• Hallo iedereen!
    Om mijn photoshop skills op te krikken en te onderhouden, wil ik graag een coverstore openen.
    Bij deze.. TA DA!



    Vul dit lijstje zo zorgvuldig mogelijk in voor een goede cover :
    × titel (wel/niet op de cover?):
    × overige tekst:
    × korte samenvatting / uitleg: graag onder spoiler
    × afbeeldingen (lever zelf plaatjes, of omschrijf wat je wilt zodat ik voor je kan zoeken):
    × horizontaal of verticaal:
    × sfeer:
    × overige wensen / bijzonderheden:

    Extra:
    1) Ik geef geen zekerheid dat het maken van de cover die je vraagt ook daadwerkelijk lukt. Als het niet lukt zal dit zo snel mogelijk aangeven.
    2) Laat het me alsjeblieft weten als je de cover niet meer nodig hebt.
    3) Het zou natuurlijk lief zijn als je mij bij de cover noemt in je story.


    Zoals je kan zien zijn mijn covers best simpel, ik werk pas een aantal weken met photoshop, dus verwacht aub geen meesterwerken van me.



    Hieronder een voorbeeld van een edit die ik bijvoorbeeld kan verrichten.




    Wachtlijst:
    Sarn
    Catmint
    HPfamilyfan
    naestivate

    [ bericht aangepast op 22 aug 2017 - 18:42 ]

    × titel (wel/niet op de cover?): Jij / Ik (mag op de cover, lettertype dat bij de sfeer van de cover past (: )
    × overige tekst: Geen
    × korte samenvatting / uitleg: graag onder spoiler

    JIJ / IK

    Wanneer Cas De Koninck de gevangenis verlaat, staan de kranten er bol van. Reden genoeg voor Anna om de mysterieuze twintiger als inspiratie voor haar eindwerk te gebruiken. Vastberaden om haar ticket tot de academie te bemachtigen, probeert ze zijn leven neer te pennen. Maar als ze geconfronteerd wordt met niet enkel zijn verleden, maar ook dat van haarzelf, slaat de twijfel toe. En dan is het misschien al te laat.





    • OP - Romantiek - Misdaad •
    • Nederlands •
    • Alle rechten voorbehouden •
    • 16+ wegens zware onderwerpen •

    Take the risk or lose the chance.

    × afbeeldingen (lever elf plaatjes, of omschrijf wat je wilt zodat ik voor je kan zoeken): Ik heb niet echt iets wat er perse in moet, maar ik heb wel zelf een cover 'gemaakt' (een titel op een afbeelding gezet, lol) en nog wat andere plaatjes die je eventueel kunt gebruiken in de cover of als inspiratie. Moest je echter een totaal ander idee hebben, dan ben ik daar zeker benieuwd naar ^^











    × horizontaal of verticaal: Verticaal, maar moest je de tijd hebben om ook een horizontale banner te maken, mag dat altijd.
    × sfeer: Dit vind ik wat moeilijk. Er komen zware onderwerpen in het verhaal voor, maar het is geen deprimerend verhaal en er zit ook wel humor in. Het mag wat dramatisch romantisch zijn.
    × overige wensen / bijzonderheden: Nope

    [ bericht aangepast op 17 aug 2017 - 15:44 ]


    Mhm?

    Titel Ik heb momenteel twee titels waartussen ik twijfel:
    - Onverwoestbaar bloed
    - Het onverwoestbare bloed

    Graag zou ik dus twee covers hebben, maar dan met een verschillende titel. Het liefst ook eentje zonder titel, maar dat hoeft niet per se.
    * Korte Samenvatting Axelle Blaze komt uit een familie met uitsluitend Gryffindors. Als zij dan eindelijk naar Hogwarts mag, wordt ze zonder enige reden van de hoed in Slytherin ingedeeld. Dit levert haar thuis problemen op, maar ook met de vrienden die ze al had. Haar leven gaat gewoon verder en in haar laatste jaar vindt ze per toeval een boek met een legende in, een legende die haar te bekend voorkomt. (legende onder de spoiler + extra info)


    Een jonge vrouw die haar familie verlaat
    Draagt een geheim mee verweven in haat
    In de eeuwigheid verloren
    Werd zij, de nieuwe hoop, geboren
    Zij zal het duister bespelen
    Maar let op, zij die haar willen bestelen
    Al die proberen zullen falen
    De mysterieuze kracht bij haar weg te halen
    Men zal verliezen en sterven
    Voor zij de kracht kunnen verwerven
    Dus denk goed na voordat men zoekt
    Het onverwoestbare bloed...

