•       Hallo allemaal. Mijn naam is Kim en doordat ik tussen het zoeken naar een baan door tijd over heb, wil ik graag covers en trailers maken voor de Q'ers die een cover of trailer nodig hebben/willen voor hun story. Je mag een cover en trailer tegelijk aanvragen. Ook is het mogelijk om een aanvraag bij mij te doen via een PB.
          Ik probeer zo snel mogelijk te werken, maar ik kan niks beloven. Momenteel heb ik veel uren op de dag de tijd om te werken aan een cover/trailer, maar als het ineens zo blijkt te zijn dat ik binnen twee weken een fulltimebaan heb, heb ik alleen 's avonds en in het weekend tijd voor covers en trailers. Wees dus een beetje geduldig, alsjeblieft.



    Covers maak ik in Adobe Photoshop. Deze informatie heb ik nodig om een cover voor je te maken:

    Titel: Ja/Nee (Zo ja, welke titel?)
    Ondertitel: Ja/Nee (Zo ja, welke ondertitel?)
    Auteursnaam: Ja/Nee (Zo ja, welke naam?)
    Afbeeldingen: Het liefst heb ik dat je zelf afbeeldingen aanlevert, zodat ik sneller je cover klaar kan hebben. Als je geen afbeeldingen aanlevert, moet ik weten wat voor afbeeldingen je op de cover wilt hebben.
    Samenvatting verhaal: Zo kan ik de sfeer van de cover bepalen.
    Lettertype: In wat voor lettertype wil je dat de tekst is als die er is? Om het voor mij makkelijker te maken, kan je een bepaalde groep aan fonts uitzoeken op DaFont, bijvoorbeeld Curly of Square.
    Formaat: Verticaal/Horizontaal (Een specifieke maat?)
    Eventuele extra eisen: Waar moet de cover verder nog aan voldoen?


    Mee bezig:
    • ...

    Wachtrij:
    • ...

    Af:
    "Gevallen Engelen & Goden" door Fennec
    "Onverwoestbaar bloed"/"Het onverwoestbare bloed" door Catmint
    "By Your Side" door FinnBalor
    "Bloedband" door naestivate



    Story trailers maak ik in Adobe Premiere Pro. Ik heb alleen niet zo snel een voorbeeld dat ik zou kunnen tonen. Deze informatie heb ik nodig om een trailer voor je story te maken:

    Titel: Hoe heet je story?
    Auteursnaam: Welke naam moet vermeld worden in de trailer?
    Teksten: Welke teksten moeten naast de titel in de trailer?
    Beelden: Het liefst heb ik dat je zelf beelden aanlevert, zodat ik sneller je trailer klaar kan hebben. Als je geen beelden aanlevert, moet ik weten wat voor soort beelden, qua hoofdpersonen of achtergrondbeelden, je in de trailer wilt hebben. Ik kan video's downloaden vanaf YouTube.
    Muziek: Welke muziek wil je dat er afgespeeld wordt? Ik kan muziek downloaden vanaf YouTube.
    Samenvatting verhaal: Zo kan ik de sfeer van de trailer bepalen.
    Lettertype: In wat voor lettertype wil je dat de tekst is? Om het voor mij makkelijker te maken, kan je een bepaalde groep aan fonts uitzoeken op DaFont, bijvoorbeeld Curly of Square.
    Eventuele extra eisen: Waar moet de trailer verder nog aan voldoen?


    Mee bezig:
    • ...

    Wachtrij:
    • ...

    Af:
    • ...

    [ bericht aangepast op 21 aug 2017 - 13:08 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Leuk, Kimi! Misschien dat ik binnenkort even bij je kom aankloppen (:


    16 - 09 - '17

    FinnBalor schreef:
    Leuk, Kimi! Misschien dat ik binnenkort even bij je kom aankloppen (:

    Top, Sylvie! Dan zie je aanvraag wel verschijnen. (:


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ah, cool! Die covers zien er erg mooi uit.
    Zou je voor mij een cover willen maken?
    Titel: Gevallen Engelen & Goden
    Ondertitel; virtus autem corruptibilis est
    • Auteursnaam: Nee
    • Afbeeldingen:


