• Nu ik hiernieuwde motivatie heb gevonden voor mijn verhaal heb ik er in alle gekkigheid nog een personage ingegooid. Het probleem is echter: hij heeft nog geen naam, en ik kan er zo 1, 2, 3 niet een bedenken. Help?
    Zijn achternaam is Howard en zijn beste vrienden heten Rodrick en Cedric. Oh, en het speelt zich af rond 1850 :Y)


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Nadat ik de namen Rodrick en Cedric in getypt en daarna de generator wat namen uit laten kiezen. Daarvan heb ik er weer een paar uitgekozen. Hoop dat er naam voor je bij zit, ik wilde een link plaatsen naar de generator, maar dat wilde niet lukken.

    Namen
    Alaric
    Edmund
    Evander
    Fabian
    Kingsley
    Lawrence

    [ bericht aangepast op 5 jan 2019 - 18:40 ]


    Physics is awesome

    Walter, William, Richard? Edward? Idk man hahaha. Succes met je verhaal tho! Ik ben benieuwd 🌚


    look at the stars, look how they shine for you;

    Frederick :')

    FRIDERICUS schreef:
    Frederick :')

    Dat vind ik een hele goede, maar dat lijkt toch nog net iets te veel op rodrick :c

    @ de rest: Bedankt! Ik zit nu op Florian, maar ik weet nog niet helemaal wat ik daarvan vind...


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Fenrys schreef:
    (...)
    Dat vind ik een hele goede, maar dat lijkt toch nog net iets te veel op rodrick :c

    @ de rest: Bedankt! Ik zit nu op Florian, maar ik weet nog niet helemaal wat ik daarvan vind...


    Site met generator

    Nu lukt het wel om een link te plaatsen. Aan de rechterkant staat de naam generator, daar kun je kiezen voor welk geslacht je een naam wil en eventueel wat namen invoeren als inspiratie. Ze hebben ook lijstjes met namen en op de site kan je ook zien wat een naam betekent. Hoop dat je er iets aan hebt en een naam vind!


    Physics is awesome

    CarIyIe schreef:
    (...)

    Site met generator

    Nu lukt het wel om een link te plaatsen. Aan de rechterkant staat de naam generator, daar kun je kiezen voor welk geslacht je een naam wil en eventueel wat namen invoeren als inspiratie. Ze hebben ook lijstjes met namen en op de site kan je ook zien wat een naam betekent. Hoop dat je er iets aan hebt en een naam vind!

    Thanks! Ik ga er zo even naar kijken.


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Ashleigh
    Barclay
    Bradley
    Calder
    Calvert
    Fuller
    Grantham
    Hadley
    Huntley
    Jefferson
    Kingston
    Launcelot
    Lawford
    Marlow
    Nash
    Norwood
    Paxton
    Pollock
    Prescott
    Radford
    Randell
    Rayburn
    Ryley
    Saunderson
    Seger
    Sykes
    Tarrant
    Thorn
    Twyford
    Walwyn
    Wickham
    Willoughby
    Yale
    Yardley


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Seasons schreef:
    Ashleigh
    Barclay
    Bradley
    Calder
    Calvert
    Fuller
    Grantham
    Hadley
    Huntley
    Jefferson
    Kingston
    Launcelot
    Lawford
    Marlow
    Nash
    Norwood
    Paxton
    Pollock
    Prescott
    Radford
    Randell
    Rayburn
    Ryley
    Saunderson
    Seger
    Sykes
    Tarrant
    Thorn
    Twyford
    Walwyn
    Wickham
    Willoughby
    Yale
    Yardley

    Oh wauw, Barclay is echt een vreselijke naam hahaha


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Ik vind Edmund wel tof


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)