• Want ik snap oprecht niet hoe dat een hele dag door off-the-shoulder blijft zitten. Je kan mij niet vertellen dat op een hedendaagse dag waarbij ik in de ochtend naar het station fiets, me in de overvolle trein prop, in de ontwakende studentenstad naar de uni fiets, de hele universiteit college's en trappen, terug naar het station fiets in de drukte, me opnieuw in de overvolle trein prop, weer terug op de fiets naar huis sprint, dat niet één keer dat ding van je armen terug naar je schouders vliegt.

    Hoe houd je dat vol, want dat blijft gewoon niet zitten. Je doet 1 keer je armen in de lucht en het zit op je schouders.
    Hoe kan dat je niet triggeren
    Hoe
    Leg het me uit, want ik snap. het. niet.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Duct tape :Y)


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Geen idee, eigenlijk. Zoiets vraag ik me altijd af met strapless dingen. Wat is daar nou zo fijn aan? Als je even bukt of rekt zit alles verkeerd en ik zou het niet fijn vinden om de hele dag mijn shirt omhoog te moeten trekken :'D


    26 - 02 - '16

    Ik vind het juist bijzonder dat die dingen nooit naar benden zakken.

    MrGrey schreef:
    Ik vind het juist bijzonder dat die dingen nooit naar benden zakken.


    Big enough boobs is the answer :') helaas zit ik niet in die categorie hahaha


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Je hebt tegenwoordig van die tops waarbij de armdingen echt met een draadje vast zitten aan het "lijf" om het zo even te zeggen. Dus dan schuift het wat minder snel omhoog haha


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Wow daar had ik nog nooit over nagedacht.

    Ik draag dat soort dingen niet omdat dan of mijn borsten uit het shirtje vallen (strapless bh's lijken ze niet in mijn maat te hebben) of je ziet mijn bandjes...

    Maar misschien op dezelfde manier als een kokerrok blijft zitten...?


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.