    Het heeft denk ik een weegschaal nodig, dus heb ik er een paar gekozen. 3 Vond ik de mooiste, maar die leek me ook wel lastig om mee te werken.
    Weegschaal 1
    Weegschaal 2
    Weegschaal 3
    Engel 1
    Engel 2 (Gabriel uit een film genaamd legion uit 2010)
    Engel 3
    Landschap
    Voel je vrij om zelf dingen aan te passen of eventueel andere plaatjes te gebruiken. Zo lang het maar wat moois wordt :)

    • Samenvatting verhaal: Na het verdwijnen van Iustitia, rouwen de engelen om het verlies van hun vredesbewaarder. De balans is verbroken, de wereld ligt open voor chaos om toe te slaan. De engelenvolkeren, elk met hun eigen normen en waarden proberen de wereld te verdedigen tegen het kwaad wat zich nu kan verpreiden. Maar wie bepaalt wat goed en kwaad is nu de rechter weg is? Zijn het de Atlantianen, duizenden jaren verborgen onder de zee, of de Olympianen, die als goden vanuit de hemel toekijken, of misschien de niet-mensschuwe woestijnengelen? In hun strijd zullen vele onschuldigen sterven.
    • Lettertype: Algerian voor de titel, Matura MT script capitals voor ondertitel. Als dat niet lukt kan ook Carta Magna van DaFont voor beiden gebruikt worden.
    • Formaat: maakt niet zo veel uit
    • Eventuele extra eisen: Het mag best oud aanvoelen, gezien de hoofdpersonen allemaal zelf behoorlijk oud zijn en er veel wordt verwezen naar oude beschavingen.

    [ bericht aangepast op 12 aug 2017 - 21:12 ]


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Fennec schreef:
    Ah, cool! Die covers zien er erg mooi uit.
    Zou je voor mij een cover willen maken?
    Titel: Gevallen Engelen & Goden
    Ondertitel; virtus autem corruptibilis est
    • Auteursnaam: Nee
    • Afbeeldingen:

    Het heeft denk ik een weegschaal nodig, dus heb ik er een paar gekozen. 3 Vond ik de mooiste, maar die leek me ook wel lastig om mee te werken.
    Weegschaal 1
    Weegschaal 2
    Weegschaal 3
    Engel 1
    Engel 2 (Gabriel uit een film genaamd legion uit 2010)
    Engel 3
    Landschap
    Voel je vrij om zelf dingen aan te passen of eventueel andere plaatjes te gebruiken. Zo lang het maar wat moois wordt :)

    • Samenvatting verhaal: Na het verdwijnen van Iustitia, rouwen de engelen om het verlies van hun vredesbewaarder. De balans is verbroken, de wereld ligt open voor chaos om toe te slaan. De engelenvolkeren, elk met hun eigen normen en waarden proberen de wereld te verdedigen tegen het kwaad wat zich nu kan verpreiden. Maar wie bepaalt wat goed en kwaad is nu de rechter weg is? Zijn het de Atlantianen, duizenden jaren verborgen onder de zee, of de Olympianen, die als goden vanuit de hemel toekijken, of misschien de niet-mensschuwe woestijnengelen? In hun strijd zullen vele onschuldigen sterven.
    • Lettertype: Algerian voor de titel, Matura MT script capitals voor ondertitel. Als dat niet lukt kan ook Carta Magna van DaFont voor beiden gebruikt worden.
    • Formaat: maakt niet zo veel uit
    • Eventuele extra eisen: Het mag best oud aanvoelen, gezien de hoofdpersonen allemaal zelf behoorlijk oud zijn en er veel wordt verwezen naar oude beschavingen.

    Hey! Je cover is af. Ik heb een oud filter eroverheen gezet, dit zijn de vlekken die te zien zijn. Laat maar weten of ik iets moet veranderen voor je. (:


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Eggsy schreef:
    (...)
    Hey! Je cover is af. Ik heb een oud filter eroverheen gezet, dit zijn de vlekken die te zien zijn. Laat maar weten of ik iets moet veranderen voor je. (:


    Wow dat is echt geweldig en snel!


