• Once upon a time




    • Enchanted forest

    Paarse mist doemt op en slokt alles en iedereen op niemand weet wat er aan de hand is, wat die mist is op een persoon na, diegene die voor die mist heeft gezorgd, de tovenaar of heks die de persoon die diegene het meest haat wilt straffen door deze vloek die ze naar een heel ander rijk brengen het land zonder magie ook wel genoemd.




    • Storybrooke

    Ineens aan een bosrand verschijnt er een klein dorpje, storybrooke genaamd de bewoners worden er wakker en beginnen hun dag gewoon als voor hun elke andere dag, niet meer wetend wie ze echt zijn, niet meer wetend hoe ze echt heette, waar ze echt vandaan komen en wie hun ware geliefde is dat zijn de dingen die allemaal bij de vloek horen maar natuurlijk kan elke vloek verbroken worden in dit geval is er een savior die daar voor is uitverkorene maar the savior kan dat niet zonder hulp



    • Verdere info:

    Deze rpg is gebasseerd op Once upon a time maar je hoeft totaal de verhaallijn niet te volgen, alleen over die vloek is hetzelfde en dat ze niet meer weten wie ze zijn, verder kan je lekker alles zelf bepalen. Er zijn wel een paar rollen waar ik wel wat bijzonderheden bij heb en waarvan ik ook wil dat deze rollen gespeeld worden.

    - Diegene die de vloek uitspreekt: Het liefst Regina maar als Regina door niemand gespeeld wordt, wordt dit Rumplestiltskin.
    - The savior als iemand Emma speelt dan gewoon Emma, zo niet is de vraag om bij Extra neer te zetten of je graag the savior zou willen zijn zodat mocht niemand Emma spelen ik iemand anders kan uitkiezen voor the savior.
    - Believer eigenlijk een soort Henry het liefst een kind of iemand tussen de 16-18 jaar die in de US is geboren, geadopteerd is of om de een of andere manier in Storybrooke is gekomen en the savior helpt met het geloven in de vloek en de sprookjesfiguren die er rondlopen
    .




    • Storybrooke

    Storybrooke is een klein stadje in Maine waar de sprookjesfiguren leven, hier is een school en wat kleine winkeltjes en bedrijven, uiteraard heeft elke inwoner hun eigen baan, zo is er een visserswinkeltje, Granny’s, winkel van Mr.Gold nog wat bars etc.


    Invullijstje:

    Naam in Storybrooke
    Naam in the enchanted forest
    Bijnamen:
    Leeftijd:
    Wereld:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Werk Storybrooke
    Werk Enchanted forest (hieronder vallen ook koningin, koning, prins, prinses etc.)
    Geschiedenis Storybrooke:
    Geschiedenis Enchanted forest:
    Relaties Storybrooke
    Relaties enchanted forest
    Extra:
    (Bijv bezit magie, likes, dislikes.)


    Personages

    Vrouwen:
    | | Devanna Victoria Howard | | Alice | | 16 | | Darkone
    | | Wendy Darling | | Wendy Darling | | 19 | | Spideyman
    | | Caroline Rayna Mills || Dochter van Regina | | 19 | | Mahigan
    | | Personage | | Gereserveerd door Appelboompje
    | | Esmee | | Esmeralda | | 19 | | Spideyman
    | | Grace Gretel Grimm || Grietje | | 17 || Pua
    | | Ella | | Cinderella | | 20 | | H0pe

    Mannen
    | | Mr.Gold | | Rumplestiltskin | | 55 | | Darkone
    | | Keanan Clark | | Zoon van Killian | | 21 | | Darkone
    | | Boone Bellamy | | Phoebus | | 31 | | Firewood
    | | William Midlin | | Tarzan | | 25 | | Firewood
    | | Peter Pan | | Gereserveerd door PhiIophobia


    [face=courier]Regels:


    Schrijf minimaal 100 tussen 200 woorden meer woorden mag natuurlijk altijd
    De huisregels van Quizlet gelden ook hier
    Alleen ik (Darkone) maak nieuwe topics aan)
    Bespeel andermans personages niet zonder toestemming
    Kinderen van bestaande sprookjesfiguren mag, wel in overleg als de ouder ervan gespeeld word en niet meer dan twee per sprookjesfiguur
    Als je niet meer mee wilt doen meldt je dan even netjes af

    [ bericht aangepast op 25 jan 2018 - 15:03 ]

    AAH zo leuk, Jammergenoeg kan ik niet meedoen

    Hoezo Het even omhoog schoppen


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    MT, I guess, ik wacht wel even tot er misschien wat meer rollen zijn of zo.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Ik wil graag Wendy Darling reserveren!


