• ««« VRAAG VAN DE DAG »»»
    Vraag van vandaag: "Wie is jouw favoriete Disney personage?"



    Hoe werkt het?
    Iedere dag zal er een vraag hier boven worden gezet die beantwoord kan worden in dit topic. Een vast tijdstip zal het niet zijn, maar reken er maar op dat dit in ieder geval in de middag zal gebeuren.Ook zal er een lijst bijgehouden worden met de vragen die al gesteld zijn en kun je, als je een dag gemist hebt deze terug vinden onderaan dit bericht. Op die manier heb je, op de eerste dag na, altijd twee vragen die je eventueel zou kunnen beantwoorden.

    Wat voor vragen zijn het?
    Sommige vragen zullen in een korte zin beantwoord kunnen worden, anderen zullen je wellicht wat meer tijd kosten. Houd je vooral niet in en denk er goed over na. Wellicht dat de vragen je zullen inspireren maar ik hoop vooral dat iedereen een leuk gesprek zal hebben in dit topic. Dus wees niet bang om op elkaar te reageren (;



    Ik heb een leuke vraag!

    Kijk, daar hebben we iets aan! Mocht je leuke vragen hebben dan kun je deze inzenden door op deze link te klikken en hier je vraag achter te laten. Uiteraard worden de vragen nagekeken op de inhoud en ongepaste/nutteloze vragen zullen dan ook verwijderd worden.

    Vragen historie:
    09-08-2017: Wat mis je het meeste aan het kind-zijn?
    10-08-2017: Waar was je vroeger echt die-hard fan van waar je nu wel een beetje spijt van hebt?
    11-08-2017: Zijn er dingen aan jezelf die je absoluut niet zou willen veranderen?
    12-08-2017: Wat is volgens jou het beste gevoel van de wereld?
    13-08-2017: Als je een tijdcapsule zou begraven, wat zou je er dan in doen?
    14-08-2017: Wat zoek je het meest in vriendschappen?
    15-08-2017: Waarvoor zou je lang in de rij blijven staan?
    16-08-2017: Wat is jouw ultieme guilty pleasure?
    17-08-2017: Wat maakt voor jou een boek echt goed?
    18-08-2017: Wie zie je als voorbeeld en waarom?
    19-08-2017: Hoe wil je graag gezien worden?
    20-08-2017: Geloof je in een leven na de dood?
    21-08-2017: Welke van je dromen zou je willen dat hij uitkomt?
    22-08-2017: Hoe had je geheten als je van het andere geslacht was?
    23-08-2017: Wat vind je de grootste fout die je ooit hebt gemaakt?
    24-08-2017: Zou jij in de toekomst kinderen nemen?
    25-08-2017: Er was geen vraag vandaag.
    26-08-2017: Geloof jij in ware liefde?
    27-08-2017: Welke vreemde taal zou je graag kunnen spreken? Waarom?
    28-08-2017: Als je met een fictief personage mocht trouwen wie is het dan?







    Niet echt ergens opgeïnspireerd, maar vast wel eerder gedaan.


    Vraag van gisteren: "Als je met een fictief personage mocht trouwen wie is het dan?"

    [ bericht aangepast op 29 aug 2017 - 20:42 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Laurens? Denk ik. Mijn moeder was er best wel simpel mee.
    Ik had het eens gevraagd en ze antwoordde met; Oh, waarschijnlijk iets in de trant van Laurens.


    Don't walk. Run, you sheep, run.




    De vraag van 23-08-2017: "Wat vind je de grootste fout die je ooit hebt gemaakt?"


    [ bericht aangepast op 24 aug 2017 - 22:15 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:




    De vraag van 22-08-2017: "Wat vind je de grootste fout die je ooit hebt gemaakt?"



    Dat ik in de kleuterschool niet het lef had om nieuwe vrienden te maken.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Sempre schreef:




    De vraag van 22-08-2017: "Wat vind je de grootste fout die je ooit hebt gemaakt?"




    Mijn oma weinig bezoeken toen ze nog leefde.


