• Hoi hoi.

    Ik wou graag even komen showen met één van mijn nieuwste boeken die ik gekocht heb. Namelijk het bucket list boek voor koppels. (K)



    Ik zag dit liggen en het leek me echt te grappig om te laten liggen. Er staan 250 dingen in die je eens samen gedaan moet hebben. Dit lijkt me echt zo leuk om te doen. Jaja, ik heb weer inspiratie voor nieuwe dates met mijn vriend! Al zag ik er ook dingen in staan zoals een moddergevecht, haha. Daar twijfel ik toch nog een beetje over. Dus ik ben eens heel benieuwd!



    Van dezelfde auteur heb ik nog een bucketlist boek (ooit eens gekocht tijdens een Q-meeting). Misschien moet ik mettertijd de hele serie kopen. Want je hebt er ook voor vrienden, familie,... Dan verveel ik me nooit meer! *O*

    Kennen jullie deze serie/dit boek? Wat was jullie laatste boek dat je kocht?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Oeh, deze moet ik onthouden! Nog nooit van gehoord, maar klinkt super tof (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Haha, een vriendin van mij heeft die ook! Toen ze hoorde dat ik samen was met mijn vriend, was ze superblij, want blijkbaar staat er ook in dat je het boek moet cadeau doen aan een ander koppel :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Een vriendin van mij heeft het bucketlist boek ook. Ik heb er wel eens doorheen gebladerd, staan best leuke (maar ook gekke) dingen in ^^


    It's never gonna happen, Guys.

    Ik heb maandag dit boek gekocht bij de Boekenvoordeel (en die ben ik nu aan het lezen), en dit boek ook, maar die laat ik nog even liggen.

    Ik heb dat bucket list boek wel eens ergens zien liggen, maar niet gekocht...


    oi, suzy

    Altomare schreef:
    Haha, een vriendin van mij heeft die ook! Toen ze hoorde dat ik samen was met mijn vriend, was ze superblij, want blijkbaar staat er ook in dat je het boek moet cadeau doen aan een ander koppel :')

    Hmm, we zullen zien. =P
    En jij kreeg het toen?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Jure schreef:
    Ik heb maandag dit boek gekocht bij de Boekenvoordeel (en die ben ik nu aan het lezen), en dit boek ook, maar die laat ik nog even liggen.

    Ik heb dat bucket list boek wel eens ergens zien liggen, maar niet gekocht...

    Dat zien er nog wel boeken uit die ik zou lezen.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik heb ook precies die twee uit de verzameling! Ik moet dringend weer eens gaan aanduiden/kijken. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    Ik heb ook precies die twee uit de verzameling! Ik moet dringend weer eens gaan aanduiden/kijken. ^^

    Whaw, wat toevallig! *O*
    Jij hebt al wel dingen uit dat boek gedaan?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Whaw, wat toevallig! *O*
    Jij hebt al wel dingen uit dat boek gedaan?


    Eerder de standaard dingen. :p Nog niet echt speciaal iets uit dat boek.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Scandal schreef:
    (...)
    Hmm, we zullen zien. =P
    En jij kreeg het toen?


    Nee, nog niet :') ik betwijfel zelfs of ze er veel uit doen :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Nice. Waar kun je het nu kopen? Betaalbaar en geen scheurpaginaatjes maar enigszins goede druk?


    Aan niets denken is ook denken.

    Micaela schreef:
    Nice. Waar kun je het nu kopen? Betaalbaar en geen scheurpaginaatjes maar enigszins goede druk?

    Ik kocht het voor 12,50 euro bij Standaard boekhandel. Ziet er allemaal zeer oké uit. Je kan er in schrijven, maar dat moet niet echt. ^^
    (Het lag bij de boeken zoals Wreck this journal, gastenboeken, bujo's,...)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Waar zit die ooit? Klinkt heeeeeeeel onbekend hoor.
    Oh ja, ik snap het, het is dat ene krabbelboekje weet je wel.

    -> Bruna dus.

    [ bericht aangepast op 8 sep 2017 - 19:22 ]


    Aan niets denken is ook denken.