    --

    Spideyman schreef:
    Ik wil graag Wendy Darling reserveren!



    Ik zet je er bij (:

    Zou ik een vrouw mogen reserveren, dochter van Regina?


    Do I look like Mother Teresa?

    Mahigan schreef:
    Zou ik een vrouw mogen reserveren, dochter van Regina?



    Dat mag zal je er zo bij zetten (:

    mag ik ook een vrouw reserveren? :')


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Appelboompje schreef:
    mag ik ook een vrouw reserveren? :')



    uiteraard (:

    Magik Belle er ook nog bij reserveren?


    --

    Ik heb alles aangepast

    Er is nu een tijdelijke stop op vrouwen.

    Oh even een snelle mt! ^^


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Ik heb de serie echt al lang niet meer gekeken, maar het concept vind ik daarentegen helemaal geweldig. (: Dus ik zou wel graag mee willen doen, en gezien er weinig mannen zijn dan denk ik dat ik maar een man op me moet nemen. Ik heb alleen nog zoveel twijfels over de man die ik wil nemen.

    - Beast / Prince Adam (maar ik zie dat iemand Belle op zich heeft genomen en ik heb geen idee hoe dat in Storybrooke gebeurt), Aladdin, Captain Phoebus, Prince Philip of Tarzan.

    Maar again, ik weet niet precies wie er al daar rondloopt en een eigen personage heeft, want ik kijk het dus niet en wil wel een "eigen" personage maken. ;D Iemand die mij hulp kan bieden?

    [ bericht aangepast op 21 jan 2018 - 15:48 ]


    — I was lightning before the thunder —

    klinkt leuk! even een mt

    Firewood schreef:
    Ik heb de serie echt al lang niet meer gekeken, maar het concept vind ik daarentegen helemaal geweldig. (: Dus ik zou wel graag mee willen doen, en gezien er weinig mannen zijn dan denk ik dat ik maar een man op me moet nemen. Ik heb alleen nog zoveel twijfels over de man die ik wil nemen.

    - Beast / Prince Adam (maar ik zie dat iemand Belle op zich heeft genomen en ik heb geen idee hoe dat in Storybrooke gebeurt), Aladdin, Captain Phoebus, Prince Philip of Tarzan.

    Maar again, ik weet niet precies wie er al daar rondloopt en een eigen personage heeft, want ik kijk het dus niet en wil wel een "eigen" personage maken. ;D Iemand die mij hulp kan bieden?


    Have no fear, Anne is here
    In OUAT eigenlijk is Beast, Rumplestilskin. Maar ik weet niet in hoeverre TS zich hieraan wilt vast houden.
    Philip en Aladdin zitten in OUAT, maar ik ga mijn Wendy ook 'mijn eigen' maken en meer baseren op de Wendy van OUAT dan compleet overnemen. Dus je kan best wel alle kanten op, zelf als 'hun' prinses er niet is.
    Helpt dit al wat?


    --

    Spideyman schreef:
    (...)

    Have no fear, Anne is here
    In OUAT eigenlijk is Beast, Rumplestilskin. Maar ik weet niet in hoeverre TS zich hieraan wilt vast houden.
    Philip en Aladdin zitten in OUAT, maar ik ga mijn Wendy ook 'mijn eigen' maken en meer baseren op de Wendy van OUAT dan compleet overnemen. Dus je kan best wel alle kanten op, zelf als 'hun' prinses er niet is.
    Helpt dit al wat?



    Hmm yess thanks! Ik denk ondanks je wijze woorden ik toch ga voor Captain Phoebus en Tarzan. Hoppa twee awesome personages als je het mij vraagt, waarbij niemand in verwarring hoeft te raken. ;D


    — I was lightning before the thunder —