•                                                 FANTASY-SELF



    Dat is de titel van mijn nieuwste column. Maar misschien is er nog wat extra uitleg vereist?

    Wat is dat voor een ding?
    Dat is de persoon die je graag wil zijn. Iedereen had ooit al een goed voornemen, dat is om een stapje dichter te komen bij jouw fantasy-self. Je kocht die nieuwe loopschoenen omdat je dit jaar écht zou starten met lopen en een half jaar later heb je die schoenen twee keer gebruikt, maar waarschijnlijk zelfs niet om te lopen.

    Ik ben gestopt met dingen kopen en bijhouden voor mijn ideaalbeeld van mezelf, en eerlijk het is bevrijdend. Ik kan het aanraden. ;-)


    Om wat meer in detail te treden, mijn ideaalbeeld van mezelf:
    - Sportief, bakt veel, actief op Quizlet; en dit is nog best haalbaar…
    - Houdt heel het huis netjes en gepoetst; hier spant soms het schoentje al…
    - Maakt alle spullen zelf (DIY), altijd mooie gelakte nagels, is mee met al het nieuws op de wereld, is georganiseerd tot in de puntjes, kan haken/breien/en consoorten, heeft een maatje minder, maar het sportieve mag eigenlijk sportiever,…


    Weet je, je kan niet alles. En ik ga me niet teveel meer aantrekken van mijn fantasy self. Met goede voornemens was ik toch al lang gestopt, dus de fantasie van mezelf kan op haar kin kloppen. Ik zie wel wat de toekomst voor me in petto heeft!

    Hebben jullie een ideaalbeeld van jezelf? En hoe plannen jullie die ooit te worden?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik zou heel graag een beter gevoel voor mode willen. (cat)


    oi, suzy

    MacTavish schreef:
    Ik zou heel graag een beter gevoel voor mode willen. (cat)

    Klinkt als iets waar ik soms ook hulp bij nodig heb! x'D


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik zou graag mijn theorie examen gehaald willen hebben; dat ik vragen beter snap, minder vatbaar ben voor zenuwen en dat soort dingen :/

    [ bericht aangepast op 6 dec 2017 - 14:31 ]


    26 - 02 - '16

    ik zou graag 100% eruit willen zien als dude
    Ben transgender en nog niet aan de hormonen rip


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    ^Alvast veel succes iedereen!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury