• Dit spel heb ik jaren geleden gespeeld (en nu net weer) en eigenlijk wil ik wel graag de volledige versie spelen. Het spel is te downloaden/kopen volgens het spel wat je via een site kan spelen, maar als ik vervolgens op de link klik en naar het spel ga zoeken kan ik hem niet vinden.

    Ik heb het op google in getypt en de meeste sites die ik dan krijg zijn spelletjes sites waarop je de verkorte/aangepaste versie kan spelen. Er staan ook sites tussen die zeggen dat je het spel gratis en veilig kan downloaden, al vraag ik me af hoe betrouwbaar die zijn.

    Want de versie die je kan spelen op die sites is vrij kort en ik wil langer kunnen spelen. Daarbij zijn sommige opties die je kan kopen er niet, alleen in de volledige versie. Dus vandaar dat ik graag de volledige versie wil hebben om te spelen.

    Er zijn verschillende delen. Ik wil graag deel 1 en 2 om te beginnen.

    Dus weet iemand of ik dit spel ergens kan dowloaden(legaal) of ergens kan kopen?

    [ bericht aangepast op 15 sep 2017 - 16:36 ]


    Physics is awesome

    Zylom en Gamehouse hebben hem geloof ik nog. De nostalgie... Zo leuk (:


    26 - 02 - '16

    Broughton schreef:
    Zylom en Gamehouse hebben hem geloof ik nog. De nostalgie... Zo leuk (:


    O, ik zat net op de site van Zylom, maar die vroegen om een recensie te geven. Terwijl ik nog helemaal niet had gekocht of de optie kreeg om hem te kopen.

    Voor mij is het ook nostalgie, maar ik vind het nog steeds een leuk spel en nu wil ik hem gewoon hebben.

    Edit: Ik heb bij Zylom en Gamehouse gekeken, maar ik kon hem niet vinden via de zoekfunctie. Ik ga verder op zoek. Mocht iemand nog weten waar ik hem vandaan kan kopen/downloaden dan hoor ik het graag!

    [ bericht aangepast op 15 sep 2017 - 18:35 ]


    Physics is awesome

    Heb even op Marktplaats gekeken en momenteel word alleen deel 3 aangeboden. Via facebook Marketplace heb ik ook gekeken maar die had geen resultaten!

    Dus als iemand weet waar deel 1 en 2 word aangeboden dan hoor ik het graag!


    Physics is awesome

    Ik heb ze voor je. (: Volgens mij kan je dat soort dingen via de mail toesturen toch. Not sure, tho.

    Oh ik heb ze alleen niet legaal

    [ bericht aangepast op 16 sep 2017 - 17:50 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Varekai schreef:
    Ik heb ze voor je. (: Volgens mij kan je dat soort dingen via de mail toesturen toch. Not sure, tho.

    Oh ik heb ze alleen niet legaal


    Dat zou top zijn! Had net het geluid aan staan toen ik weer speelde (via een site) en ik werd gewoon weer overspoeld door nostalgie.

    Als ik er geen virussen van krijg en niet opgepakt wordt ^-^


    Physics is awesome

    Ik was vroeger een beetje verslaafd aan dat spel. :9~ Ik speelde steeds een beperkte versie opnieuw. :W


    Ik wil een tuin vol egels

    Rubin schreef:
    Ik was vroeger een beetje verslaafd aan dat spel. :9~ Ik speelde steeds een beperkte versie opnieuw. :W


    Ik ook. Het was zo frustererend dat ik dan niet verder kon en niet nog meer verbeteringen kon kopen.


    Physics is awesome