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Titel Ik heb momenteel twee titels waartussen ik twijfel:
    - Onverwoestbaar bloed
    - Het onverwoestbare bloed

    Graag zou ik dus twee covers hebben, maar dan met een verschillende titel. Het liefst ook eentje zonder titel, maar dat hoeft niet per se.
    * Korte Samenvatting Axelle Blaze komt uit een familie met uitsluitend Gryffindors. Als zij dan eindelijk naar Hogwarts mag, wordt ze zonder enige reden van de hoed in Slytherin ingedeeld. Dit levert haar thuis problemen op, maar ook met de vrienden die ze al had. Haar leven gaat gewoon verder en in haar laatste jaar vindt ze per toeval een boek met een legende in, een legende die haar te bekend voorkomt. (legende onder de spoiler + extra info)


    Een jonge vrouw die haar familie verlaat
    Draagt een geheim mee verweven in haat
    In de eeuwigheid verloren
    Werd zij, de nieuwe hoop, geboren
    Zij zal het duister bespelen
    Maar let op, zij die haar willen bestelen
    Al die proberen zullen falen
    De mysterieuze kracht bij haar weg te halen
    Men zal verliezen en sterven
    Voor zij de kracht kunnen verwerven
    Dus denk goed na voordat men zoekt
    Het onverwoestbare bloed...

    Axelle is de afstammeling van een nog niet bekende, sterke tovenaar die een groot geheim heeft. Dit geheim wordt doorgegeven van generatie op generatie door middel van een ring. Axelle is nu in bezit van die ring. De ring is eigenlijk een extra stuk ader. Hier stroomt het bloed van de persoon die het draagt door, maar omdat de ring dus magisch is, worden de magische krachten van de gebruiker versterkt en worden ze zeer machtig. Zodra de ring wordt gestolen of af gaat, sterft de persoon, omdat er een stuk ader verdwijnt en het bloed niet meer door kan stromen. Het is niet dat ze doodbloeden, de aders worden gewoon dichtgebrand door de ring als deze af gaat, zodat de aders ergens stoppen en de bloedcirculatie dus stopt.

    * Eventueel plaatjes die je er in wilt
    Het liefst rechtenvrij, mocht ik dit verhaal ook als boek in mijn kast willen hebben.
    Wat ik er absoluut niet op wil zijn gezichten van mensen. Misschien iets met bloed, maar geen bloedspetters, iets wat magie en macht aanduidt, gewoon iets simpels, niet te veel plaatjes.
    Sorry voor deze cryptische omschrijving, ik weet niet precies wat ik er op wil hebben eigenlijk. Ik vind het alleen te duidelijk als ik de ring (zie spoiler voor wat de ring betekent) op de cover laat zetten. Nu mag dit wel, maar dan geen trouwring of moderne ring. Gewoon een sierlijke ring, met zilver en rood of met zwart en rood.
    Voorbeelden ring: Nummer 1, Nummer 2, Nummer 3
    Absoluut niet als ring: Nummer 1, Nummer 2. Zoals je ziet wil ik absoluut geen grote, dikke ringen met grote stenen.
    * Sfeer die het weer moet geven Harry Potter-ig, magisch, maar wel duister, gezien het niet zo'n happy verhaaltje gaat worden
    * Horizontaal of verticaal? Verticaal
    * Eventuele Extra's Niet te veel poespas, geen oversierlijke letters, gewoon mooi, niet te extravagant. Ik hou vooral van de simpele covers.
    Het liefst zou ik er wel mijn naam op willen, Maxime de Crook of M. de Crook, wat je het best bij de cover vinden passen. Twee versies mag natuurlijk altijd.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Catmint schreef:
    Titel Ik heb momenteel twee titels waartussen ik twijfel:
    - Onverwoestbaar bloed
    - Het onverwoestbare bloed

    Graag zou ik dus twee covers hebben, maar dan met een verschillende titel. Het liefst ook eentje zonder titel, maar dat hoeft niet per se.
    * Korte Samenvatting Axelle Blaze komt uit een familie met uitsluitend Gryffindors. Als zij dan eindelijk naar Hogwarts mag, wordt ze zonder enige reden van de hoed in Slytherin ingedeeld. Dit levert haar thuis problemen op, maar ook met de vrienden die ze al had. Haar leven gaat gewoon verder en in haar laatste jaar vindt ze per toeval een boek met een legende in, een legende die haar te bekend voorkomt. (legende onder de spoiler + extra info)

    Een jonge vrouw die haar familie verlaat
    Draagt een geheim mee verweven in haat
    In de eeuwigheid verloren
    Werd zij, de nieuwe hoop, geboren
    Zij zal het duister bespelen
    Maar let op, zij die haar willen bestelen
    Al die proberen zullen falen
    De mysterieuze kracht bij haar weg te halen
    Men zal verliezen en sterven
    Voor zij de kracht kunnen verwerven
    Dus denk goed na voordat men zoekt
    Het onverwoestbare bloed...

