• Hallo Q!

    Nu is zoveel gaande is rondom Q's 14e verjaardag waren Belle (Hephaistion) en ik aan het praten over anekdotes. Ik had nog een leuke 1d anekdote: ik dacht dat harry styles een harry potter au was. Ja. In mijn logica was het Harry (Potter) Style-z. Als Harry een DJ was? Of een danser? Ik heb geen idee. Ik vond de waarheid snel genoeg, maar ik heb dit altijd onthouden.

    Wat zijn jullie Q verhalen?


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Muahaha, nu kom ik met mijn prachtige anekdote aanzetten.
    Mini-me had toen ze op Q kwam geen idee wat 1D was en toevallig zat ik het vorige jaar in klas 1D, dus dat was het enige waar ik aan moest denken bij die afkorting. Ik was zeer verward.


    Stenenlikker

    Iedere keer als ik de naam Harry Styles las, geloofde ik niet dat Styles een achternaam was. Ik dacht dat het gewoon een random woord was dat iedereen achter de naam Harry zette.
    Applaus voor mij...

    FRIDERICUS schreef:
    Iedere keer als ik de naam Harry Styles las, geloofde ik niet dat Styles een achternaam was. Ik dacht dat het gewoon een random woord was dat iedereen achter de naam Harry zette.
    Applaus voor mij...


    Dat is niet onlogisch tbh, wie heet er nou styles?? Verleden-jij en -ik hadden hier vast samen heel lang over gepiekerd


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Compleet iets anders, maar vroeger sprak ik Tommy Hilfiger uit als Tommy High-Flyer.
    Ook wist ik tot 2 jaar geleden (ja, echt waar) niet dat de afkorting horeca voor hotel, restaurant en café stond. The more you know.


    What’s tasty in Busan?

    Infires schreef:
    Compleet iets anders, maar vroeger sprak ik Tommy Hilfiger uit als Tommy High-Flyer.
    Ook wist ik tot 2 jaar geleden (ja, echt waar) niet dat de afkorting horeca voor hotel, restaurant en café stond. The more you know.


    ..Ik werk voor een klein uitzendbureau voor sitecrew- en horecapersoneel. Ik wist dit ook niet -facepalm-

    OT; ik kan eigenlijk niet zo goed een anekdote verzinnen momenteel haha. Ik kom hier later wel op terug!


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Harry Potter Stylez blijf ik toch ook wel een erg mooi idee vinden. Stiekem was die hele 1D hype gewoon een gigantische HP AU hype, zonder dat iemand het wist. Ik bedoel, Harry Styles heeft ook donker, warrig haar, toch? Als hij een tovenaar was, zou hij dat sowieso ook geheim houden voor de algemene muggle populatie - het past allemaal perfect. (nerd)

    En ik heb het idee dat ik een hele hoop van dit soort verhalen zou moeten hebben, maar nu je er zo rechtstreeks om vraagt, kom ik natuurlijk op niks. Ik vond Justin Bieber vroeger altijd een erg rare naam, omdat Biber (hetzelfde uitgesproken als die achternaam) het Duitse woord voor bever is, dus hij was voor mij altijd Justin Bever, wat meer klinkt als een ontsnapt tekenfilmfiguurtje dan een internationale heartthrob. Telt dat? :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Leuke anekdote en heftige onthulling: Zo'n 4-5 jaar geleden amuseerde ik me hier elke dag in het Kletscafé-topic. Ik herinner me nog dat we met een groep mensen ook wel eens gingen Tinychatten en dat we toen een keer lepels aan onze neuzen gingen hangen. Ik had er buiten beeld plakband aangedaan en iedereen vond het toen zo knap dat mijn lepel zo lang bleef hangen (lol)


    Never mistake a woman's meekness for weakness.

