• ««« VRAAG VAN DE DAG »»»
    Vraag van vandaag: "Wie is jouw favoriete Disney personage?"



    Hoe werkt het?
    Iedere dag zal er een vraag hier boven worden gezet die beantwoord kan worden in dit topic. Een vast tijdstip zal het niet zijn, maar reken er maar op dat dit in ieder geval in de middag zal gebeuren.Ook zal er een lijst bijgehouden worden met de vragen die al gesteld zijn en kun je, als je een dag gemist hebt deze terug vinden onderaan dit bericht. Op die manier heb je, op de eerste dag na, altijd twee vragen die je eventueel zou kunnen beantwoorden.

    Wat voor vragen zijn het?
    Sommige vragen zullen in een korte zin beantwoord kunnen worden, anderen zullen je wellicht wat meer tijd kosten. Houd je vooral niet in en denk er goed over na. Wellicht dat de vragen je zullen inspireren maar ik hoop vooral dat iedereen een leuk gesprek zal hebben in dit topic. Dus wees niet bang om op elkaar te reageren (;



    Ik heb een leuke vraag!

    Kijk, daar hebben we iets aan! Mocht je leuke vragen hebben dan kun je deze inzenden door op deze link te klikken en hier je vraag achter te laten. Uiteraard worden de vragen nagekeken op de inhoud en ongepaste/nutteloze vragen zullen dan ook verwijderd worden.

    Vragen historie:
    09-08-2017: Wat mis je het meeste aan het kind-zijn?
    10-08-2017: Waar was je vroeger echt die-hard fan van waar je nu wel een beetje spijt van hebt?
    11-08-2017: Zijn er dingen aan jezelf die je absoluut niet zou willen veranderen?
    12-08-2017: Wat is volgens jou het beste gevoel van de wereld?
    13-08-2017: Als je een tijdcapsule zou begraven, wat zou je er dan in doen?
    14-08-2017: Wat zoek je het meest in vriendschappen?
    15-08-2017: Waarvoor zou je lang in de rij blijven staan?
    16-08-2017: Wat is jouw ultieme guilty pleasure?
    17-08-2017: Wat maakt voor jou een boek echt goed?
    18-08-2017: Wie zie je als voorbeeld en waarom?
    19-08-2017: Hoe wil je graag gezien worden?
    20-08-2017: Geloof je in een leven na de dood?
    21-08-2017: Welke van je dromen zou je willen dat hij uitkomt?
    22-08-2017: Hoe had je geheten als je van het andere geslacht was?
    23-08-2017: Wat vind je de grootste fout die je ooit hebt gemaakt?
    24-08-2017: Zou jij in de toekomst kinderen nemen?
    25-08-2017: Er was geen vraag vandaag.
    26-08-2017: Geloof jij in ware liefde?
    27-08-2017: Welke vreemde taal zou je graag kunnen spreken? Waarom?
    28-08-2017: Als je met een fictief personage mocht trouwen wie is het dan?







    Niet echt ergens opgeïnspireerd, maar vast wel eerder gedaan.


    Vraag van gisteren: "Als je met een fictief personage mocht trouwen wie is het dan?"

    [ bericht aangepast op 29 aug 2017 - 20:42 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Jure schreef:
    Wat wordt de nieuwe stelling..? :3


    Ik ga er zo mee aan de slag. Ik heb niet echt een vast tijdstip waarop ik het online zet, maar ik probeer het in ieder geval in de middag te doen haha (:


    When time and life shook hands and said goodbye.





    De vraag van 11-08-2017: "Zijn er dingen aan jezelf die je absoluut niet zou willen veranderen?"




    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:

    De vraag van 11-08-2017: "Zijn er dingen aan jezelf die je absoluut niet zou willen veranderen?"



    Mijn ogen en haar for sure. Het zijn de enige twee dingen waar ik ooit complimenten over krijg. Qua innerlijk ... eigenlijk is er niet zoveel wat ik wél zou willen veranderen, haha. Sure dat er enkele dingen zijn die beter kunnen, want iedereen heeft negatieve eigenschappen, maar ik ben slechts ik door die eigenschappen, dus ik weet niet of ik ze zou willen veranderen. (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Zijn er dingen aan jezelf die je absoluut niet zou willen veranderen?

    Ik ben altijd gemotiveerd geweest voor school, en nu voor mijn opleiding. Ik gooide er nooit met de pet naar. Hoewel geneeskunde niets voor mij bleek, ben ik me er altijd voor blijven inzetten. Nu tijdens biologie blijkt dat een van mijn sterkste punten.

