• MANHATTAN'S ELITE
    © Tormienne & Ziegler — toestemming voor heropening

    THE UPPER EAST SIDE
    The Upper East Side was like something from Fitzgerald or Thackeray — teenagers acting like adults, adults acting like teenagers: guarding secrets, spreading gossip all with the trappings of truly opulent wealth.
    And membership into this community was so elite, you couldn’t even buy your way in. It was a birthright — a birthright that I didn’t have. And my greatest achievements would never earn it.




    STORY
    Binnen deze RPG volgen we enkele rijkste jongeren uit The Upper East Side, New York. Deze jongeren zijn allen gezegend met faam, rijkdom en welvaart. Bijna dagelijks gaan zij naar luxe feesten, waar zij als eregasten verschijnen. Anderen willen maar wat graag te maken hebben met deze rijkeluis kinderen — de een dochter van een wereldberoemde zakenman, de ander zoon van een succesvolle advocaat. Genieten zij van de voordelen van hun status? Of maken zij misbruik van de situatie? Wellicht glippen er enkele outsiders tussendoor die binnen proberen te komen bij de Upper East Siders.


    SCHOOL
    Binnen deze RPG gaan de personages naar een fictieve kostschool, genaamd St. Ambrose's Academy. Deze privéschool is alleen toegankelijk bij betaling van voldoende schoolgeld, onbetaalbaar voor de gewone burger — met uitzondering van degene die een beurs weten te bemachtigen, een zeer hoge uitzondering. Vanwege deze kostschool ben je zo goed als verzekerd van een plaats op een Ivy League School, zoals Harvard of Yale.

    Grades
    • Freshman: 14 — 15
    • Sophomore: 15 — 16
    • Junior: 16 — 17
    • Senior: 17 — 18


    Uniforms
    Uniformen zijn afgeschaft — kleding moet voldoen aan de schoolregels:
    • Geen broeken / jurken eindigend boven de knie
    • Geen gang gerelateerde kleding (baggy / kleuren / logo's)
    • Geen overmatige decolleté
    • Schouders dienen bedekt te zijn
    • Tonen van buik / middenrif / rug verboden


    ROLLEN
    Invullen
    • Naam
    • Leeftijd
    • Reputatie
    • Secret(s)
    Vanwege de leefstijl en status van de Upper East Siders hebben velen een geheim (of zelfs meerdere geheimen) — geheimen die niet openbaar gemaakt mogen worden in verband met gezicht— en statusverlies. Echter, gedurende de afgelopen weken heeft een anoniem persoon een Twitter account opgericht waarop geheimen gedeeltelijk of volledig worden gepost. Wat als iedereen achter jouw geheim komt?

    Alsjeblieft, wees realistisch. Twijfels? Vraag toestemming.
    • Persoonlijkheid (negatief / positief)
    • Uiterlijk (faceclaim)
    • Familie (o.a. baan ouder(s))
    • Geschiedenis
    • Relaties (alleen bespreken in praattopic / geen toekomstige)
    • Extra


    MANNEN
    • Aristotle Benedict Davenport • Rohirrim • The Bastard • Pedro Bertolini • 1
    • Axel Allaway • GreenIight • The Photographer • Jerry Maestas • 3
    • Broderick Archer • Scurll • The Rebel Teacher • Nick Bateman • 4
    • Deoin O'Dell • Foolish • The Enigma • Keith Powers • 6
    • Emrys Bennett • Obeah • The Friendzone • Paul Butcher • 3
    • Fitzgerald Davenport • Ziegler • The Troubled One • Lucky Blue Smith • 4
    • Harrison Caldwell • Mouli • The Golden • Dylan Jordan • 7
    • Harvey Torres • Ziegler • The Hot Mess • Maxence Danet Fauvel • 5
    • Lucas Campbell • Sombre • The Hot Readhead • KJ Apa • 5
    • Santiago Diego Richardson • Vaiana • The Lovable Idiot • Niko Pepaj • 4


