• ««« VRAAG VAN DE DAG »»»
    Vraag van vandaag: "Wie is jouw favoriete Disney personage?"



    Hoe werkt het?
    Iedere dag zal er een vraag hier boven worden gezet die beantwoord kan worden in dit topic. Een vast tijdstip zal het niet zijn, maar reken er maar op dat dit in ieder geval in de middag zal gebeuren.Ook zal er een lijst bijgehouden worden met de vragen die al gesteld zijn en kun je, als je een dag gemist hebt deze terug vinden onderaan dit bericht. Op die manier heb je, op de eerste dag na, altijd twee vragen die je eventueel zou kunnen beantwoorden.

    Wat voor vragen zijn het?
    Sommige vragen zullen in een korte zin beantwoord kunnen worden, anderen zullen je wellicht wat meer tijd kosten. Houd je vooral niet in en denk er goed over na. Wellicht dat de vragen je zullen inspireren maar ik hoop vooral dat iedereen een leuk gesprek zal hebben in dit topic. Dus wees niet bang om op elkaar te reageren (;



    Ik heb een leuke vraag!

    Kijk, daar hebben we iets aan! Mocht je leuke vragen hebben dan kun je deze inzenden door op deze link te klikken en hier je vraag achter te laten. Uiteraard worden de vragen nagekeken op de inhoud en ongepaste/nutteloze vragen zullen dan ook verwijderd worden.

    Vragen historie:
    09-08-2017: Wat mis je het meeste aan het kind-zijn?
    10-08-2017: Waar was je vroeger echt die-hard fan van waar je nu wel een beetje spijt van hebt?
    11-08-2017: Zijn er dingen aan jezelf die je absoluut niet zou willen veranderen?
    12-08-2017: Wat is volgens jou het beste gevoel van de wereld?
    13-08-2017: Als je een tijdcapsule zou begraven, wat zou je er dan in doen?
    14-08-2017: Wat zoek je het meest in vriendschappen?
    15-08-2017: Waarvoor zou je lang in de rij blijven staan?
    16-08-2017: Wat is jouw ultieme guilty pleasure?
    17-08-2017: Wat maakt voor jou een boek echt goed?
    18-08-2017: Wie zie je als voorbeeld en waarom?
    19-08-2017: Hoe wil je graag gezien worden?
    20-08-2017: Geloof je in een leven na de dood?
    21-08-2017: Welke van je dromen zou je willen dat hij uitkomt?
    22-08-2017: Hoe had je geheten als je van het andere geslacht was?
    23-08-2017: Wat vind je de grootste fout die je ooit hebt gemaakt?
    24-08-2017: Zou jij in de toekomst kinderen nemen?
    25-08-2017: Er was geen vraag vandaag.
    26-08-2017: Geloof jij in ware liefde?
    27-08-2017: Welke vreemde taal zou je graag kunnen spreken? Waarom?
    28-08-2017: Als je met een fictief personage mocht trouwen wie is het dan?







    Niet echt ergens opgeïnspireerd, maar vast wel eerder gedaan.


    Vraag van gisteren: "Als je met een fictief personage mocht trouwen wie is het dan?"

    [ bericht aangepast op 29 aug 2017 - 20:42 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:




    De vraag van 27-08-2017: "Welke vreemde taal zou je graag kunnen spreken? Waarom?"




    Hebreeuws. Er zit zoveel cultuur en geschiedenis in die taal, jezus christus, het is gewoon prachtig. Je hoort de geschiedenis van het volk gewoon in de taal. Briljant.

    Sempre schreef:




    De vraag van 28-08-2017: "Als je met een fictief personage mocht trouwen wie is het dan?"




    Loooool, dat zouden er veel zijn, haha. Jon Snow van GOT for sure, maar ook Robb zou niet mis zijn en tegen Spencer Reid van Criminal Minds zeg ik ook geen neen. :') Leuke vraag though.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    "Als je met een fictief personage mocht trouwen wie is het dan?"

    Will Herondale, Captain Hook (ouat stylez), Jaime Fraser, en nog veel meer, maar ik kan even niks meer bedenken.


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Benoit schreef:
    Het is gemakkelijker om te beantwoorden met wie ik níét zou willen trouwen, in vrijwel ieder boek / serie zit er wel eentje. (':


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Schiet mij maar lek. Ik heb geen idee.

    Edit: OEH. Ik heb wel een paar fictieve karakters, maar die komen niet van NL/Amerikaanse grond en waarschijnlijk kent een groot deel hier ze toch niet, so :Y)

    [ bericht aangepast op 29 aug 2017 - 11:41 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Sempre schreef:




    De vraag van 28-08-2017: "Als je met een fictief personage mocht trouwen wie is het dan?"



    Ik twijfel een beetje. Aan de ene kant denk ik Jon (aka Ulf), de achter de vodden gezeten huurmoordenaar uit Middernachtzon (Jo Nesbo). Aan de andere kant misschien wel John 'Soap' MacTavish uit Call of duty; MW2. Waarom, geen idee... (cat)


    oi, suzy

    Ty, uit Switched at Birth. :Y)


    Smile. You're beautiful. <3

    Oké oké, ik zou Jon Snow (got) zeggen, maar hij mag wel wat vaker lachen, dus dan ga ik toch voor Robb Stark.
    En anders Isaac uit Teen Wolf :9~


    There are poems inside of you that paper can't handle




    De vraag van 29-08-2017: "Wie is jouw favoriete Disney personage?"



    When time and life shook hands and said goodbye.

    Weer zo'n lastige vraag waar meer antwoorden op zijn (in mijn geval). Uhm. In elk geval Belle (Belle en het Beest), Scar (Lion king), Squirt (Finding Nemo) en Sven (Frozen).. en vast een paar andere ook nog


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Sempre schreef:



    De vraag van 29-08-2017: "Wie is jouw favoriete Disney personage?"




    100% Snow White. Just because of Lily Collins.


    "Doesn't exactly sound like "Welcome to the neighbourhood"." ~ Travis Mayweather

    Eigenlijk kan ik niet kiezen... maar omdat deze al jaren in mijn nabijheid is in knuffelvorm; Stampertje. ^^

    Sempre schreef:



    De vraag van 29-08-2017: "Wie is jouw favoriete Disney personage?"



    Mulan, maar Belle is ook wel tof c:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    OperaGhost schreef:
    Eigenlijk kan ik niet kiezen... maar omdat deze al jaren in mijn nabijheid is in knuffelvorm; Stampertje. ^^

    Ik heb ook een Stampertjeknuffel wow c: Maar goed, ehm, moeilijke keuze. I guess Belle of Merida

    [ bericht aangepast op 29 aug 2017 - 21:15 ]


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Hmmm... Moeilijke vraag.
    Ik denk Scar of Frollo.
    Can't hate the bad guys. :')

    Sempre schreef:



    De vraag van 29-08-2017: "Wie is jouw favoriete Disney personage?"




    Stitch for sure!


    Never mistake a woman's meekness for weakness.