    Ook ben ik nooit een meeloper geweest, niet op de middelbare en ook niet op de universiteit. Ik rookte nooit, ik dronk nooit en ik deed niets wat ik niet wilde. Dat ik weinig vrienden had, was daar helaas een onvermijdelijk gevolg van, maar ik ben altijd bij mezelf gebleven.


    oi, suzy

    Dit is eigenlijk best wel een confronterende en moeilijke vraag voor mij. . .


    Beauchamp schreef:
    Dit is eigenlijk best wel een confronterende en moeilijke vraag voor mij. . .

    Dit.
    En tegelijkertijd denk ik "fuck it, all or nothing", dus dan wil ik ook helemaal niets veranderen.


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    "Zijn er dingen aan jezelf die je absoluut niet zou willen veranderen?"
    Ik ben nooit echt een meeloper geweest. Ik doe de dingen die ik wil doen, omdat ik dat wil en niet omdat het populair is. Dat zou ik echt nooit aan mezelf willen veranderen omdat ik er stiekem toch een beetje trots op ben. Verder vinden mensen me eigenlijk altijd "raar" (juist omdat ik doe waar ik zelf zin in heb) maar in vertrouwen vertellen ze dan weer dat ze het heel erg bewonderen dus dan ben ik liever de weirdo dan "normaal."


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Sempre schreef:




    De vraag van 11-08-2017: "Zijn er dingen aan jezelf die je absoluut niet zou willen veranderen?"





    Mijn haar, ogen en huid. Omdat mijn haar snel groeit en best lang is, mijn ogen zo bruin zijn dat ze zwart lijken en ik best snel emoties laat zien via mijn ogen die anderen dus daarom niet opvallen en mijn huid omdat ik nog nooit ben verbrand yay!

    Ik heb een redelijk grote vastberadenheid als ik echt serieus ben, ik heb diep van binnen het zelfvertrouwen dat ik gelukkig word op de manier waarop ik gelukkig wil worden, ik leer en ik ontwikkel mezelf.
    Ik zou deze belangrijke delen van mijn persoonlijkheid niet willen veranderen.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2017 - 19:38 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Beauchamp schreef:
    Dit is eigenlijk best wel een confronterende en moeilijke vraag voor mij. . .


    This.


    26 - 02 - '16

    Quorra schreef:
    (...)

    This.


    Oké Erieka — we moeten toch één ding kunnen verzinnen over onszelf. We can do this shit.

    Als er iets is wat ik niet zou willen veranderen aan mezelf is dat. . . het vermogen om helemaal op te gaan in een boek waardoor ik mijn omgeving compleet buitensluit en ik me in die wereld waan.


    Zijn er dingen aan jezelf die je absoluut niet zou willen veranderen?

    Deze vind ik heel moeilijk.
    Ik denk dat het de manier waarop ik op dit manier denk, is. Op dit moment denk ik heel positief en ookal gaat het niet goed dan kan ik mezelf er weer uit praten en dat is iets dat ik absoluut niet zou willen verliezen.
    Had ik dat een paar jaar geleden maar gehad... Dan was het allemaal anders gelopen, maar misschien was ik dan niet op dit punt terecht gekomen (waarschijnlijk niet. Nevermind, dus.)


    look at the stars, look how they shine for you;

    Beauchamp schreef:
    (...)

    Oké Erieka — we moeten toch één ding kunnen verzinnen over onszelf. We can do this shit.

    Als er iets is wat ik niet zou willen veranderen aan mezelf is dat. . . het vermogen om helemaal op te gaan in een boek waardoor ik mijn omgeving compleet buitensluit en ik me in die wereld waan.


    Ik denk dat ik niet aan mezelf zou willen veranderen is mijn talent om dingen overzichtelijk op te ruimen (:


    26 - 02 - '16

    @ Erieka — oeh I love that as a quality.

    Oh en sowieso even een applausje voor iedereen voor het positieve denken. You're all beautiful people. <3


    "Zijn er dingen aan jezelf die je absoluut niet zou willen veranderen?"
    Ten eerste- Dankjewel. Deze vraag wil ik erg graag beantwoorden, want ik zit in een behoorlijke dip en vind dit dan ook een gigantisch moeilijke vraag om te beantwoorden. Maar daarom is het denk ik juist des te beter om het te proberen.

    Ik denk dat ik mijn gedrag naar anderen niet zou willen veranderen. Ik sta voor iedereen klaar die hulp nodig heeft en offer mezelf dan ook al te graag op. Alles voor een glimlach terug.
    Hoewel dat me ook in problemen met mezelf heeft gebracht, juist omdat ik zo makkelijk over me heen laat lopen en zoveel voor anderen doe. Maar laten we het daar maar even niet over hebben. :')


    Smile. You're beautiful. <3