• Hoi lieve mensen van Q.

    Eerst en vooral om dit topic duidelijk te houden: ik ga stoppen met Q.
    Ik moet toegeven dat het een impulsieve beslissing van me is, maar toch voelt het ergens wel goed.
    De laatste tijd verwaarloosde ik m'n vrienden en familie en m'n studies doordat ik hier op Q was of aan het denken was aan Q. Laat me duidelijk zijn, ik doe/deed dat heel graag. Nadenken over nieuwe verhalen, nieuwe personages, wat je gaat schrijven bij een rpg,... maar ik besteedde hier gewoon te veel tijd aan (hoewel ik niet zo heel vaak online was).
    Bovendien heb ik gemerkt dat ik mij niet meer aan mijn beloftes kon houden hier op Quizlet. Zo heb ik bijvoorbeeld beloofd om mijn verhaal 'hand in hand' of mijn verhaal 'puntkomma' af te maken en zoals je ziet is dat tot op heden nog niet gelukt.
    Ik wil dus graag even iedereen bedanken die ooit met mij gepraat heeft hier, rpg met me heeft gespeeld, co-writer is geweest, m'n verhalen heeft gelezen,...
    Jullie zijn geweldig! en Quizlet is dat ook!
    Daarom hoop ik ook uit de grond van mijn hart dat deze site terug gaat opleven zoals vroeger en wie weet zie je mij hier over een paar jaar of een paar maanden wel terug.

    Ik vond gewoon dat jullie deze uitleg wel even verdienden, zodat jullie tenminste weten waarom ik niet meer reageer,...
    En vergeet niet: ik hou van jullie allemaal, ik zal jullie nooit vergeten!

    Ik ga nog niet meteen m'n account verwijderen omdat alles dan wel ineens heel definitief is + ik wil nog een kopie maken van mijn verhalen, maar waarschijnlijk zal ik het over een aantal maanden verwijderen.


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    (heart2) We zullen er altijd voor je zijn!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Jammer om te lezen.. ik weet dat ik ooit met je ge-rpgt heb en je erg gezellig was en goed schreef =)
    Veel succes in de toekomst <3


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Jammer!


    16 - 09 - '17

    Minder dat je weggaat, maar daarbuiten veel geluk/plezier gewenst.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Woow, ik had dit topic nog helemaal niet gezien. Wat jammer dat je weggaat! Ik heb altijd van je verhalen gehouden. Je schrijft zo goed! Ik hoop echt dat je niet ophoudt met schrijven, maar ik begrijp wel dat je stopt met Q!
    Ik wens je heel veel succes met je studie en alles daarbuiten! Hopelijk heb je wat meer tijd voor alles.
    Ik ga je echt missen hier. Vooral je te gekke verhalen! En ik ga je ook niet vergeten (:

    Veel liefs!

    Xxx


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.