• ««« VRAAG VAN DE DAG »»»
    Vraag van vandaag: "Wie is jouw favoriete Disney personage?"



    Hoe werkt het?
    Iedere dag zal er een vraag hier boven worden gezet die beantwoord kan worden in dit topic. Een vast tijdstip zal het niet zijn, maar reken er maar op dat dit in ieder geval in de middag zal gebeuren.Ook zal er een lijst bijgehouden worden met de vragen die al gesteld zijn en kun je, als je een dag gemist hebt deze terug vinden onderaan dit bericht. Op die manier heb je, op de eerste dag na, altijd twee vragen die je eventueel zou kunnen beantwoorden.

    Wat voor vragen zijn het?
    Sommige vragen zullen in een korte zin beantwoord kunnen worden, anderen zullen je wellicht wat meer tijd kosten. Houd je vooral niet in en denk er goed over na. Wellicht dat de vragen je zullen inspireren maar ik hoop vooral dat iedereen een leuk gesprek zal hebben in dit topic. Dus wees niet bang om op elkaar te reageren (;



    Ik heb een leuke vraag!

    Kijk, daar hebben we iets aan! Mocht je leuke vragen hebben dan kun je deze inzenden door op deze link te klikken en hier je vraag achter te laten. Uiteraard worden de vragen nagekeken op de inhoud en ongepaste/nutteloze vragen zullen dan ook verwijderd worden.

    Vragen historie:
    09-08-2017: Wat mis je het meeste aan het kind-zijn?
    10-08-2017: Waar was je vroeger echt die-hard fan van waar je nu wel een beetje spijt van hebt?
    11-08-2017: Zijn er dingen aan jezelf die je absoluut niet zou willen veranderen?
    12-08-2017: Wat is volgens jou het beste gevoel van de wereld?
    13-08-2017: Als je een tijdcapsule zou begraven, wat zou je er dan in doen?
    14-08-2017: Wat zoek je het meest in vriendschappen?
    15-08-2017: Waarvoor zou je lang in de rij blijven staan?
    16-08-2017: Wat is jouw ultieme guilty pleasure?
    17-08-2017: Wat maakt voor jou een boek echt goed?
    18-08-2017: Wie zie je als voorbeeld en waarom?
    19-08-2017: Hoe wil je graag gezien worden?
    20-08-2017: Geloof je in een leven na de dood?
    21-08-2017: Welke van je dromen zou je willen dat hij uitkomt?
    22-08-2017: Hoe had je geheten als je van het andere geslacht was?
    23-08-2017: Wat vind je de grootste fout die je ooit hebt gemaakt?
    24-08-2017: Zou jij in de toekomst kinderen nemen?
    25-08-2017: Er was geen vraag vandaag.
    26-08-2017: Geloof jij in ware liefde?
    27-08-2017: Welke vreemde taal zou je graag kunnen spreken? Waarom?
    28-08-2017: Als je met een fictief personage mocht trouwen wie is het dan?







    Niet echt ergens opgeïnspireerd, maar vast wel eerder gedaan.


    Vraag van gisteren: "Als je met een fictief personage mocht trouwen wie is het dan?"

    [ bericht aangepast op 29 aug 2017 - 20:42 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:




    De vraag van 28-08-2017: "Als je met een fictief personage mocht trouwen wie is het dan?"




    Ik denk aan Ross Geller. Don't ask my why...


    "Doesn't exactly sound like "Welcome to the neighbourhood"." ~ Travis Mayweather

    Sempre schreef:




    De vraag van 28-08-2017: "Als je met een fictief personage mocht trouwen wie is het dan?"



    Mag het een eigen fictief personage zijn? Want dan zou ik voor Seraiah Huntington gaan.
    Niet omdat ik hem de perfecte man maakte, maar gaandeweg viel ik juist voor al zijn flaws. Dat had ik zelf niet zien aankomen.