    Strahovski schreef:
    Leuke anekdote en heftige onthulling: Zo'n 4-5 jaar geleden amuseerde ik me hier elke dag in het Kletscafé-topic. Ik herinner me nog dat we met een groep mensen ook wel eens gingen Tinychatten en dat we toen een keer lepels aan onze neuzen gingen hangen. Ik had er buiten beeld plakband aangedaan en iedereen vond het toen zo knap dat mijn lepel zo lang bleef hangen (lol)


    Ik was daar niet bij, maar ik herinner me nog dat die lepels een ding waren waar later hier op Q over werd gepraat, omg. Wat een nostalgie, haha. (nerd)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Infires schreef:
    Compleet iets anders, maar vroeger sprak ik Tommy Hilfiger uit als Tommy High-Flyer.
    Ook wist ik tot 2 jaar geleden (ja, echt waar) niet dat de afkorting horeca voor hotel, restaurant en café stond. The more you know.


    In deze categorie, heb ik letterlijk 2 weken geleden ontdekt dat sitcom staat voor situation comedy. Ik dacht dat het voor 'to sit' stond omdat die dingen zich vaak in een woonkamer afspelen waar, je raadt het al, nogal regelmatig gezeten wordt.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ik weet nog wel dat toen net de hype van 1D kwam (ik ben op Quizlet gekomen toen Tokio Hotel nog een hype was) en op mijn middelbare school werden voor de brugklassen de afkortingen 1A, 1B, 1C en 1D gebruikt. Dus ik dacht dat mensen allemaal verhalen aan het schrijven waren over de middelbare school, omdat ik alleen die afkorting daarvan kende. Ik had geen flauw idee dat er een band bestond die dezelfde afkorting gebruikte. Dus ik was heel verbaasd toen ik daar achter kwam.


    Physics is awesome

    CarIyIe schreef:
    Ik weet nog wel dat toen net de hype van 1D kwam (ik ben op Quizlet gekomen toen Tokio Hotel nog een hype was) en op mijn middelbare school werden voor de brugklassen de afkortingen 1A, 1B, 1C en 1D gebruikt. Dus ik dacht dat mensen allemaal verhalen aan het schrijven waren over de middelbare school, omdat ik alleen die afkorting daarvan kende. Ik had geen flauw idee dat er een band bestond die dezelfde afkorting gebruikte. Dus ik was heel verbaasd toen ik daar achter kwam.


    Ik had dus precies hetzelfde, haha.


    Stenenlikker

    Dit doet me denken aan mijn begintijd op Q, zelfs nog voor ik een account had. Ik had me voorgenomen om alle Harry Potter quizzen die er maar waren te maken (en dit was de tijd dat veel stories in quizzen werden gezet zeg maar)
    Ik hoef vast niet te zeggen dat het me niet gelukt is :')


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Wat een leuk topic, al die nostalgie!
    Ik heb helemaal in het begin van mijn quizlet carrière een topic aangemaakt over de hoeveelheid fanfics en dat die zoveel meer kudo’s kregen (want toen ging het nog over honderdtallen). Ik had geen idee hoe het forum in elkaar zat en dat een soortgelijk topic al 10 keer was aangemaakt in de afgelopen weken. Jullie kennen Q, dus al snel kwamen de ‘hier is al een topic van’ en de ‘ja, we weten het ondertussen wel’-reacties en zo werd mijn eerste quizlet trauma gevormd :Y)
    Het is een wonder dat ik nog terug het forum op durfde!

    en oh, mijn username ‘SkyWrither’ is ook het vermelden waard, inclusief massive schrijffout


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    FRIDERICUS schreef:
    Iedere keer als ik de naam Harry Styles las, geloofde ik niet dat Styles een achternaam was. Ik dacht dat het gewoon een random woord was dat iedereen achter de naam Harry zette.
    Applaus voor mij...

    Precies dit had ik ook!!


    Every villain is a hero in his own mind.

    Helemaal in het begin heb ik mijn eigen story eens opgehemeld onder een ander account voor de nieuwsbriefsuggesties. Zo beschamend xD


    Every villain is a hero in his own mind.