• In November is het weer zo ver: Dutch Comic Con komt weer, maar dan de Winter Edition! Omdat ik de vorige 2 keer voor de normale versie in Maart een topic had gemaakt, dacht ik dat het leuk zou zijn om ook voor deze eentje te maken, om te zien welke q-ers er heen gaan, en elkaar updated houden over de eventuele cosplays die we gaan dragen! En wellicht een kleine Q meeting op een van de dagen? Of allebei?? c:


    Locatie:
    Dutch Comic Con 2017 zal plaatsvinden in de Jaarbeurshallen, op loopafstand van Utrecht Centraal en de historische stad. Jaarbeurs is goed bereikbaar met zowel openbaar vervoer als met de auto.
    Jaarbeurs Utrecht
    Jaarbeursplein 15
    3521 AM
    Utrecht


    Wanneer:
    Het zal plaatsvinden op zaterdag, 18, en zondag, 19 november.
    Tijden zijn :
    • Zaterdag (18 november): 10.00 tot 18.00
    • Zondag (19 november): 10.00 tot 17.00

    Kosten:
    De Early-Bird kaarten zijn verlopen, maar er zijn nog reguliere kaarten tekoop:
    Weekendticket; het hele weekend geldig, is nu €35!
    Saturdayticket; alleen op 25 maart geldig is nu €20!
    Suundayticket; alleen op 26 maart geldig is nu €20!
    Kinderen tot 6 jaar zijn gratis, en kaarten aan de deur zijn €2,50 duurder.

    Speciale gasten:
    • Spencer Wilding.
    • Keegan Connor Tracy.
    • Jared Gilmore.
    • Lotte Verbeek.
    • Carolina Ravassa.
    • Tom Hopper.

    Ook is Maul Cosplay op DCC te vinden deze november, netals Fenix Fatalist Cosplay en Germia. Deze 3 zullen jureren bij de Cosplay Contest!
    Ook zullen er verschillende auteurs en artists te vinden zijn.

    Dus nu is de vraag: Wie ziet er een meeting wel zitten? Natuurlijk gaat dit niet de hele tijd duren, want iedereen gaat uiteindelijk waarschijnlijk hun eigen gangetje of de groep splitst in kleinere groepjes; maar een momentje samenkomen lijkt me super gezellig!

    Dus meldt hieronder aan welke dagen jij op DCC bent als je interesse hebt!
    [Welke dag?] || [Username] || [Naam] || [Vanuit waar reis je? (voor eventueel samen reizen]
    Naamveranderingen graag doorgeven.
    Zaterdag:
    Bayek || Shania || Lopik.
    Spideyman || Anne || Utrecht.
    Giantsbane || Natas || -
    Slughorn || Danique || -
    Laleah || Leah || -
    Aventia || Loïs || -


    Twijfel:
    Chilton || - || -
    Giantsbane || Natas || -
          Zondag:
    Bayek || Shania || Lopik
    Valeska || Famke || -


    COSPLAY :
    Ik ben iemand die in cosplay komt, dus hieronder zal ik zetten wie er in cosplay komt, en als wie + op welke dagen! Dus meld dit ook als jij hierbij wilt:
    [Username] || [Naam] || [Als wie? & Welke dagen?] || [Eventuele foto of link naar foto als je je cosplay wilt laten zien]
    Bayek || Shania || Zaterdag: waarschijnlijk als H2ODelirious, YouTuber. Zondag: Keith Kogane, Voltron. ||
    Chilton || - || Duo: Hannibal Lecter en Frederick Chilton uit Hannibal ||
    Aventia || Loïs || Amy Pond op Zaterdag.


    DCC APP:
    Bij interesse kan deze aangemaakt worden.

    [ bericht aangepast op 16 nov 2017 - 19:47 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Giantsbane schreef:
    Sooo wie wat waar morgen?

    Ik ben er persoonlijk pas om 2 uur ish omdat mijn zus moet werken, dus we kunnen rond dat uur even bij de vooringang afspreken ?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Idk of een meetup voor mij gaat lukken aangezien ik 3 photos heb en al vrienden ga meeten
    Maar als je een blond meisje met een bril en een: I relate to steve rogers cause I too would start a civil war to protect Bucky Barnes- shirt ziet liepen zeg vooral hoi!


    --

    BuchananBarnes schreef:
    Idk of een meetup voor mij gaat lukken aangezien ik 3 photos heb en al vrienden ga meeten
    Maar als je een blond meisje met een bril en een: I relate to steve rogers cause I too would start a civil war to protect Bucky Barnes- shirt ziet liepen zeg vooral hoi!

    Wat een geweldig shirt :W
    Ik loop in een blauw vest met een Jason Voorhees masker c:


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Eh er is één workshop waar ik heen wil en die begint net om kwart voor twee. :p


    Every villain is a hero in his own mind.

    Giantsbane schreef:
    Eh er is één workshop waar ik heen wil en die begint net om kwart voor twee. :p

    aahhh balen :c


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Hellloo! Superbelangrijke vraag daarom alles dikgedrukt!!

    Ik was vandaag op de comic con en er was een stand met japanse thee en heeele mooie japanse lampen, maar ik ben helemaal vergeten een visitekaartje te zoeken en weet ook niet hoe ze heten of waar ze precies staan. Want ik vond de lampen zo gaaf!

    Is er iemand die morgen nog gaat en voor mij kan kijken? Dat zou ik zooooo tof vinden!



    #DurfTeVragen

    [ bericht aangepast op 18 nov 2017 - 17:41 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    Hellloo! Superbelangrijke vraag daarom alles dikgedrukt!!

    Ik was vandaag op de comic con en er was een stand met japanse thee en heeele mooie japanse lampen, maar ik ben helemaal vergeten een visitekaartje te zoeken en weet ook niet hoe ze heten of waar ze precies staan. Want ik vond de lampen zo gaaf!

    Is er iemand die morgen nog gaat en voor mij kan kijken? Dat zou ik zooooo tof vinden!



    #DurfTeVragen

    Ik kan morgen wel even kijken voor je? Weet je nog ongeveer waar die stond?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    @laleah ik heb gevraagd maar ze hadden geen visite kaartje oid ze staan enkel op cons.


    — Inner peace, it's hard to find. —