    Axelle is de afstammeling van een nog niet bekende, sterke tovenaar die een groot geheim heeft. Dit geheim wordt doorgegeven van generatie op generatie door middel van een ring. Axelle is nu in bezit van die ring. De ring is eigenlijk een extra stuk ader. Hier stroomt het bloed van de persoon die het draagt door, maar omdat de ring dus magisch is, worden de magische krachten van de gebruiker versterkt en worden ze zeer machtig. Zodra de ring wordt gestolen of af gaat, sterft de persoon, omdat er een stuk ader verdwijnt en het bloed niet meer door kan stromen. Het is niet dat ze doodbloeden, de aders worden gewoon dichtgebrand door de ring als deze af gaat, zodat de aders ergens stoppen en de bloedcirculatie dus stopt.

    * Eventueel plaatjes die je er in wilt
    Het liefst rechtenvrij, mocht ik dit verhaal ook als boek in mijn kast willen hebben.
    Wat ik er absoluut niet op wil zijn gezichten van mensen. Misschien iets met bloed, maar geen bloedspetters, iets wat magie en macht aanduidt, gewoon iets simpels, niet te veel plaatjes.
    Sorry voor deze cryptische omschrijving, ik weet niet precies wat ik er op wil hebben eigenlijk. Ik vind het alleen te duidelijk als ik de ring (zie spoiler voor wat de ring betekent) op de cover laat zetten. Nu mag dit wel, maar dan geen trouwring of moderne ring. Gewoon een sierlijke ring, met zilver en rood of met zwart en rood.
    Voorbeelden ring: Nummer 1, Nummer 2, Nummer 3
    Absoluut niet als ring: Nummer 1, Nummer 2. Zoals je ziet wil ik absoluut geen grote, dikke ringen met grote stenen.
    * Sfeer die het weer moet geven Harry Potter-ig, magisch, maar wel duister, gezien het niet zo'n happy verhaaltje gaat worden
    * Horizontaal of verticaal? Verticaal
    * Eventuele Extra's Niet te veel poespas, geen oversierlijke letters, gewoon mooi, niet te extravagant. Ik hou vooral van de simpele covers.
    Het liefst zou ik er wel mijn naam op willen, Maxime de Crook of M. de Crook, wat je het best bij de cover vinden passen. Twee versies mag natuurlijk altijd.

    Om eerlijk te zijn heb ik totaal geen verstand van Harry Potter, maar omdat je het over Slytherin had, vond ik de slang wel passen. En de uil hoort bij Harry Potter, daarom. Voor de rest slaat deze cover eigenlijk helemaal nergens op, omdat ik geen idee wat ik ermee moest doen. Ook vind het wel mooi om "M. de Crook" als naam te gebruiken, als referentie naar J.K. Rowling (ook voorletters).
    Alle afbeeldingen zijn wel rechtenvrij trouwens, daar heb ik op gelet.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2017 - 23:04 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Eggsy schreef:
    (...)
    Om eerlijk te zijn heb ik totaal geen verstand van Harry Potter, maar omdat je het over Slytherin had, vond ik de slang wel passen. En de uil hoort bij Harry Potter, daarom. Voor de rest slaat deze cover eigenlijk helemaal nergens op, omdat ik geen idee wat ik ermee moest doen. Ook vind het wel mooi om "M. de Crook" als naam te gebruiken, als referentie naar J.K. Rowling (ook voorletters).
    Alle afbeeldingen zijn wel rechtenvrij trouwens, daar heb ik op gelet.



    Ik wil je toch even bedanken, ondanks dat het niet is wat ik zoek. Ik vind de ring die je hebt gebruikt wel echt supermooi! Echt goed gevonden.
    In ieder geval heel erg bedankt voor de moeite ^^


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Catmint schreef:
    (...)

