• Heb ik eindelijk mijn rijbewijs gehaald :'D!

    Ik heb er precies twee jaar over gedaan, dus het werd eindelijk tijd om dat papiertje te halen. De reden waarom ik er zo lang over heb gedaan is vrij simpel: Ik ben had gewoon geen talent voor rijden, maar ik moest en zal het doen! Ik heb al eerder examen gedaan, maar was toen helaas gezakt. Ik was dus bloednerveus voor vandaag en echt bang dat ik weer zou zakken. Als ik weer zou zakken moest ik mijn theorie overnieuw doen en ben ik weer een godsvermogen kwijt aan rijlessen, terwijl ik graag op vakantie wil volgend jaar. Door de zenuwen was ik dus klaar wakker voor de hele avond en viel ik pas om 6 uur 's ochtend in slaap.
    Na poging twee is het dus toch gelukt! Ondanks mijn 3 uurtjes slaap :'). Ik had wel wat fouten gemaakt, maar het waren kleine fouten. Daarnaast was mijn examinator echt chill en vond hij mijn basis echt super goed. Ook heb ik tien minuten voor de brug gestaan, dus ik reed tien minuten minder. Ben nog nooit zo blij geweest met een open brug!

    Dus pas op iedereen, er is een nieuwe noob op de weg :Y)( En ik kan eindelijk sparen voor een reis naar Dublin)



    Hebben jullie nog leuk nieuws te melden?


    Seasons will change, but I shall remain

    Gefeliciteerd! Ik zal maar binnen blijven als jij op de weg bent Ik heb ook 2 keer op mijn praktijk gedaan ):

    Ik heb vandaag samen met mijn vriend een stukje hardgelopen (maar liefst 8 minuten in totaal wauw) en damn het was zwaar


    oi, suzy

    Gefeliciteerd! *O*
    Het is zo fijn om dan eindelijk van die rijlessen af te zijn. :')


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Gefeliciteerd! 🎉


    26 - 02 - '16

    Woeeeh gefeliciteerd Loïs! Nu sparen voor je reis. *O*


    Harnois schreef:
    Gefeliciteerd! *O*
    Het is zo fijn om dan eindelijk van die rijlessen af te zijn. :')

    Ook voor mijn bankrekening :'D. Durf ook niet te weten hoeveel ik heb betaald voor alle rijlessen.


    Dankjewel iedereen!


    Seasons will change, but I shall remain

    Gefeliciteerd!


    16 - 09 - '17

    Gefeliciteerd!
    Ik ben deze week ook geslaagd voor mijn praktijk, alleen was dat dus al mijn vierde keer. (:


    Take risks and conquer your fears.

    Gefeliciteerd!! ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    Corday schreef:
    Gefeliciteerd!
    Ik ben deze week ook geslaagd voor mijn praktijk, alleen was dat dus al mijn vierde keer. (:

    Dankje en ook gefeliciteerd ^^


    Seasons will change, but I shall remain

    Van harte gefeliciteeeeerd met je rijbewijs! (:
    Ik zal hopelijk vanaf volgende maand te beginnen met lessen.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2017 - 21:25 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Gefeliciteerd!!!

    Ik ben nog niet eens begonnen met lessen (A) shame on me met m'n 21 jaar


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Gefeliciteerd!! En gaaf Dublin! Love Ireland!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Gefeliciteerd! En dat is zoo herkenbaar! Ik heb mijn rijbewijs ook pas net gehaald, wonder boven wonder, na een paar jaar zwoegen in die klotelesauto.


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Proficiat! Ik ben nog net wat te jong voor mijn rijbewijs. :$