• Hey beste Q'ers!

    Misschien heb je het al ergens gezien, maar Heel Holland Bakt gaat op 3 september weer van start! *O* Hoera! Ik ben zelf erg fan van dit programma en kijk er ook erg naar uit. André van Duin presenteert het dit jaar ook, ik vond hem erg geslaagd vorig jaar. Jullie ook?

    De uitzendingen:
    Zondag 3 september 2017
    21.00 uur, NPO 1

    Vanaf 10 september 2017
    Elke zondag, 20.25 uur, NPO 1


    De kandidaten!


    Corrie eruit in week 3





    Hans ☆☆☆





    Ine
    ging weg in week 7. (Halve finale)




    Marjolein ☆☆☆





    Rik ging weg in week 5




    Gwenn☆





    Heidi ging weg in week 1





    Maarten ging weg in week 4





    Nico ging weg in week 6 (kwartfinale)





    Vanessa ging weg in week 2


    In dit topic kunnen we voorspellen wie eruit gaat en wie meesterbakker wordt, wie er gaat winnen en of je het terecht vond. Dit soort dingen.

    Zie hier de eerste beelden van dit seizoen!


    Ik zal dit topic up-to-date houden, zo kan je altijd zien wie er meesterbakker is en wie eruit ging.

    [ bericht aangepast op 15 okt 2017 - 22:50 ]


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    stiekeme MT. Ik hou van dit programma. Martine is geweldig, maar André deed het vorig jaar erg leuk (zelfs mijn moeder vond dat, ook al is ze geen fan van hem).


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Begint het al bijna weer? Leuk!


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Jaaa, ik ga kijken. Ook naar de Britse versie btw 😩


    Caution first, always.

    Love it dus even een mt'tje


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    Er zijn op dit moment dagelijks herhalingen van de Britse versie op Nederland 1, dus bij mijn ouders thuis zijn we ons alvast aan het voorbereiden, haha. *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Er zijn op dit moment dagelijks herhalingen van de Britse versie op Nederland 1, dus bij mijn ouders thuis zijn we ons alvast aan het voorbereiden, haha. *O*

    Ja, ik heb ook al heel seizoen 2014 gekeken op tv van The Great British Bake Off, maar helaas is seizoen 2017 niet meer met de twee presentatrices.


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    VeniVidiVici schreef:
    (...)
    Ja, ik heb ook al heel seizoen 2014 gekeken op tv van The Great British Bake Off, maar helaas is seizoen 2017 niet meer met de twee presentatrices.

    En ook Mary Berry is er dan niet meer bij. :c


    Caution first, always.

    Leonis schreef:
    (...)
    En ook Mary Berry is er dan niet meer bij. :c


    Echt niet? Oh noooooo (no_chears) dat wist ik niet...


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    VeniVidiVici schreef:
    (...)

    Echt niet? Oh noooooo (no_chears) dat wist ik niet...

    Volgens mij is het echt alleen nog Paul Hollywood, ugh... Ik hou wel echt van Noel Fielding, though :')


    Caution first, always.

    Ik ben heel eerlijk, maar die kookprogramma's komen nu wel m'n neus uit eigenlijk. Er zijn er gewoon net iets te veel. Maar bakken is natuurlijk anders dan koken. ^^


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Standal schreef:
    Ik ben heel eerlijk, maar die kookprogramma's komen nu wel m'n neus uit eigenlijk. Er zijn er gewoon net iets te veel. Maar bakken is natuurlijk anders dan koken. ^^

    Daarom vind ik deze programma's ook zo leuk. Het is veel rustiger en niet overdreven of gespeeld. Ik vind ze zelf echt niet te vergelijken met programma's als MasterChef oid.


    Caution first, always.

    Jaaaaa omg love it.


    The truth is out there.

    Wie gaat er vanavond kijken?


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Ik! ^^ Ik ben twee dagen terug van vakantie en in die tijd hebben wij de helft van het seizoen 2014 van The Great British Bake-Off gezien en ook dat is geweldig dus ik ben weer helemaal in de stemming voor heerlijke baksels. c:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik heb geen televisie tot beschikking atm, dus kijk morgen pas terug I guess. Veel plezier met kijken, wie wel gaat kijken!


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn