• ««« VRAAG VAN DE DAG »»»
    Vraag van vandaag: "Wie is jouw favoriete Disney personage?"



    Hoe werkt het?
    Iedere dag zal er een vraag hier boven worden gezet die beantwoord kan worden in dit topic. Een vast tijdstip zal het niet zijn, maar reken er maar op dat dit in ieder geval in de middag zal gebeuren.Ook zal er een lijst bijgehouden worden met de vragen die al gesteld zijn en kun je, als je een dag gemist hebt deze terug vinden onderaan dit bericht. Op die manier heb je, op de eerste dag na, altijd twee vragen die je eventueel zou kunnen beantwoorden.

    Wat voor vragen zijn het?
    Sommige vragen zullen in een korte zin beantwoord kunnen worden, anderen zullen je wellicht wat meer tijd kosten. Houd je vooral niet in en denk er goed over na. Wellicht dat de vragen je zullen inspireren maar ik hoop vooral dat iedereen een leuk gesprek zal hebben in dit topic. Dus wees niet bang om op elkaar te reageren (;



    Ik heb een leuke vraag!

    Kijk, daar hebben we iets aan! Mocht je leuke vragen hebben dan kun je deze inzenden door op deze link te klikken en hier je vraag achter te laten. Uiteraard worden de vragen nagekeken op de inhoud en ongepaste/nutteloze vragen zullen dan ook verwijderd worden.

    Vragen historie:
    09-08-2017: Wat mis je het meeste aan het kind-zijn?
    10-08-2017: Waar was je vroeger echt die-hard fan van waar je nu wel een beetje spijt van hebt?
    11-08-2017: Zijn er dingen aan jezelf die je absoluut niet zou willen veranderen?
    12-08-2017: Wat is volgens jou het beste gevoel van de wereld?
    13-08-2017: Als je een tijdcapsule zou begraven, wat zou je er dan in doen?
    14-08-2017: Wat zoek je het meest in vriendschappen?
    15-08-2017: Waarvoor zou je lang in de rij blijven staan?
    16-08-2017: Wat is jouw ultieme guilty pleasure?
    17-08-2017: Wat maakt voor jou een boek echt goed?
    18-08-2017: Wie zie je als voorbeeld en waarom?
    19-08-2017: Hoe wil je graag gezien worden?
    20-08-2017: Geloof je in een leven na de dood?
    21-08-2017: Welke van je dromen zou je willen dat hij uitkomt?
    22-08-2017: Hoe had je geheten als je van het andere geslacht was?
    23-08-2017: Wat vind je de grootste fout die je ooit hebt gemaakt?
    24-08-2017: Zou jij in de toekomst kinderen nemen?
    25-08-2017: Er was geen vraag vandaag.
    26-08-2017: Geloof jij in ware liefde?
    27-08-2017: Welke vreemde taal zou je graag kunnen spreken? Waarom?
    28-08-2017: Als je met een fictief personage mocht trouwen wie is het dan?







    Niet echt ergens opgeïnspireerd, maar vast wel eerder gedaan.


    Vraag van gisteren: "Als je met een fictief personage mocht trouwen wie is het dan?"

    [ bericht aangepast op 29 aug 2017 - 20:42 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Oeh, ik doe mee!

    Ik zou mijn "aardigheid" niet willen veranderen. De laatste tijd krijg ik veel complimenten over hoe ik met anderen omga, vrienden help etc. Ik zag het altijd als een slecht iets als mensen me als "aardig" beschreven, alsof ze niets anders konden bedenken. Alleen de manier waarop mijn omgeving erover praat, doet me eigenlijk best goed voelen. Ik help graag anderen en verwacht er niets voor terug, maar dat het door anderen wordt opgemerkt, voelt heel stiekem ook wel goed.


    everything, in time

    "Zijn er dingen aan jezelf die je absoluut niet zou willen veranderen?"