    VROUWEN
    • Alyssa Hale • Arioline • Little Miss Perfect • Taylor Hill • 4
    • Cassandra Rose Carter • Hopps • The Actress • Luca Hollestelle • 2
    • Elif Johnson • Hopps • The Loner • Charlotte McKee • 6
    • Emmanuelle Villanueva • Hepzibah • The Seductress • Camila Morrone • 7
    • Esmé O'Donnell • Vaiana • Plastic Queen B • Sahara Ray • 5
    • Julie Harding • Penn • The Good One • Dianna Agron • 4
    • Lana Greystone • Phorthos • The Mystery • Bridget Satterlee • 3
    • Marlene Aylesfield • Tormienne • The It Girl • Naressa Valdez • 3
    • Nikia Marshall • Virago • The Rebel • Cindy Kimberly • 4
    • Payton Archer • Sempre • The Artist • — • 2
    • Phoebe Robinson • philocaly • X • Holland Roden • 7
    • Yasmin Maldini • Sombre • The Ex Model • Vittoria Ceretti • 7


    REGELS
    Mogelijk kan er van de regels afgeweken worden — mits duidelijk aangegeven.
    • De huisregels van Quizlet
    • Afwezigheid langer dan drie dagen melden (weergegeven in praattopic)
    • Maximaal twee personages per persoon
    • Wees origineel en realistisch in het creëren van je personage(s)
    • Minimaal 250 woorden per post
    • 16+ is toegestaan, mits duidelijk aangegeven
    • Ruzies enkel en alleen IC
    • Alleen Mirte maakt nieuwe topics aan

    [ bericht aangepast op 22 aug 2017 - 11:35 ]


    •

    KELLAN PIERCE

    • NAAM
    Kellan Pierce

    Kellan is vernoemd naar één van zijn verre voorvaderen vanuit moeders familie. Kellans naam heeft als betekenis 'powerful'.


    • LEEFTIJD
    29 • September, 5

    • ROL
    Agent • Undercover

    Kellan is een compleet nieuw gezicht in de onderwereld van New York — aangezien hij zich voorheen voornamelijk op de achtergrond heeft gehouden tijdens de zogenaamde zakentransacties met zijn contact rondom narcotica. Kellan heeft groen licht gekregen om zich actief te mengen in de onderwereld. Daarnaast heeft hij een eigen geheime agenda om zijn ex te zoeken — Monica (zie geschiedenis).
    When a head is full of fears ———
    there is no room for dreams.


    Damn ——— it is far easier to love light
    so show me darkness instead.

    • PERSOONLIJKHEID
    Appreciates life (in all of its forms) • Athletic • Calm (able to keep his emotions inside when needed) • Caring • Chaotic (looses his stuff within seconds) • Considerate (looks to the needs of others first) • Forces himself to go to the edge and further • Hates being the 'bad cop' • Jealous (when in a relationship) • Loves the USA • Optimistic (but when he feels negative it's Hell) • Pracitcal (doesn't like to think before he does) • Protective like a mama bear • Religious (thinks that God exists) • Superstitious

    • UITERLIJK
    Kellan is een lange man (187 CM) met een pezig, sterk gespierd lichaam. Kellan heeft donkerbruine lokken, welke altijd nonchalant warrig zitten. Daartegenover heeft hij een lichte, porselein gekleurde huid.
    Kellan heeft een smalle neusbrug en rozige, volle lippen. Zijn strakke kaaklijn bevat vrijwel geen enkele gezichtsbeharing. Kellan heeft donkergroene kijkers welke vaak een warme uitstraling hebben en dichtknijpen bij een lach.

    You have a golden soul and a kind heart ———
    do not ever change.

