• Hey allemaal!

    Ik ben momenteel aan het brainstormen en voorbereidend schrijven over een verhaal dat ik op papier - of ja, mijn beeldscherm - wil krijgen. In feite is het een herwerking van een herwerking (Jij/Ik) van een herschrijving (Vonnis) van een idee (Levenslang). Ha, misschien dat sommigen onder jullie het herkennen en denken: 'Whut, alweer?', en dan denk ik vrolijk met je mee, hahaha.
          Anyways, ik ben dol op covers, dus vandaar dat ik op zoek ben naar eentje voor dit... ding. Ik heb zelf al wat afbeeldingen gezocht en ben op een vrij goede afbeelding gestuit:
    Deze dus.
          Ik ben alleen geen kei in productief zijn én covers maken, dus je kan zien waar dit heen gaat. Graag zou ik er dus de titel op willen, en dat mag in een lekker creatieve stijl zijn. Al helemaal als het bij de afbeelding of bij de titel zelf past. MAAAR (dat is een maar met een A te veel, wat het belang van de maar benadrukt!). Je mag ook een andere afbeelding zoeken, moest je daar tijd, zin en/of een reden voor hebben. Ik bijt niet (op dit uur van de dag)!
          Dan nog de laatste, best wel interessante informatiedingetjes:
    De titel: Letter na letter. (Je mag spelen met hoofdletters en kleine letters, plaatsing, versieringen, whatever...)
    Horizontaal, alsjeblief.
    Sfeer & afbeeldingen. Niet te luchtig, het is geen heel humoristisch verhaal, en liefst iets wat terugslaat op letters, lezen, boeken en/of kranten.
    En waar gaat dit verhaal dan over? Het gaat over Anna, een beetje, maar niet helemaal cliché stil meisje dat graag leest en Cas, een beetje, maar niet helemaal cliché badboy, die niet graag leest, want hij kan het niet goed, en enkele jaren in de gevangenis heeft gezeten. Het lezen is het niet het hoofdthema, maar wel een beetje het bindingsmiddel van het verhaal, vandaar dat ik het wel leuk vind dat het terugkomt in de titel en de cover.

    Zijn er nog dingen die je wil weten? Vraag maar raak!
    En alvast bedankt ^^
    Liesje


    Mhm?

    Iemand geïnteresseerd? (:


    Mhm?

    Ik wil wat proberen, maar dat wordt pas na het weekeind, want ik heb reteveel deadlines atm.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Polar schreef:
    Ik wil wat proberen, maar dat wordt pas na het weekeind, want ik heb reteveel deadlines atm.


    Geen probleem (:


    Mhm?

    Heb je nog wat nodig?


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ik kan wel iets proberen ^^


    obsessive rage

    Jullie mogen altijd iets proberen (:


    Mhm?

    Zal ik doen!


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Liesje, I did a thing.


    look at the stars, look how they shine for you;

    ^ Fenks, Anna (: Hij is heel mooi!

    Heb je trouwens mijn pb'tje ontvangen, over het proeflezen, of is het ergens anders verdwaald? (:


    Mhm?