• Ja, dan doe je gewoon rare dingen. Zonder reden. Zeggen dat je zus een robot is enzo, dat soort dingen.

    Dus ik hele rare mails sturen naar de meest belangrijke professor op de [verwijderd].
    Even voor de duidelijkheid: Dat is -

    Hij dacht vast: ze heeft of drugs of drank gebruikt of is gewoon altijd heel raar, of nog erger: dat ik verliefd op hem ben of ik weet niet geobsedeerd (ja dat kwam omdat hij onvindbaar is online, maar hé niet zo gek als je naar zn CV kijkt enzo)

    Ik heb me daar later heel erg voor geschaamd (zo ongeveer 2 jaar ofzo, toen durfde ik pas een excuus mail te schrijven. Hij schreef heel netjes en kort terug)

    Maar die man had me dus statistiek gegeven (herkent me toch niet weet je wel 1 van de 200) maar ook bij mijn voorgaande opleiding gezeten ([verwijderd] -> [verwijderd]).

    Dus ik mijn insider van andere opleiding (waar die dus ook les geeft) (Hozan) vragen: Hoezo zit hij daar ook? Zei: "Hij geeft niet slecht les, maar ja, dat niveau is gewoon zo laag, dan gaat iedereen weg. Weet je, kun je thuis ook wel doen." Maar Maarten (ook [verwijderd] maar die gaat gewoon geneeskunde doen hoor): "Ik vond hem saai" Dus ik denk: Jammer voor die man, hij zal er wel betaald voor krijgen maar hij gaf mij altijd veel hogere + betere statistiek les. Was er zo een die je tenminste vragen kon stellen (niet te veel in het college zelf want iedereen haat je dan, ik bedoel like: Iedereen wil gewoon eerder weg, hoe goed je ook les geeft) BTW Hozan doet die opleiding nou wel, maar die gaat niet eens verder naar haar master (nou ja eerst ffe nadenken) -> Die chick heeft dus met een vissenkom en een k theorie gewoon een 7,5 gehaald en haar ECTS terwijl ze haar al lang naar huis hadden kunnen sturen (like ze beledigt haar hele studie terwijl ze hem nog niet heeft afgemaakt, dat filmpje zetten we wel op (anoniem of ander onzinaccount) Facebook, maar nadat ze klaar is: Lekker [verwijderd] beledigen, kom op zeg, dat niveau is lager dan wat ik op de middelbare school heb gedaan?????

    Helaas heb ik laatst weer licht psychotische verschijnselen gehad (nu ben ik manisch das wat anders, daar gooi je lithium tegenaan) dus ik weer EEN HELE LANGE UITLEG naar hem sturen. Helaas: hij is slim dus hij geeft geen antwoord.

    IK ZOU HET WEL FIJN VINDEN OM DE BESTE MAN EENS IN RL TE ZIEN DAN BEN IK MINDER FUCKED UP, NOU IN IEDER GEVAL RUSTIGER. IK BEDOEL IK KEN HEM NIET MAAR IK DROOM OVER DIE MAN? DAT MN BROER EN HIJ SAMEN ZIJN (LIKE SAMEN OP EEN BED) EN IK DAN DOODLEUK BINNENKOM EN MET HEN OP EEN BED GA ZITTEN. HOEZO AKWARD, DIE MAN IS NIET EENS HOMO EN MIJN BROER OOK NIET?
    IK HEB DAT ENE 5 MINUTEN GESPREK NODIG AL ZEGT I NIETS VOOR RUST, DUS HIJ BEANTWOORD MAAR EVEN HEEL SNEL DAT MAILTJE DAT IK MIJN PSYCHIATRISCH VERPLEEGKUNDIGE ([verwijderd])


    JA IK WEET DAT HIJ DIT NIET LEEST MAAR IK MOET GEWOON EVEN ZEUREN!!!

    Mod-mededeling: Bewerkt vanwege bescherming van privacy.

    [ bericht aangepast op 8 sep 2017 - 10:17 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 25 sep 2017 - 11:43 ]


    Aan niets denken is ook denken.