• Hallo users van het goede leven,

    Er is een verhaal waar ik al jaren (geen grapje, járen) aan werk en ideeën voor probeer op te doen. Nu is de tijd gekomen dat ik er eindelijk genoeg van heb en het grondig wil herschrijven. Het eerste klad is namelijk te slecht (en hilarisch) om helemaal door te kunnen lezen, niet alleen als schrijfster. Ik bedacht me dat het handig zou zijn voor een co - writer te zoeken, gezien het in mijn eentje me niet gemakkelijk afgaat.
          Is er iemand die dit aandurft? Zo ja: stuur me dan een berichtje en ik zal z.s.m. reageren. Desnoods kunnen we ook e - mail uitwisselen voor degenen die regelmatig op Q rondstruinen. Zelf houd ik me de laatste tijd ook wat vaker op de achtergrond, dus dat is geen probleem. Echter, ik zou het wel fijn vinden als je goed ABN en interpunctie gebruikt. Dit is toch wel een must. Daarnaast is het ook wel vanzelfsprekend als je met ideeën komt en niet bang bent voor kritiek, ook niet om het te leveren.



    T H E
    B O N E S
    O A T H †
    • • •

    Er is een eeuwigheid voorbij sinds de poort tussen de twee werelden met moeite gesloten is. Ithria is nu een machtig, betoverend koninkrijk en verkeert sinds lange tijd in voorspoed en geluk— niet wetende dat er indringers in het land bevinden, vervolgen ze hun dagelijkse routine.
    Ondertussen hebben de zwarte magiërs een kind voorzien, later een krachtige vrouw die het kwaad uit zal roeien, en beoefenen een ritueel op haar uit. Iets wat enkel dood en verdoemenis met zich meebrengt.

    In de aankomende jaren groeit de duisternis binnenin Nerita, zijn de eerste tekenen van de ondergang te bemerken en vallen er meerdere doden rondom een geheimzinnig meer die de koude rillingen over eenieders lichaam laat lopen.
    Als slag op de vuurpijl wordt er een premie op Nerita's hoofd gesteld en leert ze dat niet iedereen te vertrouwen valt. . .


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Catmint schreef:
    (...)
    Als je het op Quizlet zet, zeker doen! Ik wist niet zeker of je het hier wilde posten, dus vandaar dat ik het aanbied ^^ maar de bètas staan te springen om nieuwe hoofdstukjes om na te kijken, dus ik moedig je volledig aan om dat te doen c:

    Uiteindelijk is het wel mijn bedoeling dat te gaan doen, inderdaad. Ik heb hier al een hele tijd aan willen werken, maar elke keer komt er wat tussen dus hopelijk gaat het dit keer beter. In elk geval, bedankt voor het aanbieden!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik wil wel co-auteur worden. Ik kan meestal elke dag online op Quizlet, alleen soms een paar probleempjes i.v.m. school. En ik weet ook niet zeker of je iemand wilt die bijna 14 is (25e van deze maand. Alleen het is niet dat ik geen ervaring heb met schrijven, je kan altijd mijn Quizlet account bekijken, en op school (Atheneum TTO 3) moet ik best vaak verslagen en soms ook verhaaltjes schrijven.


    NETFLIXER 4 LIFE

    Kyonakoenen schreef:
    Ik wil wel co-auteur worden. Ik kan meestal elke dag online op Quizlet, alleen soms een paar probleempjes i.v.m. school. En ik weet ook niet zeker of je iemand wilt die bijna 14 is (25e van deze maand. Alleen het is niet dat ik geen ervaring heb met schrijven, je kan altijd mijn Quizlet account bekijken, en op school (Atheneum TTO 3) moet ik best vaak verslagen en soms ook verhaaltjes schrijven.

    Als je me een stuk van een verhaal opstuurt, dan kan ik bekijken hoe je schrijfstijl is.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Iemand anders?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik denk dat ik het wel erg leuk zou vinden, maar niet zeker weet of ik er echt genoeg tijd voor heb... Zoek je iemand die elke dag iets kan schrijven? Of is één a twee keer in de week genoeg?


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Centurio schreef:
    Ik denk dat ik het wel erg leuk zou vinden, maar niet zeker weet of ik er echt genoeg tijd voor heb... Zoek je iemand die elke dag iets kan schrijven? Of is één a twee keer in de week genoeg?

    Nee hoor, het hoeft niet elke dag te zijn. Als het maar wel regelmatig genoeg is in de week, al is het alleen om te overleggen. De mensen die zich tot nu toe hebben voorgesteld hiervoor reageren niet dus ik zou het fijn vinden als het bij jou wel kon.
    Het verhaal zelf heeft geen haast, het gaat er gewoon om dat ik het eindelijk geschreven wil hebben.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik zou willen dat ik je kon helpen, lief.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    Ik zou willen dat ik je kon helpen, lief.

    Dat kan je ook!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Transcend schreef:
    (...)
    Nee hoor, het hoeft niet elke dag te zijn. Als het maar wel regelmatig genoeg is in de week, al is het alleen om te overleggen. De mensen die zich tot nu toe hebben voorgesteld hiervoor reageren niet dus ik zou het fijn vinden als het bij jou wel kon.
    Het verhaal zelf heeft geen haast, het gaat er gewoon om dat ik het eindelijk geschreven wil hebben.


    Ik ben wel elke dag online, dus overleggen is geen punt! Als je wat van mijn schrijfstijl wilt zien, kan ik je dat wel pb'en.


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Centurio schreef:
    (...)
    Ik ben wel elke dag online, dus overleggen is geen punt! Als je wat van mijn schrijfstijl wilt zien, kan ik je dat wel pb'en.

    Graag!


    Quiet the mind, and the soul will speak.