• ««« VRAAG VAN DE DAG »»»
    Vraag van vandaag: "Wie is jouw favoriete Disney personage?"



    Hoe werkt het?
    Iedere dag zal er een vraag hier boven worden gezet die beantwoord kan worden in dit topic. Een vast tijdstip zal het niet zijn, maar reken er maar op dat dit in ieder geval in de middag zal gebeuren.Ook zal er een lijst bijgehouden worden met de vragen die al gesteld zijn en kun je, als je een dag gemist hebt deze terug vinden onderaan dit bericht. Op die manier heb je, op de eerste dag na, altijd twee vragen die je eventueel zou kunnen beantwoorden.

    Wat voor vragen zijn het?
    Sommige vragen zullen in een korte zin beantwoord kunnen worden, anderen zullen je wellicht wat meer tijd kosten. Houd je vooral niet in en denk er goed over na. Wellicht dat de vragen je zullen inspireren maar ik hoop vooral dat iedereen een leuk gesprek zal hebben in dit topic. Dus wees niet bang om op elkaar te reageren (;



    Ik heb een leuke vraag!

    Kijk, daar hebben we iets aan! Mocht je leuke vragen hebben dan kun je deze inzenden door op deze link te klikken en hier je vraag achter te laten. Uiteraard worden de vragen nagekeken op de inhoud en ongepaste/nutteloze vragen zullen dan ook verwijderd worden.

    Vragen historie:
    09-08-2017: Wat mis je het meeste aan het kind-zijn?
    10-08-2017: Waar was je vroeger echt die-hard fan van waar je nu wel een beetje spijt van hebt?
    11-08-2017: Zijn er dingen aan jezelf die je absoluut niet zou willen veranderen?
    12-08-2017: Wat is volgens jou het beste gevoel van de wereld?
    13-08-2017: Als je een tijdcapsule zou begraven, wat zou je er dan in doen?
    14-08-2017: Wat zoek je het meest in vriendschappen?
    15-08-2017: Waarvoor zou je lang in de rij blijven staan?
    16-08-2017: Wat is jouw ultieme guilty pleasure?
    17-08-2017: Wat maakt voor jou een boek echt goed?
    18-08-2017: Wie zie je als voorbeeld en waarom?
    19-08-2017: Hoe wil je graag gezien worden?
    20-08-2017: Geloof je in een leven na de dood?
    21-08-2017: Welke van je dromen zou je willen dat hij uitkomt?
    22-08-2017: Hoe had je geheten als je van het andere geslacht was?
    23-08-2017: Wat vind je de grootste fout die je ooit hebt gemaakt?
    24-08-2017: Zou jij in de toekomst kinderen nemen?
    25-08-2017: Er was geen vraag vandaag.
    26-08-2017: Geloof jij in ware liefde?
    27-08-2017: Welke vreemde taal zou je graag kunnen spreken? Waarom?
    28-08-2017: Als je met een fictief personage mocht trouwen wie is het dan?







    Niet echt ergens opgeïnspireerd, maar vast wel eerder gedaan.


    Vraag van gisteren: "Als je met een fictief personage mocht trouwen wie is het dan?"

    [ bericht aangepast op 29 aug 2017 - 20:42 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Quorra schreef:
    Waar was je vroeger echt die-hard fan van waar je nu wel een beetje spijt van hebt?


    Van die popgroepjes van vroegâh zoals K3, Chipz, Djumbo etc. Als ik dat terug luister cringe ik behoorlijk.


    CHIPZ. Dat was ik even vergeten.
    Man, dat zong ik altijd hard mee. (':


    Craig schreef:
    "Waar was je vroeger echt die-hard fan van waar je nu wel een beetje spijt van hebt?"

    Probably One Direction. No offense to fans tho c:


    look at the stars, look how they shine for you;

    "Waar was je vroeger echt die-hard fan van waar je nu wel een beetje spijt van hebt?"
    Vroeger was ik fan van K3 en Ch!pz, maar ik heb van geen van beiden spijt van het fan zijn. Af en toe zet ik het nog wel eens aan en dan zing en dans ik weer mee zoals vroeger.
    To be honest kan ik voor de rest niet zo goed bedenken waar ik fan van was toen ik een jaar of 8 was.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Craig schreef:
    "Waar was je vroeger echt die-hard fan van waar je nu wel een beetje spijt van hebt?"

