• Ja ja, vandaag is het Sinterklaas! Zijn er nog mensen die dat gaan vieren? Misschien leuk om hier foto's van cadeautjes/surprises te droppen. ^^

    [ bericht aangepast op 5 dec 2017 - 8:24 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Alle cadeautjes liggen ingepakt en wel bij m'n vriend thuis. Alle gedichten heb ik geschreven, maar moet ik nog uittypen en printen. (:


    26 - 02 - '16

    Vanavond. ^^ Moet alleen nog een gedicht voor mijn broer schrijven aangezien ik hem heb voor lootjes trekken.

    Ik moet overigens ook leren alles minder uit te stellen :')


    26 - 02 - '16

    Haha heel herkenbaar. Ik moest twee gedichten schrijven en begon gisteravond aan de laatste. (En ik wist het al een maand, oeps). Hij begon echt supergoed en eindigde echt met een alinea vol onzin, maar ik moest en zou een kantje vol krijgen. xD


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik heb het zaterdag al gehad. Erg leuke cadeautjes gekregen (o.a. een handlettering book en een mooie schooltas). Mijn gedicht voor mijn lootje was ook erg goed gelukt moet ik zeggen.


    oi, suzy

    Oh, in België komt de Sint morgen pas!
    Maar aangezien ik tijdens de week op kot zit, gaat hij pas 8 december langskomen bij mij thuis :Y)


    The soul needs autumn.

    Fijne sinterklaas iedereen die het (vandaag) viert! (:
    Ik heb het zondag al gevierd. Mijn gekregen surprise gedicht is nog steeds het beste ooit. (H) Daarnaast heb ik een boek over NY, een chocolade letter, sokken en een fotoprint gekregen.
    - en net ene verrassingskaart en stroopwafels van een vriendin op de uni 0.0(die uit het buitenland komt)

    [ bericht aangepast op 5 dec 2017 - 10:50 ]


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ik heb sinterklaas al gevierd op afgelopen zondag .-.


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    Morgen. Ik ga gewoon gezellig de tafel dekken met wat mandarijntjes en speculaas. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Wij vieren het al jaren niet meer, maar dit jaar is mijn beste vriendin uit Australië bij ons en dus hebben we besloten om het groots uit te pakken, gourmetten en lootjes vanavond.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    De Sint is bij mij ook langs geweest. Hij waagde zich niet aan de 4 trappen die naar mijn huis leiden maar stopte het in mijn brievenbus
    Alleen mocht ik het cadeau nog niet open maken maar straks mag het gelukkig wel
    Verder vier ik het niet echt. Ik heb wel een paar chocoladeletters gehad en gisteren ben ik uit eten geweest met mijn beste vriendin.


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Ik vier het niet maar ga vandaag wel winkelen (eigen sint spelen?). :'D


    The truth is out there.

    Wij vieren dit jaar geen sinterklaas met het gezin, maar ik ga het volgende week wel met vriendinnen vieren. Wij doen dan een cadeautjes spel, dus ik heb geen stres met het hoeven te schrijven van een gedicht (: Hoewel ik er wel een voor m'n oma heb geschreven.


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Zelf doe ik niet meer aan Sinterklaas sinds ik niet meer geloof. Denk dat ik 7 was, dus ik doe aan kerst (:
    Maar mijn ouders zijn zelf Sinterklaas en zwarte Piet en gaan vanavond langs gezinnen met kinderen ^^ Ze doen dat al 25 jaar, echt super trots op ze. Hihi.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    How, ik was even confused omdat de Sint bij ons pas morgen komt :') Wij vieren Sinterklaas helaas al een paar jaar niet meer, op een beetje extra chocolade na.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.