• Althans, volgens de Grazia... En voor wie geen zin heeft om de link aan te klikken:

    In het artikel wordt beweerd dat als je onderstaand recept rond je huis sprayt, de spinnen niet terug zullen keren naar jouw woning én dat je huis er nog eens lekker van gaat ruiken. Zelf heb ik dit middel nog niet uitgeprobeerd, en om eerlijk te zijn ben ik niet geheel overtuigd. Anderzijds ben ik niet zo bang van spinnen, heb ik een stofzuiger op mijn kamer staan dus heb ik sowieso ook geen overlast van de spinnen. Alleen wanneer je aan het douchen bent, een dikke, vette spin je aan het besluipen is en je met de douchekop dat ding weg wilt sproeien maar je vervolgens heel die spin niet meer kunt vinden is dat toch wel even een ''ieeks!'' momentje...

    Maar goed, voor wie ten einde raad is- is dit misschien wel een idee om eens uit te proberen. Voor wie het eenmaal heeft uitgeprobeerd; Werkt het? ;D

    Liefs!



    Wat heb je nodig?
    - 8 tot 10 druppels essential pepermuntolie
    - Een flesje met spray met een inhoud van 60 ml
    - Water

    Wat moet je doen?
    Vul de spray met water en voeg vervolgens de druppels pepermuntolie toe. Schud het mengsel gedurende een minuut en je anti-spinnen wondermiddel is klaar. Spuit het goedje rond kozijnen, deuren (binnen en buiten), scheurtjes in de muren en het plafond.

    Eén keer in de week sprayen is genoeg (in de zomer een keertje extra) om de spinnen weg te houden uit je huis. Bovendien gaat je huis ook heel fris ruiken van de spray.



    Smile. You're beautiful. <3

    Dat recept heb ik inderdaad vaker voorbij zien komen. Ik betwijfel echter if het werkt, daar spinnen bij mijn weten geen reukorgaan hebben. 🤔


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Chilton schreef:
    Hmmm, interessant!
    Ik dacht dat de enige oplossing het platbranden van je huis was...:Y)


    Dit wordt nu optie 2 ahaha


    Firm believer of all that is magic