• Oke. Seriously.
    Ik word helemaal gestoord van mijn co-writer. En ik heb haar niet eens co-writer gemaakt, ze nodigde zichzelf uit om te helpen.
    Ik weet dat ze er niks aan kan doen, maar ze typt allemaal dingen die ik niet in het verhaal wil!

    Net was ik bezig met een zin, loopt ze weer met haar pootjes over het toetsenbord heen, staat er een enorme rij O's en wat HDSFKJDSFH ertussendoor. Ik snap dat het avant-garde is, en gewoon zo modern dat ik het niet snap... Maar ik wil niet dat ze mijn verhaal zo verandert op zulke random momenten.
    En dan nog iets, iedere keer als ik hard aan het werk ben, ligt zij gewoon te slapen. Ongelofelijk.



    Hier is een foto van de kleine crimineel die het doet.



    [ bericht aangepast op 1 jan 2017 - 1:56 ]


    Veni, Vidi, Coffee.

    HAHAHAHAHAHA! :Y)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Hahahaha ik moest lachen

    Maar met drie katten herken ik je verhaal!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eau my god wat een super schatje is dat 😍😍😍

    @Eledhel Hahah, drie nog wel!! Dan zit je met nog meer random O's in je documenten =DD
    Maar het is wel altijd gezellig en lekker warm ^^

    @Regenboogschaap Dank je! Ze is ook best wel een schatje in persoonlijkheid (:


    Veni, Vidi, Coffee.

    Schandalig!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik zal toch echt de spellingspolitie op haar afsturen, ook al is het nog zo'n schatje. (;

    Mijn twee katten zijn meestal gelukkig niet zulke boeven, ze lopen netjes achter me over de bankleuning of ze springen over mijn schoot heen.
    Af en toe weten ze toch een stiekeme aanval in mijn documenten te krijgen, maar ze worden dan ook al snel betrapt.
    Waar vooral mijn jongedame zich schuldig aan maakt is het verduisteren van muizen. Dan gaat ze zo dicht tegen mijn zij aan liggen dat of de muis zo goed als onder haar verdwijnt of ik totaal geen plek meer heb voor het ding om neer te leggen.


    Credendo Vides

    Hahaha! Dus jij ging schrijvend het nieuwe jaar in? (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Awwh, dat is gewoon té schattig.

    Hahaha. Ze wou je gewoon helpen, maar weet vast niet hoe :p


    It's never gonna happen, Guys.

    Eledhel schreef:
    Hahahaha ik moest lachen

    Maar met drie katten herken ik je verhaal!


    Stenenlikker

    Haha


    16 - 09 - '17

    DreamerN schreef:
    Ik zal toch echt de spellingspolitie op haar afsturen, ook al is het nog zo'n schatje. (;

    Mijn twee katten zijn meestal gelukkig niet zulke boeven, ze lopen netjes achter me over de bankleuning of ze springen over mijn schoot heen.
    Af en toe weten ze toch een stiekeme aanval in mijn documenten te krijgen, maar ze worden dan ook al snel betrapt.
    Waar vooral mijn jongedame zich schuldig aan maakt is het verduisteren van muizen. Dan gaat ze zo dicht tegen mijn zij aan liggen dat of de muis zo goed als onder haar verdwijnt of ik totaal geen plek meer heb voor het ding om neer te leggen.


    Awww dat is echt cute!!

    En @Scribe, yes! Ik lag met griep op de bank, dus dan maar laptopje erbij en af en toe meebleren met de familie op de top2000 =D


    Veni, Vidi, Coffee.

    Wat een poepie!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Potverdorie wat een nachtmerrie zo'n horror co-writer (cat)
    A vewy cute one tho c:

    Is het erg dat ik bij jouw naam aan Frank&Frey van Disney Monopoly moet denken

    [ bericht aangepast op 1 jan 2017 - 14:59 ]