    Axelle is de afstammeling van een nog niet bekende, sterke tovenaar die een groot geheim heeft. Dit geheim wordt doorgegeven van generatie op generatie door middel van een ring. Axelle is nu in bezit van die ring. De ring is eigenlijk een extra stuk ader. Hier stroomt het bloed van de persoon die het draagt door, maar omdat de ring dus magisch is, worden de magische krachten van de gebruiker versterkt en worden ze zeer machtig. Zodra de ring wordt gestolen of af gaat, sterft de persoon, omdat er een stuk ader verdwijnt en het bloed niet meer door kan stromen. Het is niet dat ze doodbloeden, de aders worden gewoon dichtgebrand door de ring als deze af gaat, zodat de aders ergens stoppen en de bloedcirculatie dus stopt.

    * Eventueel plaatjes die je er in wilt
    Het liefst rechtenvrij, mocht ik dit verhaal ook als boek in mijn kast willen hebben.
    Wat ik er absoluut niet op wil zijn gezichten van mensen. Misschien iets met bloed, maar geen bloedspetters, iets wat magie en macht aanduidt, gewoon iets simpels, niet te veel plaatjes.
    Sorry voor deze cryptische omschrijving, ik weet niet precies wat ik er op wil hebben eigenlijk. Ik vind het alleen te duidelijk als ik de ring (zie spoiler voor wat de ring betekent) op de cover laat zetten. Nu mag dit wel, maar dan geen trouwring of moderne ring. Gewoon een sierlijke ring, met zilver en rood of met zwart en rood.
    Voorbeelden ring: Nummer 1, Nummer 2, Nummer 3
    Absoluut niet als ring: Nummer 1, Nummer 2. Zoals je ziet wil ik absoluut geen grote, dikke ringen met grote stenen.
    * Sfeer die het weer moet geven Harry Potter-ig, magisch, maar wel duister, gezien het niet zo'n happy verhaaltje gaat worden
    * Horizontaal of verticaal? Verticaal
    * Eventuele Extra's Niet te veel poespas, geen oversierlijke letters, gewoon mooi, niet te extravagant. Ik hou vooral van de simpele covers.
    Het liefst zou ik er wel mijn naam op willen, Maxime de Crook.

    Even een voorbeeldje van iets wat ik niet zoek:


    De ring die erop staat is echter wel een goed voorbeeld mocht je deze er op willen zetten.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    × titel (wel/niet op de cover?):
    Bloedband (de titel mag op de cover).
    × overige tekst:
    Geen
    × korte samenvatting / uitleg: graag onder spoiler

          Hoe zou je reageren als blijkt dat niet alle volksverhalen zomaar verzonnen zijn? Wat zou je doen wanneer iemand je duidelijk maakt dat vampieren niet enkel bestaan in horrorfilms? Zou jij de heldhaftige vrijwilliger zijn die het probeert op te nemen tegen het mythisch wezen? Of zou je zo snel mogelijk wegrennen, proberend jezelf in veiligheid te brengen?

          Wel, op al deze vragen heeft Oliver Wright een antwoord. Zijn leven werd namelijk overhoop gegooid toen zijn tweelingzus Emma Wright spoorloos verdween. Iedereen suggereerde dat ze gewoon was gevlucht, maar met deze uitleg kon hij geen vrede nemen. Daarom besloot Oliver om haar te zoeken. Zijn zoektocht neemt wel een onverwachte en drastische wending. Zal hij zijn tweelingzus vinden? Of wordt hij de prooi van Ozias?

    × afbeeldingen:
    Het liefst zou ik een soort "sprookjesachtige" cover hebben, maar toch duister haha. Ik weet niet echt hoe ik het anders kan zeggen.
    Dus iets heldhaftigs, met een duistere kant.
    × horizontaal of verticaal:
    Verticaal
    × sfeer:
    Mysterieus, ook vind ik gouden tinten wel mooi.
    × overige wensen / bijzonderheden:

    nvm

    [ bericht aangepast op 21 aug 2017 - 13:02 ]


    • His arms feel more like home than any house ever did. •

    x titel (wel/niet op de cover?): An innocent girl with dark blood (mag op de cover)
    × overige tekst: Draco Malfoy
    × korte samenvatting / uitleg: graag onder spoiler

    Addison Riddle (16) is de dochter van Tom Riddle (Voldemort) en woont al sinds ze zich kan herinneren bij de Weasley's. Ze gaat voor het eerst naar Hogwarts, ze heeft namelijk eerst 5 jaar op Beauxbatons gezeten. Maar daar werd ze weggestuurd omdat ze voor onrust zorgde, of was dat niet de echte reden? Ze begint nu aan haar zesde schooljaar. Net als de eerstejaars word Addison ingedeeld bij een van de afdelingen. En ze ontmoet Draco Malfoy, wat vindt ze van hem? Naast alle school problemen heeft Addison nog een ander probleem. In alle kranten staan dingen over haar vader, maar waarom mag ze niet weten wat erin staat. Anderen leerlingen vinden dat Addison zich raar gedraagt, maar wat is er dan zo anders aan haar. Addison wordt bang... bang voor haar bloedeigen vader.

