• In Ark Aberation zitten ze. Nee, dit is geen reclame voor Ark Aberation. Ik kijk gameplay's van youtubers die Ark spelen en natuurlijk kijk ik ook de gameplay's van Ark Aberation. En toen heb ik bij vrijwel iedere youtuber waarvan ik Ark kijk, de Basilisk voorbij zien komen. En als Harry Potter fan vind ik dit toch wel leuk, want er zit gewoon iets in van HP. Hij lijkt er alleen niet precies op, hoewel hij wel giftig is en blijkbaar gif kan spugen.

    Dus hebben jullie ooit iets van HP ergens anders gezien of iets wat erop lijkt?


    Physics is awesome

    Haha cool!

    Nou in al mijn lessen classical mythology moest ik wel heel vaak aan HP denken, haha. Ik heb toen nog een onderzoek geschreven over de invloed van mythologie op de Harry Potter boeken.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    I love Ark D: Scorched Earth DLC heeft Wyverns en Ragnarok heeft Griffins, die bestaan volgens mij ook in de HP universe.

    Neara schreef:
    Haha cool!

    Nou in al mijn lessen classical mythology moest ik wel heel vaak aan HP denken, haha. Ik heb toen nog een onderzoek geschreven over de invloed van mythologie op de Harry Potter boeken.


    Vind ik ook.

    Ik wist niet eens dat die bestonden. Waar heb je die gevolgd?


    Physics is awesome

    MacGyver schreef:
    (...)

    Vind ik ook.

    Ik wist niet eens dat die bestonden. Waar heb je die gevolgd?

    Ik doe liberal arts and sciences, dus gwn bij mij op school :p


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Loveless schreef:
    I love Ark D: Scorched Earth DLC heeft Wyverns en Ragnarok heeft Griffins, die bestaan volgens mij ook in de HP universe.


    Daar had ik nog geen eens aan gedacht, maar inderdaad ja. Hoewel bij HP zijn het draken en bij Ark Wyverns dus dat is wel een verschil. De Griffins lijken wel op die van HP, inderdaad.


    Physics is awesome