    Probably One Direction. No offense to fans tho c:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Craig schreef:
    "Waar was je vroeger echt die-hard fan van waar je nu wel een beetje spijt van hebt?"

    Probably One Direction. No offense to fans tho c:


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ooh, ik ga meedoen.

    Ik heb niet ergens spijt van. Destijds vond ik het leuk, so eh.


    Tijd voor koffie.

    "Waar was je vroeger echt die-hard fan van waar je nu wel een beetje spijt van hebt?"

    Twilight (cat)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    @ Cheryl — OMG how could I forget that?

    Oh, en Habbo trouwens.


    Wat een leuk idee om zo'n topic te maken!

    Waar was je vroeger echt die-hard fan van waar je nu wel een beetje spijt van hebt?
    Ik zat te denken: ik heb nergens spijt van, als ik het op dat moment leuk vond, hoef ik er geen spijt van te hebben. Aan de meeste dingen waar ik fan van was heb ik alleen maar leuke herinneringen overgehouden.
    Maar toen bedacht ik me hoe erg ik 'fan' was van de kleur paars. Als in: ik droeg nogal veel paarse kleding, waarvan soms outfits compleet in het paars in verschillende kleuren paars die niet eens altijd goed bij elkaar pasten. Als ik daar nu foto's van terugzie, heb ik er wel een beetje spijt van, haha. (:


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Waar was je vroeger echt die-hard fan van waar je nu wel een beetje spijt van hebt?
    Ik zie al veel hele goede suggesties maar ik heb eigenlijk nooit echt gehad dat ik ergens fan van was. Ik bedoel, ik deed mee met de rages maar vaak vond ik dit wel heel erg leuk op dat moment. Ik had misschien wat minder tijd achter de computer moeten doorbrengen maarja.. Het enige waar ik echt spijt van heb is het emo tijdperk en hoewel ik daar maar heel lichtelijk in mee ben gegaan lopen de rillingen over mijn rug als ik daar aan terug denk lol.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Cranston schreef:
    "Waar was je vroeger echt die-hard fan van waar je nu wel een beetje spijt van hebt?"

    Twilight (cat)

    omg ja


    oi, suzy

    Ehm, One Direction? Het is een ding om muziek leuk te vinden, maar om dan ook nog fanfics te schrijven, er 24/7 aan denken, én een fanaccount te hebben op twitter... big no.
    Al vind ik Niall wel nogsteeds leuk


    There are poems inside of you that paper can't handle

    BlueJays schreef:
    Wat een leuk idee om zo'n topic te maken!

    Waar was je vroeger echt die-hard fan van waar je nu wel een beetje spijt van hebt?
    Ik zat te denken: ik heb nergens spijt van, als ik het op dat moment leuk vond, hoef ik er geen spijt van te hebben. Aan de meeste dingen waar ik fan van was heb ik alleen maar leuke herinneringen overgehouden.
    Maar toen bedacht ik me hoe erg ik 'fan' was van de kleur paars. Als in: ik droeg nogal veel paarse kleding, waarvan soms outfits compleet in het paars in verschillende kleuren paars die niet eens altijd goed bij elkaar pasten. Als ik daar nu foto's van terugzie, heb ik er wel een beetje spijt van, haha. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Sempre schreef:





    De vraag van 10-08-2017: "Waar was je vroeger echt die-hard fan van waar je nu wel een beetje spijt van hebt?"





    Ik ben nooit echt ergens echt goed fan van geweest. Ja van de de film Aristokatten en Peter Pan (wat ik nog steeds ontzettend leuk vind)
    En van K3. Maar van die dingen heb ik nooit spijt gehad.

    En nu school Danique


    It's never gonna happen, Guys.

    Wat wordt de nieuwe stelling..? :3


    oi, suzy