• Even handen omhoog, wie klikte op dit topic met de verwachting dat Inge hem had gemaakt? :')

    Mais non! Het is ik, uw Jippekip, en ik heb iets motherducking Cools meegemaakt, met een hoofdletter C. Ik heb vanmiddag vrij van mijn dagelijkse au pair taken, en besloot wat in de stad rond te slenteren. Nu is er in de stad waar ik woon een heel schattig, oud bruggetje, met een leuk uitzicht op het park. Die brug komt echt uit de middeleeuwen geloof ik. Het meeste hier komt uit de middeleeuwen. Maar goed, voordat ik te afgeleid raak; ik ging naar de brug, keek naar het park, en...

    Er stonden zoveel mensen aan de oever, echt niet normaal. Dus ik, als sociale vlinder kip die ik ben, vroeg aan een willekeurige man of iedereen zo enthousiast was over stromend water, of dat er iets aan de hand was.

    Nou hebben jullie al de titel gelezen, dus jullie weten waar dit naartoe gaat. In plaats van door te blijven typen op mijn telefoon geef ik daarom liever een foto en ga ik nog even nagenieten van hoe geweldig nutteloos en vermakelijk dit was.

    [ bericht aangepast op 26 aug 2017 - 15:33 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wat leuk die badeendjes ^^


    It's never gonna happen, Guys.

    Dat is echt kei leuk! *O*


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    *steekt hand omhoog*

    Ah leuk! 😄 En grappig dat daarvoor mensen naar de brug komen.

    Maar hoe zijn die daar gekomen? Is er een schip zijn lading badeendjes verloren? Dit is trouwens ooit echt gebeurd. Wie weet zijn ze nog van dat schip en nu ondertussen tot bij jullie geraakt. 🙃


    Ik wil een tuin vol egels

    Wat leuk. Ik kan wel inbeelden dat dat veel bekijks heeft! Ook een leuke foto!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury



    Well... OBVIOUSLY THIS!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Rubin schreef:
    *steekt hand omhoog*

    Ah leuk! 😄 En grappig dat daarvoor mensen naar de brug komen.

    Maar hoe zijn die daar gekomen? Is er een schip zijn lading badeendjes verloren? Dit is trouwens ooit echt gebeurd. Wie weet zijn ze nog van dat schip en nu ondertussen tot bij jullie geraakt. 🙃

    Hah, dat zou wel leuk zijn geweest. Het was een badeendjes race. Uiteindelijk, van de 2000 badeendjes, won #4. :')


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Even handen omhoog, wie klikte op dit topic met de verwachting dat Inge hem had gemaakt? :')

    Froukje: Badeendjes, Ahh Ing- huh, Jip? Dat is gek, een samenzwering ofzo? Even kijken..

    Hahahahha dit is echt heel gaaf!


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.