• Vrijdag (en eigenlijk dit hele weekend en maandag) krijg je wat korting in winkels.

    Meestal is deze korting niet echt veel, of wordt je gewoon opgelicht (vooral bij elektronica, dan doen ze de prijs een week van te voren vaak gewoon hoger)
    Toch word ik elk jaar wel weer verleid om iets te kopen. Meestal koop ik dan dingen die ik sowieso toch al wou hebben.

    Wat hebben jullie gekocht of willen jullie nog kopen?

    Ik zelf heb 2 Jeffree Star lipsticks gekocht (een zonder korting, maar die wou ik graag hebben lol) en een jurkje van Boohoo. En ik heb bij de Douglas een nieuwe Mac Lipstick gekocht (Velvet Teddy) want die was door de 25% korting nu gratis in combinatie met een giftcard die ik nog had. Ik wil eigenlijk nog een jurkje kopen bij prettylittlething, maar ik twijfel daar nog een beetje over. Ook wil ik nog een nieuwe dekbed overtrek, maar die heb ik niet perse nu nodig.


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik heb op steam een aantal games gekocht en die hebben wel echt goeie korting dus happy me!


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik heb een nieuwe gaming headset gekocht aan 43% korting - moest sws nog een nieuwe koptelefoon hebben en aangezien ik tegenwoordig wel game met voice chat, wat ik daarvoor nooit deed, was dat geen overbodige luxe. Zeker niet omdat m'n headset die ik nu heb vijf jaar oud is en een iffy connector heeft.

    [ bericht aangepast op 25 nov 2018 - 12:38 ]


    Ex astris, sciencia

    Ik heb ook een nieuwe koptelefoon gekocht waar ik al weken over aan het kwijlen was maar hem echt veels te duur vond. Maar zaterdag ging er bij Coolblue plots 60 euro vanaf dus toen toch maar besteld. :P


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Ik heb drie kledingstuks gekocht online. Nu hopen dat ze ook effectief passen. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik heb een laptop gekocht en hij was een aantal honderden euro's goedkoper. Ik wilde er altijd al eentje hebben, maar ik had er geen geld voor, maar nu wel. :Y) Ik ben zelf een leek om er eentje uit te kiezen, omdat ik de kennis er niet voor heb, dus mijn lieve broer die heeft hem gehaald en uitgezocht. (:


    One Who Travels A Higher Path.

    Ik heb geshopt voor mijn vriend omdat ik er zelf geen geld voor had, en hij zelf een hekel heeft aan shoppen, haha. Maandag had ik al een chromecast gekocht bij de mediamarkt.


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Ik moet zeggen, ik vond het deze keer minder dan andere jaren. Nu heb ik echt maar één goede deal kunnen scoren haha. Maar ik ben er wel blij mee.
    Verder heb ik "gewoon" gekocht om al wat cadeaus voor met nieuw-jaar in huis te hebben (:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Teddy Velvet is prachtig.

    Ik heb alleen parfum gekocht, die normaal 40 euro is en nu 27,50 so I'm pretty satisfied, helaas was ik een kortingskaart vergeten anders was daar nog weer 10% afgegaan :')


    Life is a beautiful struggle

    Een nieuwe BH bij de Honkemöller voor een hele mooie prijs, nieuwe Dr Martens die ik toch al wilde (bijna 100 euro korting, whoo), een nieuwe playstation 4 controller.. Ja, dat was het wel zo'n beetje. Normaal doe ik er nooit aan mee maar goed, dit spul had ik toch al nodig.


    ars moriendi

    Ik heb Docter Martens besteld, ik weet alleen niet hoe ze zitten, ik heb de matentabel een beetje vergeleken met een aantal schoenen die ik heb, dus ik hooooop dat ze goed passen!

    Ik wilde ze al zo lang, ze stonden al maanden open op een tabblad in mijn browser en nu waren ze toen ik m'n browser weer opende ineens 'maar' €105,-! (ik heb nog nooit zulke dure schoenen gekocht lol). Zat wel te twijfelen, maar m'n moeder spoorde me aan om ze toch maar te kopen "want je werkt toch al zo hard".

    Op Black Friday zelf was ik heel doelgericht naar de Primark en toen heb ik voor m'n zusje maar een trui meegenomen die ze heel graag wilde hebben. Wat ik zocht, kon ik niet vinden, maar ik heb wel een perfecte set gevonden om cadeau te geven op kraamvisite die normaal gesproken 17 euro zou zijn en nu maar 8 :D


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    Ik heb Docter Martens besteld, ik weet alleen niet hoe ze zitten, ik heb de matentabel een beetje vergeleken met een aantal schoenen die ik heb, dus ik hooooop dat ze goed passen!

    Ik wilde ze al zo lang, ze stonden al maanden open op een tabblad in mijn browser en nu waren ze toen ik m'n browser weer opende ineens 'maar' €105,-! (ik heb nog nooit zulke dure schoenen gekocht lol). Zat wel te twijfelen, maar m'n moeder spoorde me aan om ze toch maar te kopen "want je werkt toch al zo hard".

    Omg, welke heb je gehaald? Ik heb ook mijn eerste paar besteld met Black Friday omdat ik ze altijd prachtig mooi heb gevonden en een vriend en vriendin van me zweren bij de kwaliteit. Het schijnt dat ze in het begin wel heel kut zijn met inlopen maar daarna heel lekker zitten.


    ars moriendi

    Ik heb twee winterjassen gekocht van asos, twee broeken en een shirt, heeeel veel happy socks, een shitload aan nieuwe telefoonhoesjes op aliexpress (want ik heb ook een nieuwe telefoon, maar niet bij een Black Friday-deal gekocht)


    tya

    Sasageyo schreef:
    (...)
    Omg, welke heb je gehaald? Ik heb ook mijn eerste paar besteld met Black Friday omdat ik ze altijd prachtig mooi heb gevonden en een vriend en vriendin van me zweren bij de kwaliteit. Het schijnt dat ze in het begin wel heel kut zijn met inlopen maar daarna heel lekker zitten.


    Blauwe met glitters. Pascal 14nogwattes. Geen idee hoe ik ze ga combineren tho. Maar ik wilde ze al zo lang, oef


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik heb LA noire gekocht voor de Nintendo switch. Scheelde de helft (:


    26 - 02 - '16

    Derks schreef:
    Ik heb Docter Martens besteld, ik weet alleen niet hoe ze zitten, ik heb de matentabel een beetje vergeleken met een aantal schoenen die ik heb, dus ik hooooop dat ze goed passen!

    Ik wilde ze al zo lang, ze stonden al maanden open op een tabblad in mijn browser en nu waren ze toen ik m'n browser weer opende ineens 'maar' €105,-! (ik heb nog nooit zulke dure schoenen gekocht lol). Zat wel te twijfelen, maar m'n moeder spoorde me aan om ze toch maar te kopen "want je werkt toch al zo hard".

    Op Black Friday zelf was ik heel doelgericht naar de Primark en toen heb ik voor m'n zusje maar een trui meegenomen die ze heel graag wilde hebben. Wat ik zocht, kon ik niet vinden, maar ik heb wel een perfecte set gevonden om cadeau te geven op kraamvisite die normaal gesproken 17 euro zou zijn en nu maar 8 :D


    Ik heb zelf ook Dr. Martens! Als ze te strak zitten moet je het zooltje die in de schoen zit er even uithalen. Dan zitten ze wat beter. En als je ze dan hebt ingelopen kan je ze er weer in doen. Ik had 2 dagen even pijn, maar nu lopen ze super goed!


    Alleen maar tranen van geluk