    • FAMILIE
    ——— Father • Sebastian Pierce • 59 • Police (desk / office)
    ——— Mother • Charlotte Ashville–Pierce • 55 • Teacher (high school)
    ——— Brother • Noah Pierce • 27 • ICT'er
    ——— Brother • Rowan Pierce • 25 • Athlete (baseball)


    • GESCHIEDENIS
    Kellan is zijn opleiding tot politie begonnen in zijn woonplaats Baltimore — destijds was hij drieëntwintig jaar en had hij een social worker studie afgerond. Gedurende het afronden van de politie academie leerde Kellan Mo kennen — wie hij tijdelijk verblijf verleende in zijn appartement. Hierbij vielen de twee vrijwel direct voor elkaar en beleefden samen een (meer dan) prettig jaar.
          Tijdens een van Kellans eerste patrouilles werd zijn partner door een gedrogeerde vrouw in zijn bovenbeen gestoken met een oud, roestig mes. Kellan bevroor, doodsbang om zijn dienstwapen op de vrouw te richten. Uiteindelijk handelde hij compleet op instinct en sloeg haar met een enkele klap tegen de grond — om haar vervolgens in de boeien te kunnen slaan. Kellan was onwetend dat Mo verderop in de straat stil toe stond te kijken. Hierdoor vond hij 's avonds bij thuiskomst haar afscheidsbriefje, samen met een routebeschrijving naar NYC in zijn internetgeschiedenis.
          Kellan heeft zichzelf binnen één jaar over weten te plaatsen naar NYC — waar hij Mo gedwongen uit zijn gedachten diende te plaatsen doordat hij gevraagd werd voor het undercover team. Na zijn training hiervoor kreeg hij flarden te horen van een nieuweling in de onderwereld, zijn hoogsteigen Mo. Kellan heeft niemand verteld over Mo en zijn relatie met haar, evenmin wil hij zijn undercover opdracht in gevaar brengen — echter, wil hij Mo weghalen uit de onderwereld halen en zorgen dat ze in veiligheid is.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2017 - 20:12 ]


    •

    Mag ik een vrouw reserveren? c:


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Hm, ik twijfel - even mt.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Thank youuu. Ik wil graag Fitz behouden

    [ bericht aangepast op 16 aug 2017 - 21:03 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Mag ik Payton terug?


    When time and life shook hands and said goodbye.

    MT.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    @ Arioline — je staat erbij.
    @ Ziegler — kijk even of je nog secrets hebt die je kan aanvullen bij Fitz' zijn rol.
    @ Sempre — kijk even of je nog secrets hebt die je kan aanvullen bij Payton's haar rol / plus ik zou graag haar faceclaim willen weten.


    •

    Rohirrim schreef:
    @ Arioline — je staat erbij.
    @ Ziegler — kijk even of je nog secrets hebt die je kan aanvullen bij Fitz' zijn rol.
    @ Sempre — kijk even of je nog secrets hebt die je kan aanvullen bij Payton's haar rol / plus ik zou graag haar faceclaim willen weten.


    Ik geef er de voorkeur aan om mijn faceclaims niet bekend te maken, is dat een probleem?


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Rohirrim schreef:
    @ Arioline — je staat erbij.
    @ Ziegler — kijk even of je nog secrets hebt die je kan aanvullen bij Fitz' zijn rol.
    @ Sempre — kijk even of je nog secrets hebt die je kan aanvullen bij Payton's haar rol / plus ik zou graag haar faceclaim willen weten.


    Secrets?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    You know what I want.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    @ Sempre — geen probleem.
    @ Ziegler — ja, kijk even onder het kopje 'invullen' bij de rollen — ik heb een kleine toevoeging gedaan rondom de 'secrets' om actie in de RPG te houden.


    •

    Mag ik een meisje? Faceclaim komt nog^^


    We've lived in the shadows for far too long.

    Denk ook aan de status van jullie personage — die mag je van mij tijdelijk claimen, maar dan wil ik wel binnen 48 uur een gedeelte van je rol online zien.


    •

    Oh, ik twijfel... Ik heb een vrij recente rol gemaakt en nooit gebruikt, mét een (eigenlijk meerdere) geheim, maar ik weet (nog) niet hoe ik hem hier in pas... mhmm...


    Mhm?

    Ik heb hier wel echt mijn bedenkingen over. Ik zou graag opnieuw mee willen doen, maar dan eventueel wel met mijn oude rol als dat zou kunnen. Wel leuk dat dit heropend is though.


    Faith is everything.