• Ik loop al een tijdje rond met twee ideeën voor RPG's. Omdat ik momenteel wel de tijd heb om er eentje op te zetten, wilde ik ze het universum in sturen om te kijken of er ook werkelijk animo voor is. Ze worden uiteraard verder uitgewerkt, maar dit zijn korte samenvattingen. Mocht iemand interesse hebben om er samen een op te zetten zou dat ook enorm gewaardeerd worden, aangezien ik een lichtelijke chaoot ben.

    1. "Love and Drugs"
    Gebaseerd op de videoclip van Love and Drugs van The Maine, en ook gelijkend aan The Bling Ring (geloof ik).
    Een groep jongeren met niet al te veel geld breekt in bij rijke mensen om zo, heel even, deel uit te maken van die lifestyle.

    2. "Don't be afraid of the dark"
    Horror-achtige setting. Een groep vrienden gaat kamperen, wat op zich al spanningen met zich meebrengt omdat misschien niet iedereen elkaar helemaal ligt. Als er dan ook nog onverklaarbare dingen gebeuren en de angst toeslaat wordt het een kwestie van overleven.

    Is hier animo voor?

    50.0% (4 stemmen)
     
    Ja, 1.

    50.0% (4 stemmen)
     
    Ja, 2.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Ik ben altijd te vinden voor horror! Het eerste doet me denken aan een film die ik ooit zag, maar daar zou ik ook nog wel aan meedoen. Ik wil altijd wel helpen met een van de RPG's, dus je weet me te vinden (:


    16 - 09 - '17