    26 - 02 - '16

    Sempre schreef:




    De vraag van 22-08-2017: "Wat vind je de grootste fout die je ooit hebt gemaakt?"




    Dat ik mijn grote mond niet gebruik op de juiste momenten. Okee nee dit klinkt heel verkeerd. Wat ik bedoel is dat ik vaak een grote mond geef op momenten waarop het niet belangrijk is, maar als ik op een bepaalde dag wel een rebel was geweest had mijn kleine hondje nu nog geleefd en daar voel ik me best wel klote over. Vooral omdat mijn voorgevoel me ook al vertelde anders te lopen, maar ik als goede ziel vond dat ze een "lange" wandeling verdiende...

    Verkeerde plaats op het verkeerde tijdstip zeggen ze dan.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    "Wat vind je de grootste fout die je ooit hebt gemaakt?"
    De grootste fout die mijn familie heeft gemaakt, is het verbreken van het contact met de broers van mijn vader nadat mijn oma overleed. Nu, veertien jaar later, heb ik onder andere mijn nichtje en neefje niet meer gezien sinds zij vier en vijf jaar oud waren. Ik zes.

    Mijn eigen grootste fout is het met de pet gooien naar de middelbare school. Als ik gewoon écht mijn best had gedaan, dan had ik waarschijnlijk wel een diploma van de middelbare school. Maar nee, ik ben zo stupid om niet goed te leren voor de eindexamens.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Shit, almost lost my streak. Hij komt er nog aan haha. Oh lol, had gisteren ook de verkeerde datum gepakt, handig.

    Nieuwe vragen zijn trouwens altijd welkom ^^

    [ bericht aangepast op 24 aug 2017 - 22:18 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.





    De vraag van 24-08-2017: "Zou jij in de toekomst kinderen nemen?"



    When time and life shook hands and said goodbye.

    Ja. Het liefst twee. En een tweeling zou al helemaal leuk zijn (ik ben van een tweeling), maar dat is gewoon een leuk extraatje. Cliché; zolang het maar gezond is. ^^

    Sempre schreef:




    De vraag van 24-08-2017: "Zou jij in de toekomst kinderen nemen?"



    Geen idee, maybe, maybe not :W


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Sempre schreef:




    De vraag van 24-08-2017: "Zou jij in de toekomst kinderen nemen?"




    Ja, het liefste een jongen en een meisje the best of both worlds. Ik wil er twee zodat ze tenminste elkaar hebben. Plus, de enigstkinderen die ik ken kunnen niet goed aandacht delen, en zijn ook vaak verwend.


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Sempre schreef:




    De vraag van 24-08-2017: "Zou jij in de toekomst kinderen nemen?"




    To be honest, ik denk het niet. Wetende in wat voor een wereld ze zouden opgroeien no thanx. Al zou ik het niet zeker durven zeggen en sta ik er over een paar jaar weer volledig anders in. Hoe dan ook voor nu zeg ik nee. Maar stel ik neem ze ooit dan het liefste twee en een tweeling lijkt me amazing maar wel pijnlijk en dus zal ik ook genoegen nemen met een jongen en een meisje!


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Sempre schreef:




    De vraag van 24-08-2017: "Zou jij in de toekomst kinderen nemen?"




    Aan de ene kant: ja. Aan de andere kant: nee. Tenminste, nu nog zeker niet. Ik heb een heel leven voor me en hoef niet op mijn 21e al een gezin te hebben (liever niet zelfs). Wie weet later.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    "Zou jij in de toekomst kinderen nemen?"
    Als ik ooit kinderen mag krijgen, wil ik er minimaal twee. Daarbij hoop ik dan op een jongen en een meisje, maar dan wel een jaar of drie/vier ertussen.
    Af en toe denk ik ook wel een beetje na over namen. (:


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Sempre schreef:




    De vraag van 24-08-2017: "Zou jij in de toekomst kinderen nemen?"




    Ik wil wel graag 2 kinderen, aangezien een oneven aantal niet goed komt (ervaring D: ). Maar ik wil het wel pas als alles goed zit in mn leven en ik er klaar voor ben.


    falling doesn't feel this bad when i know you've fallen this way too.