• Ja, daar ben ik weer met een vraag over de sims 4. Ik wil graag mijn huishouden (moeder en baby) verhuizen en ik heb met de moeder aardig wat geld gespaard, zeg maar. Maar de laatste keer leek het wel alsof ik alleen het geld kreeg wat het huis waard is met iets extra. Ik dacht dat het net zoals in het echte leven, gewoon de opbrengst van het huis dat wordt verkocht en je eigen geld kan samenvoegen om een nieuw huis te kopen. Nu lijkt het er dus op dat dit niet gebeurt. Wat aardig beperkt qua huizen die ze kan kopen. Ik wil een groter huis voor hen, vanwege de gezinsuitbreiding.

    Bijvoorbeeld: Mijn huishouden heeft 17.000 qua geld en het huis was 15.000 waard toen ze het kocht. Dus ik dacht als ze gaat verhuizen, heeft ze ongeveer 30.000 om te besteden aan het nieuwe huis. Maar dan krijg ik maar 17.000 om te besteden dus ik snap niet waarom ze dan geen geld krijgt voor het huis.

    Dus weet iemand hoe dit zit?

    [ bericht aangepast op 10 nov 2017 - 17:35 ]


    Physics is awesome

    Als je het huis sloopt voordat je verhuist krijg je wel al het geld


    Slowly, yet surely I am slipping into the role that was made just for me.

    Verkoop je meubels als je gaat verhuizen, dan krijg je normaal meer. Of gebruik anders gewoon een cheatcode? Je hebt er twee om jezelf te helpen.
    1. Ctrl + C > testingcheatsenabled > money en daarachter een bedrag naar keuze of je kan ook kiezen voor kaching (1.000) of motherlode (10.000 of was het nu 50.000...)
    2. Naar het scherm gaan waar je huizen kan kopen en dergelijk, Ctrl + C > testingcheatsenabled > FreeRealEstate on, dan zijn alle huizen gratis

    [ bericht aangepast op 11 nov 2017 - 13:42 ]


    16 - 09 - '17

    Manoeuvre schreef:
    Als je het huis sloopt voordat je verhuist krijg je wel al het geld


    Dat is ook zonde. Maar dat is dus de enige manier om het geld te krijgen van wat het huis waard is?

    Aangezien ik wel een beetje gehecht ben geraakt aan het huis waar ze nu woont


    Physics is awesome

    Devitt schreef:
    Verkoop je meubels als je gaat verhuizen, dan krijg je normaal meer. Of gebruik anders gewoon een cheatcode? Je hebt er twee om jezelf te helpen.
    1. Ctrl + C > testingcheatsenabled > money en daarachter een bedrag naar keuze of je kan ook kiezen voor kaching (1.000) of motherlode (10.000 of was het nu 50.000...)
    2. Naar het scherm gaan waar je huizen kan kopen en dergelijk, Ctrl + C > testingcheatsenabled > FreeRealEstate on, dan zijn alle huizen gratis


    Dat was ik sowieso van plan, maar de eerste keer dat ik ging kijken voor huizen heb ik dat nog niet gedaan, want ik wilde alleen zien wat ze ongeveer te besteden had.

    Die cheatingscodes ken ik al, zo heb ik mijn eerste huishouden aan een huis en geld geholpen. Bedankt voor de tip!


    Physics is awesome

    Weet iemand ook hoe ik het geld van het huishouden van de vader van het kind voor hem alleen kan krijgen? Zodat hij samen met mijn Sims kan verhuizen en ze meer geld hebben om te verhuizen.


    Physics is awesome

    MacGyver schreef:
    Weet iemand ook hoe ik het geld van het huishouden van de vader van het kind voor hem alleen kan krijgen? Zodat hij samen met mijn Sims kan verhuizen en ze meer geld hebben om te verhuizen.


    Dat gaat niet.


    16 - 09 - '17