• Heyhoi!

    Mijn vriend wordt 19 december 18. Hartstikke leuk natuurlijk, maar what to give?
    Hij had voor mijn verjaardag een hele verrassingsdag gepland. Eerst taartje eten, dan steentje voor ring uitzoeken, toen zwemmen, en savonds lekker uiteten.
    Ik wil ook wel een dagje uit organiseren, maar ik wil het niet te bont maken zodat het dadelijk met elke leuke gelegenheid dure uitjes geregeld of cadeautjes gegeven worden. Dat is natuurlijk niet de bedoeling.

    Nu mijn vraag, hebben jullie ideeen of ervaringen?

    Xx

    Misschien kun je naar t Amsterdam light festival gaan? Die route lopen en eerst uit eten ofzo?


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Glam schreef:
    Misschien kun je naar t Amsterdam light festival gaan? Die route lopen en eerst uit eten ofzo?


    Toevallig hebben we vorig weekend in Eindhoven glow gezien, dus dan is het een soort herhaling. Hoewel het me in Amsterdam ook mooi lijkt.

    Bleh glow in de regen, hadden wij het jaar daarvoor, dat heb ik niet echt als een pretje ervaren al was het uiteraard erg mooi.

    Als je het niet iedere keer te bont wil maken is het misschien ook leuk om gewoon gezellig met zijn tweeën te gaan wandelen, ergens een borreltje pakken en dan in de avond uit eten? Maar misschien is dat te simpel ^^


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Herfst schreef:
    Bleh glow in de regen, hadden wij het jaar daarvoor, dat heb ik niet echt als een pretje ervaren al was het uiteraard erg mooi.

    Als je het niet iedere keer te bont wil maken is het misschien ook leuk om gewoon gezellig met zijn tweeën te gaan wandelen, ergens een borreltje pakken en dan in de avond uit eten? Maar misschien is dat te simpel ^^


    Bij ons regende het niet gelukkig!

    Dat is inderdaad een leuk idee, maar dan mis ik nog wel een "cadeautje".

    Een klasgenoot van mij kreeg vandaag tijdens wiskunde 18 mandarijnen omdat ze elke wiskundeles een mandarijn at en 18 geworden was :'D dus misschien zoiets 'grappigs'? Iets waar hij heel erg van houdt x zijn leeftijd?


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    iCalum schreef:
    (...)

    Toevallig hebben we vorig weekend in Eindhoven glow gezien, dus dan is het een soort herhaling. Hoewel het me in Amsterdam ook mooi lijkt.


    Ik ga in december met mijn vriend er heen. We hebben het vorig jaar ook gedaan, maar nu hebben we tickets voor de boottocht. We hebben ze wel met korting gekocht tho, want het kan best prijzig zijn.


    There are poems inside of you that paper can't handle

    iCalum schreef:
    (...)

    Toevallig hebben we vorig weekend in Eindhoven glow gezien, dus dan is het een soort herhaling. Hoewel het me in Amsterdam ook mooi lijkt.

    Ik ben afgelopen zaterdag ook naar Glow geweest. (:

    Je kan ook gaan schaatsen als jullie dat leuk lijkt en daarna ergens uiteten. Als jullie graag koken/bakken, kunnen jullie over dag samen iets van zoetigheid bakken ofzo, ik zeg maar wat. ^^


    Take me to wonderland

    |Neem hem mee naar het zwembad en daarna ergens wat eten, eten kun je zo duur maken als je zelf wilt en je bent de hele dag weg en het bad kost vaak niet super veel geld


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Bioscoop

    Leuk dat hij voor jou zo'n verrassingsdag heeft georganiseerd! Misschien kun je met hem een dagje naar een pretpark en daarna uit eten? Dat heb ik mijn vriend dit jaar gegeven.
    Een ander ideetje kan ook zijn om samen een workshop te volgen. Ik weet niet waar jullie interesse in hebben, maar er zijn heel veel soorten workshops: boogschieten, taart bakken, potten bakken, juwelen maken, vliegtuig besturen etc. Dat is ook erg leuk om te krijgen en samen te doen!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.