• En blijkt hij fucking awesome te zijn (cat)

    Oké, ik moet gewoon ergens kunnen fangirlen over deze film en waar anders dan op het Quizlet forum :') Kleine inleiding: Normaal gezien ben ik echt niet into Koreaanse films of series (ik vind Koreaans eigenlijk niet zo'n mooie taal en vaak is het budget voor zo'n film niet al te hoog, waardoor special effects vaak nogal sucken). Maar vandaag scrolde ik eens door een lijst met allerlei horrorfilms en zag ik daar opeens een Koreaanse zombiefilm passeren. Moet je weten, ik ben echt een zombiefreak. Ik zocht de film op en hij had vrij goede reviews, dus ik had zoiets van: wat heb ik hier te verliezen?

    Het was het zo waard! Omg, ik heb bij geen enkele film zo op het randje van mijn stoel gezeten. Je viel echt van de ene spannende scène in de andere en het was echt... gewoon goed. De personage-evolutie vond ik ook heel goed, de special effects waren redelijk goed, de personages stonden er ook echt stuk voor stuk en heb ik al gezegd dat het heel spannend was? :W Andere zombieliefhebbers weten het misschien al, maar een goede zombiefilm is moeilijk te vinden, dus terwijl ik deze film keek, zat ik echt te kijken van: wow, er bestaan dus ook echt goede zombiefilms. Het plot was echt heel origineel en het verraste me ook dat het eens een keer ging over 'gewone' mensen, die geen wapens binnen handbereik hebben.

    De film heet 'Train to Busan' (jep, zombies op een trein, je kunt geen slechtere plek verzinnen om te zijn tijdens een zombie-epidemie) en als mensen willen fangirlen, graag :Y)

    Wanneer heeft een film jou voor het laatst kunnen verrassen? (In positieve of negatieve zin XD)


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    MT. Als ik ooit nog eens tijd kan vinden, ga ik hem zekers eens bekijken!

    Ik ben over het algemeen niet snel onder de indruk van films dus ik kan niet direct iets bedenken nu :')


    You can't keep dancing with the devil and ask why you're still in hell

    Ik ben niet perse zombie film fan, maar hé klinkt alsof ik het ooit misschien probeer :'D


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik ga hem eens kijken


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik wist al bij het begin van je post (en na het woord "zombie") dat het over Train to Busan ging. Het is echt een hele bekende film, tenminste wel als je in dat wereldje zit, en het heeft ook veel positieve reviews gekregen. Er komt zelfs een tweede film van.

    In elk geval, ik vind het ook een hartstikke goede film en kan niet wachten op meer.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sacramental schreef:
    Ik wist al bij het begin van je post (en na het woord "zombie") dat het over Train to Busan ging. Het is echt een hele bekende film, tenminste wel als je in dat wereldje zit, en het heeft ook veel positieve reviews gekregen. Er komt zelfs een tweede film van.

    In elk geval, ik vind het ook een hartstikke goede film en kan niet wachten op meer.


    Don't walk. Run, you sheep, run.