusief speeltopic) dan doe ik graag weer mee. Maar voor nu houdt het voor mij ook een beetje op helaas. :c


    Ik sluit bij deze alle topics van dit RPG om verwarring te voorkomen. Houdt er in het vervolg rekening mee dat dit is gebeurd voordat een RPG wordt heropend.

    Daarnaast lijkt mij het wel een slim idee om iedereen die nog mee deed op het laatst een bericht te sturen om hen in te lichten van de heropening, wel zo prettig voor degene die hun rol graag willen behouden. (:

    [ bericht aangepast op 16 aug 2017 - 21:24 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.