    Zo niet, dan een personage zoals Chuck Bass (hoewel hij behoorlijk perfect bij Blair past) of Nathaniel "Baze" Bazile of Tyler Hawkins.
    Nu ik er over nadenk, al deze drie karakters die ik zo even opnoem hebben issues met hun vader? Wat betekent dit?! (':

    [ bericht aangepast op 28 aug 2017 - 21:02 ]


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Sempre schreef:




    De vraag van 28-08-2017: "Als je met een fictief personage mocht trouwen wie is het dan?"




    Owhh Sebastian Morgenstern defenitly!! Hij was al mijn fictieve crush sinds ik het boek las. Mijn liefde groeide dan ook alleen maar meer toen de film en vervolgens de serie kwam van datzelfde verhaal. Yay!


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    -

    [ bericht aangepast op 28 aug 2017 - 21:02 ]


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Eggsy schreef:
    "Als je met een fictief personage mocht trouwen wie is het dan?"
    Er zijn er zeker meerdere waarmee ik wel zou willen trouwen. Maar voor vandaag kies ik voor Logan Mitchell uit de serie Big Time Rush.
    De andere personen die ik zo kan bedenken hebben ooit aan de drugs gezeten, of zijn al een keer van iemand gescheiden enzo.

    Nice choice (:

    ik heb er ook meerdere denk ik, maar Grantaire komt meteen in mij op :$ At betwijfel ik hoe leuk hij dat zou vinden... (en wat het zegt van mij)


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Sempre schreef:




    De vraag van 28-08-2017: "Als je met een fictief personage mocht trouwen wie is het dan?"




    Hannibal Lecter, uit de Netflix serie dan hé. :9~


    everything, in time

    Meraki schreef:
    (...)

    Hannibal Lecter, uit de Netflix serie dan hé. :9~

    But he might eat you :W

    Ik zou gaan voor Jon Snow uit Game of Thrones c:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Boku schreef:
    (...)
    But he might eat you :W

    Ik zou gaan voor Jon Snow uit Game of Thrones c:


    Niet als ik aan z'n goede kant sta.(wbw)


    everything, in time

    Als je met een fictief personage mocht trouwen wie is het dan?
    Pfoe, moeilijke vraag. Op dit moment ben ik een onwijs leuke boekenreeks aan het lezen en dan zou ik dus voor Dazen Guille gaan. OH NEE WACHT. Zuko. Duh. Of Remus Lupin, lastig lastig.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:




    De vraag van 28-08-2017: "Als je met een fictief personage mocht trouwen wie is het dan?"




    Jon Snooooooooow :9~ Of Percy Jackson of Adrian Ivashkov.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Het is gemakkelijker om te beantwoorden met wie ik níét zou willen trouwen, in vrijwel ieder boek / serie zit er wel eentje. (':


    Rohirrim schreef:
    Het is gemakkelijker om te beantwoorden met wie ik níét zou willen trouwen, in vrijwel ieder boek / serie zit er wel eentje. (':

    Dit dus. :'D

    1832 schreef:
    (...)
    ik heb er ook meerdere denk ik, maar Grantaire komt meteen in mij op :$ At betwijfel ik hoe leuk hij dat zou vinden... (en wat het zegt van mij)

    Grantaire! <3
    En Enjolras! :3



    Sempre schreef:
    Als je met een fictief personage mocht trouwen wie is het dan?
    Pfoe, moeilijke vraag. Op dit moment ben ik een onwijs leuke boekenreeks aan het lezen en dan zou ik dus voor Dazen Guille gaan. OH NEE WACHT. Zuko. Duh. Of Remus Lupin, lastig lastig.

    Zuko! <3


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Meraki schreef:
    (...)

    Hannibal Lecter, uit de Netflix serie dan hé. :9~


    AAAH NOG EEN FANNIBAL?! :D


    Mijn antwoord op de vraag is trouwens: Nobody. Single zijn is vrij gezellig. :')

    Chilton schreef:
    (...)

    AAAH NOG EEN FANNIBAL?! :D


    Mijn antwoord op de vraag is trouwens: Nobody. Single zijn is vrij gezellig. :')


    100% zeker Fannibal, yes!


    everything, in time