• Hoihallo

    Ik ga dit jaar dus 19 weken stage lopen in Italië. De wifi op mijn stage-adres is knetter duur, dus ik wil gewoon mijn mb bundel omhoog gooien. In eerste instantie wilde ik voor de 10gb gaan, maar nu blijkt dat ik daarvan maar 6,5gb in het buitenland kan gebruiken. Ik vind het best zonde om dan 3,5gb iedere maand weg te gooien, zeg maar.
    Ik zou ook voor de 5gb kunnen gaan. Het prijsverschil is 3 euro per maand. Mijn moeder wil juist dat ik voor die 6,5gb ga want hé 1,5 extra. Maar ja, is dat niet zonde? Wat zouden jullie doen?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    ik zou sowieso voor de 6,5 gaan, maar dat komt omdat ik van mezelf weet hoe knettervaak ik op internet zit. Helemaal als ik in het buitenland zou zitten denk ik en al mijn contacten verder nog in nederland zijn. en je zegt 3 euro per maand vershil. als je er een keer overheen gaat, ben je wel meer dan 3 euro kwijt.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    ^ Precies wat hierboven wordt gezegd. Better safe than sorry!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Hoeveel is het voor de 5?
    Maar ik zou sowieso ook voor de 6,5 gaan.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    AdoreDelano schreef:
    ik zou sowieso voor de 6,5 gaan, maar dat komt omdat ik van mezelf weet hoe knettervaak ik op internet zit. Helemaal als ik in het buitenland zou zitten denk ik en al mijn contacten verder nog in nederland zijn. en je zegt 3 euro per maand vershil. als je er een keer overheen gaat, ben je wel meer dan 3 euro kwijt.


    Dat is zeker waar. Gelukkig is het wel met zo'n stop waardoor je er niet zomaar ineens overheen gaat en je daarna een hartverzakking krijgt van de rekening, maar toch.

    Voor 5gb betaal ik 26 p.m.
    Voor 10(6.5)gb betaal ik 29p.m, waarvan ik dus 3.5gb niet kan gebruiken.

    Beide bundels hebben onbeperkt bellen en sms'en.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Nu ik de prijs weet zou ik zeker voor de 6,5 gaan!


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Weet wel dat die regeling alleen geldt als je regelmatig terug gaat naar NL en voor maar max drie maanden! Is het niet beter om een Italiaans simkaartje te kopen?


    Deep inside, I've never felt alive

    Danvers schreef:
    Weet wel dat die regeling alleen geldt als je regelmatig terug gaat naar NL en voor maar max drie maanden! Is het niet beter om een Italiaans simkaartje te kopen?


    Echt waar? Dat zeggen ze er dan weer niet bij :/ Waarom is dat?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Kun je niet beter een los simkaartje kopen daar, van Lyca ofzo, voor het internet? Zodat het supervoordelig is ofzo?
    Zag ik ooit in een tijdschrift van de ANWB ofzo, een ding dat dan 10GB of zoiets (misschien wel meer) was en dat betaal je 1x en dan kun je daarmee internetten ofzo en hoeft het niet van je bundel te gaan.
    Weet niet hoe het heet...


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Revenger schreef:
    (...)

    Echt waar? Dat zeggen ze er dan weer niet bij :/ Waarom is dat?

    Zodat mensen die een aantal maanden in het buitenland gaan wonen er geen misbruik van maken. Deze regeling binnen de EU is namelijk eigenlijk alleen voor vakantiegangers. Ik zou de fijne lijntjes even bij je provider nalezen, maar zo was het bij T-mobile geregeld.


    Deep inside, I've never felt alive