• Herrineren jullie het topic van 3 jaar terug nog over een meisje dat zwanger was, waarvan Quizlet het als een troll beschouwde?

    https://www.quizlet.nl/topic/170452-tienerzwangerschap/


    Dat meisje was ik, alleen ben ik nu een jongen(maar dat is een ander verhaal). Ik wilde even verduidelijken dat het topic geen troll topic was en dat ik echt zwanger was. Ik heb nu een meisje genaamd Wednesday (geboren op 22-07-2015) Het topic werd als troll beschouwd omdat ik het slecht heb verwoord, het was immers 3 jaar terug, en ik was daar erg onzeker over want ik wou alleen maar om hulp vragen. Ik was toen 15 jaar en wist niet zo goed wat ik ermee moest, abortus was geen optie en adoptie ook niet. Ik had zelf nooit wat met kinderen en wou zeker ook nooit kinderen en in de tijd dat ik seks had met die jongen was ik ook erg onzeker over mezelf en probeerde ik zou "vrouwlijk" mogelijk te om er bij te horen. Plus ik was/ben een puber dus ik was nieuwsgierig en wou dingen uitproberen.

    Ik ben nu 18 en heb een dochter van nu 2 en een half jaar oud, ik ga nog steeds naar school heb ook mijn VMBO - Diploma gehaald met een kind (in mijn examen jaar was ze nog een baby) en het is goed gegaan. Hiermee wil ik niet zeggen dat het ideaal is of dat het makkelijk ging, maar hiermee wil ik laten zien dat ook als "tienerouder" je niet gelijk hoeft te stoppen met school of je leven gelijk kapot gaat maar dat er ook voor ons er nog een kans ligt.

    Hier een paar foto's van haar:





    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    Dean, je hebt het heel mooi verwoord.(heart2)

    Oh, god, wat naar voor je dat er toen zo op je gereageerd geweest is. :/ Wat een schattig kindje, though! En proficiat met je VMBO-diploma. Ik ben blij dat het goed is afgelopen voor je! c:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Klaar schreef:
    Oh, god, wat naar voor je dat er toen zo op je gereageerd geweest is. :/ Wat een schattig kindje, though! En proficiat met je VMBO-diploma. Ik ben blij dat het goed is afgelopen voor je! c:


    Thnx ^^


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    Ik herinner me het topic wel vaagjes (ik had niet gereageerd tho) en als ik de reacties zo terug zie was het waarschijnlijk niet heel fijn.
    Maar fijn dat alles goed gaat, dat zie je lang niet altijd gebeuren in zo'n situatie. Je dochtertje is echt schattig trouwens (:


    El Diablo.

    Maluma schreef:
    Ik herinner me het topic wel vaagjes (ik had niet gereageerd tho) en als ik de reacties zo terug zie was het waarschijnlijk niet heel fijn.
    Maar fijn dat alles goed gaat, dat zie je lang niet altijd gebeuren in zo'n situatie. Je dochtertje is echt schattig trouwens (:


    Thnx c: en Klopt niet super vaak gaat het goed, maar ik wou ook eens aandacht schenken aan de uitzonderingen waarbij het wel goed gaat en niet het typische beeld "16 and pregnant"


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    Dat is een mooi topic van je! Ik heb persoonlijk niks met kinderen, maar de gedachte erover die je achter dit hebt, vind ik echt mooi. En dat topic kan ik me verder niet herinneren? Ik heb teruggekeken en ik heb er maar één keer op gereageerd met dat ik een zin iets verkeerd opvatte blijkbaar.
          Maar mooie naam! Addams fan? (nerd)

    [ bericht aangepast op 5 dec 2017 - 0:59 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik hoop dat Q hier wat van geleerd heeft

    Wat mooi dat het uiteindelijk zo goed voor je heeft uitgepakt. Het is echt een mooi kindje. En ik vind het echt tof dat je hier gewoon een topic over maakt!


    Every villain is a hero in his own mind.

    Aparte naam, maar gefeliciteerd! (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Mania schreef:
    Dat is een mooi topic van je! Ik heb persoonlijk niks met kinderen, maar de gedachte erover die je achter dit hebt, vind ik echt mooi. En dat topic kan ik me verder niet herinneren? Ik heb teruggekeken en ik heb er maar één keer op gereageerd met dat ik een zin iets verkeerd opvatte blijkbaar.
          Maar mooie naam! Addams fan? (nerd)



    Ja klopt haar naam is van Wednesday Addams xD (ze is ook nog toevallig op een woensdag geboren)


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    Giantsbane schreef:
    Ik hoop dat Q hier wat van geleerd heeft

    Wat mooi dat het uiteindelijk zo goed voor je heeft uitgepakt. Het is echt een mooi kindje. En ik vind het echt tof dat je hier gewoon een topic over maakt!


    Inderdaad.
    Je hebt een super mooie baby en ik heb er respect door hoe je toch door hebt kunnen pakken met school. (:


    26 - 02 - '16

    Giantsbane schreef:
    Ik hoop dat Q hier wat van geleerd heeft

    Wat mooi dat het uiteindelijk zo goed voor je heeft uitgepakt. Het is echt een mooi kindje. En ik vind het echt tof dat je hier gewoon een topic over maakt!


    dat hoop ik ook

    Thnx :)


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    Lusamine schreef:
    (...)

    Inderdaad.
    Je hebt een super mooie baby en ik heb er respect door hoe je toch door hebt kunnen pakken met school. (:


    dank je :)


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    Giantsbane schreef:
    Ik hoop dat Q hier wat van geleerd heeft

    Wat mooi dat het uiteindelijk zo goed voor je heeft uitgepakt. Het is echt een mooi kindje. En ik vind het echt tof dat je hier gewoon een topic over maakt!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Kuroshitsuji_Me schreef:
    (...)

    Ja klopt haar naam is van Wednesday Addams xD (ze is ook nog toevallig op een woensdag geboren)

    Hehe, wat grappig. Ik herkende de naam meteen, vandaar dat ik erover begon (nerd) Maar leuk! Ik wens je in iedergeval een goede en gelukkige tijd toe met je kind.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mania schreef:
    (...)
    Hehe, wat grappig. Ik herkende de naam meteen, vandaar dat ik erover begon (nerd) Maar leuk! Ik wens je in iedergeval een goede en gelukkige tijd toe met je kind.


    Dank je wel ^^


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.