    × afbeeldingen (lever elf plaatjes, of omschrijf wat je wilt zodat ik voor je kan zoeken):
    Addison Riddle:
    Afbeelding 1
    Emily rudd lijkt een beetje op Addison dus ik vind dit plaatje wel mooi.

    Draco Malfoy:
    Afbeelding 1
    Ik vind deze wel mooi, maar als je ene andere vind waar je meer mee kan mag je die ook gebruiken (geld ook voor de andere plaatjes)

    Hogwarts:
    Als achtergrond wil ik graag een plaatje van Hogwarts deze vind ik wel mooi:
    Afbeelding 1
    Afbeelding 2
    Afbeelding 3
    Ik vind het minder mooi als het gewoon dag is, dus daarom vind ik deze plaatjes wel mooi. Maar misschien zijn 1 en 2 iets te donker dus daarom misschien is 3 dan wel mooi.

    Voldemort:
    Ik wil er eigenlijk ook wel een plaatje van Voldemort bij, alleen weet ik niet of dat mooi is en of dat kan.
    Afbeelding 1

    En ik had een ideetje:
    Misschien is het mooi als Addison en Draco naar elkaar kijken dus ik heb deze plaatjes gevonden;

    Addison
    Draco
    Ik weet niet of dit kan, want als je de plaatjes naast elkaar zou zetten dan zouden ze niet precies naar elkaar kijken maar misschien kan je er wat van maken?

    Ik vind zoiets ook wel mooi:
    Afbeelding 1
    Afbeelding 2
    Afbeelding 3

    Deze zijn niet van mij ik heb ze op internet gevonden maar ik vind zoiets wel mooi misschien heb je er wat aan?

    × horizontaal of verticaal:
    Maakt niet uit kijk maar wat het beste past
    × sfeer:
    een beetje hetzelfde als bij de anderen covers, ik weet het niet echt precies.
    × overige wensen / bijzonderheden:

    [ bericht aangepast op 22 aug 2017 - 11:38 ]


    I'm a Slytherpuff

    Ik ga morgen proberen zeker 1/2 covers te maken. Welke dat worden hangt een beetje van mijn inspiratie af.
    x

    @epine




    Ik heb iets geprobeerd. Ik heb echter geen goed lettertype kunnen vinden, misschien dat je er zelf een op kan zetten als je hem goed vindt.
    Ik hoor het graag x

    [ bericht aangepast op 24 aug 2017 - 22:12 ]

    Hee hee ik ga ook is een aanvraagje doen. Ik hoop dat het niet te lastig is maar je zou me er erg mee helpen!

    Titel: Rodwen
    Samenvatting: Het gaat over een koninkrijk (Atar), ieder daar is mega bijgelovig en zo brengen magische wezens dan ook ongeluk. Alle elven, feeën, nimfen en feniksen zijn verbannen naar één plek (Atarie) een donker woud waar geen mens zich durft te wagen. Op een iemand na Isabelle, zij krijgt een relatie met een elf Meliorn. Vlak naardat bleek dat ze zwanger was werd ze echter uitgehuwelijkt aan de boosaardige Jonathan, de koning van het rijk. Zodra hij uitvogelt dat zijn vrouw zwanger is van een ander, een elf zelfs wil hij zowel het kind als de man dood hebben. Meliorn wordt daadwerkelijk gedood en het kind wordt bij de elven geboren. Isabelle blijft bij haar koning waar ze iedere dag wordt gemarteld. Het kind daarin tegen groeit gelukkig op tussen de magische wezens, niet wetende dat zodra ze ouder wordt voor een groot gevaar zal komen te staan.
    Sfeer: Magische en donker
    Afmetingen: 512 × 800
    Foto's: Ik heb er zelf niet echt een duidelijk beeld bij wat het dus zo lastig maakt. Alles is eigenlijk gewoon welkom. Wel zou ik het leuk vinden als het een beetje "disney" stijl bevat, gezien het idee is het een soort sprookje te maken. Ook zou ik het leuk vinden als de cover rechtenvrij is, gezien ik hem misschien voor eigen gebruik zou willen laten drukken. Het is echter geen must dus als je dat er dan bij zou willen vermelden ^^
    Extra: Liever geen bekende gezichten. En als je echt foto's nodig hebt wil ik wel gaan zoeken


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Mooie covers!


    16 - 09 - '17



    Even iets wat ik voor mezelf gemaakt heb.

    [ bericht aangepast op 29 aug 2017 - 21:14 ]