    Ik wil je toch even bedanken, ondanks dat het niet is wat ik zoek. Ik vind de ring die je hebt gebruikt wel echt supermooi! Echt goed gevonden.
    In ieder geval heel erg bedankt voor de moeite ^^

    Ik denk inderdaad dat anderen je misschien wat verder kunnen helpen. En zo heb je een nog beter beeld van wat je niet wilt.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    • Titel: Bloedband
    • Ondertitel: Nee
    • Auteursnaam: Nee
    • Afbeeldingen:
    Het liefst zou ik een soort "sprookjesachtige" cover hebben, maar toch duister haha. Ik weet niet echt hoe ik het anders kan zeggen.
    Dus iets heldhaftigs, met een duistere kant. Bijvoorbeeld een duister kasteel op de achtergrond, met een schaduw (de vampier) en in de voorgrond een dappere jongen ofzo.Maar het liefst ook niet een té drukke cover.
    • Samenvatting verhaal:

          Hoe zou je reageren als blijkt dat niet alle volksverhalen zomaar verzonnen zijn? Wat zou je doen wanneer iemand je duidelijk maakt dat vampieren niet enkel bestaan in horrorfilms? Zou jij de heldhaftige vrijwilliger zijn die het probeert op te nemen tegen het mythisch wezen? Of zou je zo snel mogelijk wegrennen, proberend jezelf in veiligheid te brengen?

          Wel, op al deze vragen heeft Oliver Wright een antwoord. Zijn leven werd namelijk overhoop gegooid toen zijn tweelingzus Emma Wright spoorloos verdween. Iedereen suggereerde dat ze gewoon was gevlucht, maar met deze uitleg kon hij geen vrede nemen. Daarom besloot Oliver om haar te zoeken. Zijn zoektocht neemt wel een onverwachte en drastische wending. Zal hij zijn tweelingzus vinden? Of wordt hij de prooi van Ozias?

    • Lettertype:
    Het lettertype mag iets zijn zoals True Lies Font van op DaFont.
    • Formaat: Verticaal
    • Eventuele extra eisen: Geen

    naestivate schreef:
    • Titel: Bloedband
    • Ondertitel: Nee
    • Auteursnaam: Nee
    • Afbeeldingen:
    Het liefst zou ik een soort "sprookjesachtige" cover hebben, maar toch duister haha. Ik weet niet echt hoe ik het anders kan zeggen.
    Dus iets heldhaftigs, met een duistere kant. Bijvoorbeeld een duister kasteel op de achtergrond, met een schaduw (de vampier) en in de voorgrond een dappere jongen ofzo.Maar het liefst ook niet een té drukke cover.
    • Samenvatting verhaal:
          Hoe zou je reageren als blijkt dat niet alle volksverhalen zomaar verzonnen zijn? Wat zou je doen wanneer iemand je duidelijk maakt dat vampieren niet enkel bestaan in horrorfilms? Zou jij de heldhaftige vrijwilliger zijn die het probeert op te nemen tegen het mythisch wezen? Of zou je zo snel mogelijk wegrennen, proberend jezelf in veiligheid te brengen?

          Wel, op al deze vragen heeft Oliver Wright een antwoord. Zijn leven werd namelijk overhoop gegooid toen zijn tweelingzus Emma Wright spoorloos verdween. Iedereen suggereerde dat ze gewoon was gevlucht, maar met deze uitleg kon hij geen vrede nemen. Daarom besloot Oliver om haar te zoeken. Zijn zoektocht neemt wel een onverwachte en drastische wending. Zal hij zijn tweelingzus vinden? Of wordt hij de prooi van Ozias?

    • Lettertype:
    Het lettertype mag iets zijn zoals True Lies Font van op DaFont.
    • Formaat: Verticaal
    • Eventuele extra eisen: Geen

    Hey! Je cover is klaar. Is dit zo'n beetje wat je zocht?


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    @Eggsy Bedankt! Mijn verhaal is nog maar in een beginfase dus het kan zijn dat de sfeer nog wat verandert.

    Ik heb nog steeds alle tijd om een cover of trailer te maken. Dus stuur jullie aanvragen maar gewoon lekker door. ^^


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."