    Ik vind mijn ogen best wel prachtig en bijzonder. Mijn jongste oudere broer en ik hebben precies de ogen van onze moeder en dat vind ik echt heel mooi om te zien.
    Ook vind ik mijn manier waarop ik omga met familie en vrienden heel goed. Gedeeltelijk is mijn familie veertien jaar geleden wel uit elkaar gevallen, maar ik probeer wel contact te houden met mijn neefje en nichtje. Ik ben namelijk echt een familiemens en het liefst ben ik ook gewoon thuis bij mijn ouders en broers.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    "Zijn er dingen aan jezelf die je absoluut niet zou willen veranderen?"

    Lol, Q laat niet zoveel tekens toe in één bericht (A)


    groetjes

    "Zijn er dingen aan jezelf die je absoluut niet zou willen veranderen?"

    Ik gok mijn verstand (op bepaalde gebieden) en mijn doorzettingsvermogen. Dat zijn twee dingen waarmee ik al wat heb weten te bereiken en daar ben ik stiekem toch trots op (:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    "Zijn er dingen aan jezelf die je absoluut niet zou willen veranderen?"

    Er zijn maar weinig dingen die ik wel aan mezelf zou willen veranderen, als ik erover nadenk, maar als ik een ding uit moet kiezen dat ik écht niet zou willen veranderen, dan is dat hoe enthousiast ik kan zijn over dingen die ik heel leuk vind (de mogelijkheid hebben om op je stoel te gaan stuiteren van enthousiasme, als het ware). Enthousiasme is iets wat ik absoluut nooit zou willen kwijtraken.


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    "Zijn er dingen aan jezelf die je absoluut niet zou willen veranderen?"

    Eh, I kinda like the color of my eyes. En mijn intelligentie god that sounds so arrogant plus aanleg voor talen.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2017 - 23:59 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Zijn er dingen aan jezelf die je absoluut niet zou willen veranderen?
    Qua personal traits heb ik gemerkt dat ik weet wanneer ik voor mijzelf moet kiezen, ook al doet die keuze ontzettend veel pijn. En ik wil mijn doorzettingsvermogen ook liever niet kwijt. En als ik naar mijn uiterlijk kijk dan vind ik mijn ogen in combinatie met mijn haarkleur wel mooi.


    When time and life shook hands and said goodbye.




    De vraag van 12-08-2017: "Wat is volgens jou het beste gevoel van de wereld?"




    When time and life shook hands and said goodbye.

    natte vinger in je oor


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Wat is volgens jou het beste gevoel van de wereld?
    Dat andere personen je daadwerkelijk mogen om wie je bent — en alles voor je over hebben. Dat je— je geliefd voelt door de personen om je heen. + Tijdens diepzeeduiken zweven in de zee in complete stilte.

    [ bericht aangepast op 12 aug 2017 - 12:44 ]


    "Wat is volgens jou het beste gevoel van de wereld?"

    Iets bereiken waar je heel erg hard voor gewerkt hebt.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Wat is volgens jou het beste gevoel van de wereld?

    Voor mij is dat gewoon jezelf kunnen en mogen zijn. (:

    Dat iemand van je houdt ook al houd je niet van jezelf. Dat een ander je knap vindt ook al vind je jezelf vreselijk. Dat jezelf zijn goed genoeg is en dat je niet hoeft te veranderen.

    Also; ineens een smak geld op je rekening hebben voelt ook wel goed

    [ bericht aangepast op 12 aug 2017 - 14:17 ]


    26 - 02 - '16

    Sempre schreef:



    De vraag van 12-08-2017: "Wat is volgens jou het beste gevoel van de wereld?"





    Thuis komen en je bh uit doen, jogginsbroek aan en oversized trui en je haar in een staart, wetend dat je nergens meer heen hoeft.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Quorra schreef:
    Dat iemand van je houdt ook al houd je niet van jezelf. Dat een ander je knap vindt ook al vind je jezelf vreselijk. Dat jezelf zijn goed genoeg is en dat je niet hoeft te veranderen.

    Also; ineens een smak geld op je rekening hebben voelt ook wel goed


    Agreed c:


    "The stars replaced the emptiness of my heart."