• Hey allemaal,

    Gezien ik het elke jaar voor elkaar krijg om op de precieze data het te vergeten en zelfs dit jaar terwijl ik echt aftelde vier ik het vandaag.
    Gisteren was het de dag dat ik voor het allereerst op Quizlet kwam!
    Al eerder was ik rond gaan kijken op de site maar nooit echt een account genomen.
    Gelukkig heb ik dit toch gedaan.

    7 jaar later heb ik verschillende vriendschappen gecreëerd waarvan sommige zijn vergaan maar sommige er nog steeds zijn.
    2 jaar geleden begon een voor mij hele zware periode en Quizlet heeft mij er echt in gesteund. Topics die ik er over maakte, advies van mensen maar ook zeker het verhaal wat ik ben gaan schrijven als verwerkingsproces.
    Daarnaast ben ik sinds een paar jaar ook een zeer fanatieke Orpg'er waarin al mijn fantasie kwijt kan.

    Hoe en wanneer ontdekte jij Quizlet?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Wat leuk dat je hier al zo lang rondwaait! Gefeliciteerd!! Ik vind het ook heel mooi om te horen dat je zoveel aan deze site gehad hebt.

    Ik ontdekte Quizlet zo'n zes jaar geleden. Ik las fanfictions, maar creeërde net als jij pas later een account. Dat was pas toen ik besloot dat ik verhalen wilde gaan schrijven bij de tekeningen die ik maakte. En nu ben ik er nog steeds. Jullie komen niet meer van me af.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Ik denk ik 5/6 jaar geleden ofzo. Ik was helemaal into 1D en mijn beste vriendin at that time vond Quizlet zodat we fanfics konden schrijven. En sindsdien ben ik hier niet meer weg te slaan ^^


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ik ontdekte quizlet eind mei-begin juni in 2010 met dank aan een toenmalig klasgenootje (2de jaar op de middelbare) dat me allemaal quizzen liet doen. Daarna zelf op 4 juni datzelfde jaar een account aangemaakt en sindsdien ben ik hier.

    Fijn om te horen dat je zoveel aan Quizlet hebt gehad en leuk dat je nog steeds op de site ronddwaalt!

    [ bericht aangepast op 15 dec 2017 - 16:36 ]


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Gefeliciteerd met je jubileum!
    Ik ontdekte Q 10 jaar geleden via een vriendin die bezeten was van Tokio Hotel. Ik kwam het eens bekijken en vond de gewone quizzen leuk en heb mezelf na een maand ingeschreven.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    ik zoon 3/4 jaar geleden mijn eerste acc is gebant weet nog steeds niet waarom? via Cheyenne/ScribbleTheFox


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    Wat leuk! Gefeliciteerd met je q-verjaardag!*O**O**O**O*

    Ik klikte net op mijn profiel en zie dat ik nog mijn Paasprofiel erop heb. HAHA die kan ik er nu ook wel op laten zitten. xd
    Ik zit er nu 6 jaar op, en aankomende 27 januari ook alweer 7 jaar! De tijd vliegt echt om hè?


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!