• Ik was even in de Q-chat aan het praten over foto's die ik had gemaakt en aangezien ik er toch wel heel enthousiast over was, besloot ik ze hier ook maar te delen in een topic.

    Malibu is kennelijk niet zo moeilijk als het om speelgoedjes gaat, want haar favoriete speeltje is een rood koortje met een plastieken dingetje eraan. Het leverde deze kiekjes op. De laatste foto was het moment dat Malibu zich bewust werd dat ik haar op foto vastlegde ;D



    26 - 02 - '16

    Awehhhhhhhhhhhhhhhhh damnnn, wat een babe (H)


    BE YOUR OWN ANCHOR

    Mooi!!! <3<3<3


    "Doesn't exactly sound like "Welcome to the neighbourhood"." ~ Travis Mayweather

    @LaLoba en @Londres; dankjulliewel ;3


    26 - 02 - '16

    De eerste is echt prachtig!! Wat een mooie poes!!

    [ bericht aangepast op 5 sep 2017 - 20:28 ]


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Zo schattig (: en mooie foto's!


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    😍😍😍


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Super mooie foto's Erieka! (:


    It's never gonna happen, Guys.

    Dankjulliewel voor de lieve reacties :3


    26 - 02 - '16

    Koordje*. Een koortje is iets heel, heel anders...


    oi, suzy

    Jure schreef:
    Koordje*. Een koortje is iets heel, heel anders...


    Volgens mij is het vrij onnodig dat je deze reactie plaatst. Erieka heeft dit topic aangemaakt om foto's te laten zien, niet om verbeterd te worden.


    Heaven is a place that we all have

    ads schreef:
    (...)

    Volgens mij is het vrij onnodig dat je deze reactie plaatst. Erieka heeft dit topic aangemaakt om foto's te laten zien, niet om verbeterd te worden.


    Sorry, ik heb er niet bij stilgestaan of dat zo moest. Momenteel heb ik andere dingen aan mijn hoofd dan woorden die verkeerd geschreven zijn.


    26 - 02 - '16

    Jure schreef:
    Koordje*. Een koortje is iets heel, heel anders...


    Ik heb het gemeld. Sorry hoor. In de haast is dat zo gegaan. Momenteel heb ik teveel dingen aan mijn hoofd om op verkeerd geschreven woorden te gaan letten.


    26 - 02 - '16

    Broughton schreef:
    (...)

    Sorry, ik heb er niet bij stilgestaan of dat zo moest. Momenteel heb ik andere dingen aan mijn hoofd dan woorden die verkeerd geschreven zijn.


    Ik verbeterde je niet hoor, ik maakte enkel duidelijk dat het wat raar kon overkomen.


    Heaven is a place that we all have

    ads schreef:
    (...)

    Ik verbeterde je niet hoor, ik maakte enkel duidelijk dat het wat raar kon overkomen.


    Sorry ik ben verwarrend, maar ik bedoelde mijn reactie als toevoeging aan die van jou. Ik moet echt gewoon gaan slapen en vandaag vergeten of zo. Lief dat je voor me opkwam. (flower)


    26 - 02 - '16

    Broughton schreef:
    (...)

    Sorry ik ben verwarrend, maar ik bedoelde mijn reactie als toevoeging aan die van jou. Ik moet echt gewoon gaan slapen en vandaag vergeten of zo. Lief dat je voor me opkwam. (flower)


    Volgens mij ben ik hier de verwarde. (': Nee, dat is graag gedaan hoor.


    Heaven is a place that we all have