• Maakte ik dit account :Y)

    Bijna vergeten een topic te maken, maar beter wat later op de dag dan nooit. Op 17 oktober 2007 was ik foto's aan het zoeken van Gerard Way en kwam ik op Quizlet terecht. Herinnert iemand zich de emo-periode nog? :W
    Ik ben in de tussentijd mod geweest en nu ben ik een bèta, dus ik kan met veel trots zeggen dat ik mijn Q-ambities heb kunnen waarmaken. c: Belangrijker, though, is het feit dat ik hier hele toffe mensen heb leren kennen. Het is jammer dat Quizlet minder druk is geworden, maar ik kan met veel zekerheid zeggen dat ik hier zal blijven rondzwerven tot het einde. Wel even hopen dat dat einde nooit komt. :')

    Ik kan geen vraag bedenken om dit topic nuttig te houden, dus neem wat taart:



    8 moet 10 zijn, ughhhh


    Caution first, always.

    Prompto schreef:
    (...)

    haaam


    We moeten binnenkort afspreken om dat te kijken maar het kost altijd 1000 euro om heen en weer te gaan ):


    Caution first, always.

    Gefeliciteerd! 🎉🎉


    26 - 02 - '16

    Noct schreef:
    (...)
    We moeten binnenkort afspreken om dat te kijken maar het kost altijd 1000 euro om heen en weer te gaan ):


    Omg yaaas 😩 en jaaa ☹️
    Misschien ergens met Gorillaz :>


    I'll see you on the dark side of the moon

    True that. Ik herinner het mij ook nog allemaal. Van het Tokio-Hotel filter tot de series. Het was ook echt mega-druk. Elke minuut nieuwe quizzen of verhalen. Er worden bijna geen quizzen meer gemaakt eigenlijk.


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Gefeliciteerd! (hoera)


    -