• Want ik heb een verhaal waar ik aan schrijf en driemaal een cover proberen te maken was voor mij geen scheepsrecht, oeps.

    Oké, dus, ik heb alweer een verhaal, met drie covers die ik niks vind, dus, is er iemand die mij wil helpen hiermee? Degene die mij uit de brand helpt, krijgt 2 credits, ik weet dat het niet veel is, maar het is iets? Oh, en ik zal er uiteraard zetten wie het gemaakt heeft.

    Ik heb hier wat informatie:
    Titel Vesania, ik ben er nog niet volledig zeker over dus als je een versie zonder titel hebt, graag haha
    Overige tekst A.T.A. de Goede.
    Samenvatting

    Ik wil niet al teveel vrijgeven, ook omdat ik er nog niet helemaal over uit ben, maar het gaat over Heidi, wie zwaar geheugenverlies heeft en om dit op te lossen in een soort mentaal ziekenhuis achtig iets zit. In een andere versie zit ze daar omdat men denkt dat ze haar ouders vermoord heeft wegens een psychotische aandoening, en zich niet meer kan herinneren hoe het zit, maar welke van de twee het wordt weet ik nog niet. Het draait er in elk geval op uit dat er iets gebeurd is met een soort magische andere dimensie die totaal niet op een soort Wonderland of Neverland lijkt of zo en ze door een aantal gebeurtenissen gedwongen wordt om ernaar terug te gaan en uit te zoeken wat er gebeurd is. Tegelijk struggelt ze met depressie en een paar andere problemen.

    Horizontaal of verticaal Verticaal, alsjeblieft. Het liefste 512 x 800, het Wattpad formaat.
    Sfeer Duister, melancholisch. De hoofdpersoon denkt niet erg optimistisch, dus vandaar. Er mag ook wel een verwijzing naar krankzinnigheid in zitten, ik weet niet of dit lukt, maar gezien dat wel de betekenis van de titel is haha.
    Plaatjes Uhm, Heidi is een meisje dat zichzelf nogal verwaarloosd heeft, wat je redelijk kan zien. Ze heeft lichtblond haar, sproeten en grijsgroene ogen. Ik zie haar een beetje zoals Sage Tullis, maar die ziet er eigenlijk iets te gezond (ik vind gezond mooi hoor, daar niet van, maar Heidi is een beetje het symbool van zelfverwaarlozing) en te zelfverzekerd. Als je niks kan vinden, kan haar natuurlijk gewoon gebruiken. (Klik hier voor een tekening als je een beeld wilt hebben)
    Verder lijkt iets met waterlelies, blauwe vlinders of silhouetten van monsterachtige beelden me mooi. Dingen die naar Alice in Wonderland of Peter Pan verwijzen mogen ook, maar ik heb niet echt een specifiek beeld ervan.
    Extra Het idee kwam deels in mijn hoofd dankzij Alice Madness Returns, dus mocht je iets in die sfeer kunnen creëren, zou dat erg tof zijn.

    Alvast heel erg bedankt!


    obsessive rage

    Ik zou je wollen helpen, maar ejh, ik ben heel slecht so


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    ChiIdhood schreef:
    Ik zou je wollen helpen, maar ejh, ik ben heel slecht so


    NIETES je bent niet slecht
    Alleen doe je het nog niet heel lang


    obsessive rage

    mt.
    ga straks even wat proberen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik wil wel wat proberen, al kan ik niets beloven aangezien het denk ik een beetje niet 'mijn' stijl is. ^^


    The soul needs autumn.

    Boven me, al heel erg bedankt voor het proberen! ^^
    @Delacroix, dat zal waarschijnlijk geen probleem zijn, ik zoek niet een hele specifieke stijl (;


    obsessive rage

    Is dit een beetje wat je zoekt?


    The soul needs autumn.

    okeeeee ik heb echt een leuk idee maar ga het morgen uit proberen te werken want heb nu geen tijd lol dep


    take risks

    Delacroix schreef:
    Is dit een beetje wat je zoekt?



    Het is een erg mooie cover, maar net niet helemaal wat ik zoek... Ik kan mijn vinger er niet meteen op leggen, misschien als het zwart iets minder puur zwart zou zijn? Met een soort textuur of zo?

    @Mouli Alvast bedankt ^^


    obsessive rage

    Inktzwart schreef:
    (...)

    Het is een erg mooie cover, maar net niet helemaal wat ik zoek... Ik kan mijn vinger er niet meteen op leggen, misschien als het zwart iets minder puur zwart zou zijn? Met een soort textuur of zo?

    @Mouli Alvast bedankt ^^


    Oke! Ik zal hem deze week aanpassen. ^^


    The soul needs autumn.

    Ik heb iets totaal anders gemaakt, geïnspireerd op Alice in Wonderland.
    De afmeting 512x800 vind ik wel een lastige om mee te werken eigenlijk...


    The soul needs autumn.

    Delacroix schreef:
    Is dit een beetje wat je zoekt?



    ohh wauw! Ik kom alleen even melden dat ik deze dus heel erg mooi vind hehe


    'Imagination is the only weapon in a war against reality' - Cheshire Cat