• [ bericht aangepast op 2 nov 2020 - 18:44 ]

    Hahaha, wat leuk! Ik had deze post al op insta gezien, maar toch leuk om de context nog een beetje helderder te hebben haha. Fijn dat je het zo leuk hebt gehad!


    look at the stars, look how they shine for you;

    Polar schreef:
    Hahaha, wat leuk! Ik had deze post al op insta gezien, maar toch leuk om de context nog een beetje helderder te hebben haha. Fijn dat je het zo leuk hebt gehad!

    Ja, ik zou best willen zeggen waar het over ging maar eigenlijk moet je dat dan ook gewoon zien. Want een grap uitleggen is natuurlijk nooit echt leuk haha. ^^

    Wat gaaf!


    And then we'll see it.

    Leuk, Laura! Fijn dat jullie het leuk vonden en een goede show vonden. (:


    One Who Travels A Higher Path.

    IK GA DE DERTIGSTE!!! IK VERHEUG ME ER ZOOO ERG OP!!!|

    Maar nu ff om te nieuwsgieren... hoe heb je een foto met hem gefikst?? Dat wil ik ook [a]


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Koffie schreef:
    Wat gaaf!

    Jaa ^^
    Antheia schreef:
    Leuk, Laura! Fijn dat jullie het leuk vonden en een goede show vonden. (:

    Zeker. ^^

    tubbietoost schreef:
    IK GA DE DERTIGSTE!!! IK VERHEUG ME ER ZOOO ERG OP!!!|

    Maar nu ff om te nieuwsgieren... hoe heb je een foto met hem gefikst?? Dat wil ik ook [a]

    Ooooh ik wens je heel veel plezier! Hopelijk lach je net zoveel als ik heb gedaan haha. ^^
    Hij is super aardig en probeert met zoveel mogelijk mensen even een foto te maken of te praten. Je moet gewoon even wachten bij de artiesteningang/uitgang, want hij kleed zich even gauw om na de show. Maar dat duurt misschien maar tien minuten!