• Ik kamp nu al een paar jaar met rijangst en ik ben op een punt gekomen dat ik het niet alleen heel hinderlijk vind, maar ook dat ik eigenlijk niet langer wil dat een angst zo erg mijn leven beïnvloedt. Dus ik wil proberen om dit jaar van die angst af te komen. Nu zijn er vast ook anderen met angsten waar ze echt eens van af willen, dus misschien dat we elkaar in dit topic kunnen bemoedigen, dat we hier onze overwinningen kunnen delen en misschien iedere maand kunnen reflecteren op onze strijd naar een overwinning. :Y)

    Welke angst wil jij dit jaar aanpakken? (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ah, succes Natas! ^^

    Ik heb eigenlijk al jaren vliegangst en ik vind het op zich niet prettig om in een vliegtuig te zitten, maar maandag moet ik twee vliegreizen maken, waarvan eentje van 9 uur. :'D Ik hoop dat dat wel een beetje helpt, haha. En ik heb hoogtevrees, maar daar zie ik niet zo snel verandering in komen, denk ik. :'D


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ohhh ik wil ook mijn rij-angst overwinnen maar ik heb dus geen idee hoe ik dat ga doen D:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Wel uhm, angst voor alles? Oké, vrij vaag, maar wat ik het voorbije jaar heel hard heb gemerkt (en ook van ontzettend veel mensen heb gehoord dat het heb ook heel hard was opgevallen) is dat ik - nu ja, gewoon heel erg bang voor alles wat me doet opvallen of waarbij ik een grote stap moet nemen en, nu ja, gewoon heel veel. Kortweg: angst voor het onbekende? Alhoewel dat ook niet echt is wat ik bedoel, angst om in de diepe te springen? En oh ja, faalangst, en angst om anderen teleur te stellen. Nu ja, heel veel angst, maar het kom enigszins allemaal op hetzelfde neer en ik zou heel blij zijn als ik zelfs maar een deel van die angst kan overwinnen.


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Wat gaaf, Natas! Ik ben bij voorbaat al trots op je dat je het aan wilt pakken. c:

    Inmiddels vind ik mezelf een beetje een angstexpert of zo, want ik zit al vijf jaar met een fantastische angststoornis die om de zoveel tijd weer in volle vaart even hoi komt zeggen, maar inmiddels heb ik mezelf aangeleerd om automatisch door te bijten als ik bang ben, want negen van de tien keer valt het hartstikke mee en voel ik me een superheld. :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Oei, ik heb presentatieangst denk ik?? Geen idee hoe ik daar over heen moet komen, maar sinds ik aan het eind van het schooljaar het hele onderzoek moet presenteren help


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Veel succes!
    Ik wil dit jaar mijn angststoornis overwinnen, en ik wil eindelijk een helix laten zetten, die ik al jarenlang wil hebben, maar nooit durfde omdat ik als de dood ben voor naalden.


    Take risks and conquer your fears.