• "De beste lezer die een schrijver zich kan wensen."


    Complimentjes
    Ohanaa
    Hey Shaybuttah!
    Je schrijft echt geweldig en ik hoop dat je snel verder gaat!
    XxX
    Ohanaa


    Laleah
    Lieve Rachel,

    Het werd tijd dag jij even in het zonnetje werd gezet, want jij spookt altijd stiekem rond op Quizlet en strooit met reacties als zwartepiet met pepernoten, maar nu ben jij het die leuke reacties krijgt. Ik ken jou nu al, wat is het, 3 of 4 jaar en we hebben elkaar eindelijk in Utrecht voor het eerst ontmoet en dat was echt een topdag! Ik wist het al van al die jaren contact, maar toen heb ik zeker gezien hoe lief, grappig en wat voor een geweldig persoon jij bent! Er gaat geen moment voorbij dat je mij niet aan inspiratie helpt in mijn verhalen, en af en toe ook een schop onder mijn titanium togus voor motivatie *wink wink*. Geniet van dit dagje met al deze complimentjes, want je hebt ze allemaal verdient!

    Heel veel knuffels,
    Leah
    Complex
    Lieve Shaybuttah,

    Vandaag is het jou beurt om in het zonnetje gezet te worden en hierbij help ik dan ook graag. Jij bent, geloof ik, één van mijn trouwe lezers en daar ben ik ontzettend dankbaar voor. Je motiveert me en maakt me altijd blij met een reactie. Nu is het jou beurt om blij te worden van een klein berichtje. Je bent een topper en ook al ken ik je nauwelijks, ik ben blij dat je er bent!:)

    Veel liefs, Complex


    Cunning
    Lieve Shaybuttah,

    Heel erg bedankt voor het trouw volgen van mijn verhalen en het plaatsen van leuke en lieve reacties!
    Potterheads for life! *Malfoyheads klinkt zo raar*

    Liefs, Amber

    Creatie(s) in de kijker
    Helaas is Shaybuttah al meer dan een jaar niet meer actief aan het schrijven, maar wat ze schrijft, is geweldig! En wie weet zal ze wel verder schrijven? Ook al is het niet afgerond, neem vooral een kijkje bij deze Draco Malfoy story!
    A girl without secrets is no girl • Draco Malfoy •
    the ones that love us never really leave us. And I have never expect that you become one of them.


    There evil is our good, we came together when the times are at the darkest.

    Hebben jullie nog een lief complimentje of meerdere voor deze top user? Laat deze dan zeker achter in dit topic!


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Fijne week toegewenst! ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    Antheia schreef:
    Fijne week toegewenst! ^^


    16 - 09 - '17

    Oh my god, girls wat lief!! Wat onverwachts. Jullie verhalen zijn zo top ik krijg ook echt zo veel zin en inspiratie om zelf het schrijven weer op te pakken.

    Jullie verhalen houden mij op de been, ik ben altijd zo blij met een nieuw hoofdstuk van jullie! Wat een super lief gebaar!!

    Je verdient het meisje! Geniet er van! Big hug!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Fijne week ^^


    It's never gonna happen, Guys.

    Wat leuk om te zien dat de users die niet zo actief zijn op het forum ook uitgebreid in de bloemetjes worden gezet ^^ een hele fijne week toegewenst meid!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Hopelijk heb je een fijne week! *O*


    Ik wil een tuin vol egels